Podnik, který se o uplynulém víkendu odehrával, skončil tím nejlepším možným výsledkem – dvěma prvními místy jezdců, jež jsou na prvních dvou místech průběžného pořadí. Vedle posílení těchto pozic se podařilo upevnit i vedení SEATu v poháru konstruktérů.
Na startu prvního závodu tvořili jezdci SEATu formaci, která ale nedokázala zabránit průniku dalších jezdců (Lariniho na Chevroletu, Farfuse a Priaulxe na BMW) do čela startovního pole. Souboje se prolínaly celým prvním závodem ale Farfus i Larini se potýkali se závadami, které je nakonec vyřadily ze závodu. První dvě místa v cíli nakonec patřila Mullerovi a Tarquinimu.
Jordi Gené byl v první zatáčce vytlačen mimo trať, ale dokázal se připojit ke startovnímu poli, a společně s Monteirem předvedli ukázkový návrat mezi špičku závodu.
Penalizace pro Rickarda Rydella umožnila Zanardimu startovat ve druhém závodě z pole position, ale již ve druhém kole jej předjel Gené a později také Tarquini. Za nimi bojoval Yvan Muller na čtvrtém místě. O několik kol později byly oba SEATy pod tlakem Lariniho Chevroletu, zatímco Muller měl hodně práce s Menuem.
V polovině závodu předjel Tarquini Geného a oba pak dojeli na prvních místech do cíle druhého závodu, aniž by je Larini připravil o cenné body. Robert Huff a Andy Priaulx, dva jezdci nejvíce ohrožující průběžné vedení pilotů SEATu, vyjeli z trati a zůstali tedy bez bodů. Mimo prvních dvou míst patřily SEATu i body za čtvrté místo Mullera a šesté Monteira.
Jedenáctý letošní závodní víkend se uskuteční Japonsku, na okruhu Okayama 25. a 26. října 2008.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií