Společnost DS Automobiles potvrzuje svou nabídkou výkonného hybridního motoru v segmentu kompaktních SUV, konkrétně u vozu DS 7 Crossback, že z hlediska technologického pokroku stojí na špici.
Ve voze DS 7 Crossback E-Tense 4×4 se odráží vynikající úroveň francouzského know-how, vůz dosahuje výkonu 300 k a točivého momentu 450 Nm, nabízí pohon všech 4 kol, dojezd ve 100% elektrickém režimu 50 km (norma WLTP) a rekuperaci energie při brzdění nebo zpomalení.
Počínaje modelem DS 7 Crossback budou všechny nové vozy značky DS elektrifikované.
Z odvahy se rodí dokonalost. Společnost DS Automobiles je první automobilkou, která nabízí vysoce výkonnou hybridní technologii (benzínový a elektrický motor) v segmentu kompaktních prémiových SUV.
Model DS 7 Crossback, který je na trhu od začátku roku 2018, se nyní vydává na nová teritoria a představuje se ve zcela nové verzi D7 Crossback E-Tense 4×4. Je to poprvé, co bude nějaké kompaktní SUV vybaveno 3 motory (1 spalovací a 2 elektrické) výsledkem je plug-in pohon využívající oba zdroje.
VÝKONNOST A INTELIGENCE
Pod kapotou se ukrývá benzínový motor 200 k (147 kW) spojený se dvěma elektromotory 109 k (80 kW) a osmistupňová elektrifikovaná automatická převodovka EAT8. Výsledkem je kombinovaný maximální výkon 300 k, maximální točivý moment 450 Nm, pohon 4×4.
V plně elektrickém režimu je D7 Crossback E-Tense 4×4 schopný urazit 50 km (cyklus WLTP, až 60 km v cyklu NEDS). Tento dojezd stačí pro každodenní cestu z domova do práce ve městě nebo na dálnici až do rychlosti 135 km/h. Při nízké hladině nabití baterie nebo v případě potřeby většího výkonu se přidá zážehový motor.
Řidič má k dispozici několik režimů řízení:
- „Zéro émission“ je standardní režim. Po každém nastartování totiž naskočí elektrorežim pro větší komfort řízení, tichý chod a nulové emise CO2 a škodlivin;
- „Sport“ pro vyšší výkon a větší požitek z řízení;
- „Hybrid“ automaticky optimalizuje výkon a spotřebu paliva. Emise CO2 jsou v průměru nižší než 50 g/km;
- „4WD“ zvyšuje pohyblivost a přilnavost na vlhkém, písečném nebo zasněženém povrchu.
D7 Crossback E-Tense 4×4, který využívá zkušenosti získané v závodech Formule E, dokáže díky funkci „Brake“ rekuperovat elektrickou energii při zpomalování a brzdění a prodloužit tak možnosti dojezdu. Další funkce „E-Save“ zase dokáže našetřit dostatek energie pro jízdu v plně elektrickém režimu pro posledních 10 nebo 20 km cesty.
Mapa na dotykové obrazovce vozu D7 Crossback E-Tense 4×4 zobrazuje řidiči v reálném čase vzdálenost, kterou lze ujet v plně elektrickém režimu, a umístění dobíjecích stanic.
Baterie vozu DS 7 Crossback E-Tense 4×4 se dobije za 2 hodiny přes přes zásuvku 32 A (zásuvka ve zdi a nabíječka 6,6 kW) nebo za 8 hodin přes klasickou domácí zásuvku 8 A.
Prostornost kabiny vozu DS 7 Crossback E-Tense 4×4 je stejná jako ve verzi se spalovacím motorem a pro co největší objem zavazadlového prostoru jsou baterie umístěné pod podlahou.
Charismatický vzhled vozu DS 7 Crossback E-Tense 4×4 podtrhují specifická kola 19″ a nový odstín karoserie Cristal Pearl.
O péči věnované každému detailu svědčí písmeno E vyražené na páce převodovky, které bylo použito i u koncepčního vozu DS E-Tense.
DS 7 Crossback E-Tense 4×4 je rovněž první vůz, který má v nabídce styl interiéru „Inspirace DS Rivoli“ v perlově šedé barvě.
ZÁKLADNÍ BODY
- DS 7 Crossback E-Tense 4×4 je první kompaktní SUV s plug-in hybridní technologií.
- Benzínový motor a 2 elektromotory dosahují výkonu 300 k, točivý moment je 450 Nm, vůz nabízí pohon všech 4 kol.
- Baterie 13,2 kWh umožňuje dojezd ve 100 % elektrickém režimu 50 km podle cyklu WLTP.
TECHNICKÉ SPECIFIKACE VOZU ds 7 CROSSBACK E-TENSE 4×4
Typ hybridního pohonu | plug-in benzínový | |
Průměrný dojezd | 50 km v elektrorežimu (WLTP) | |
Spotřeba ve smíšeném režimu | < 2.2 l /100 km (WLTP) | |
Emise CO2 ve smíšeném režimu | < 49 g/km (WTLP) | |
Maximální rychlost | V elektrickém režimu: 135 km/h
Ve spalovacím režimu: 220 km/h |
|
VÝKONY | Verze 4×4 | |
Celkový výkon (ekvivalent) | 300 k | |
Točivý moment | >450 Nm | |
Zrychlení z 0 na 100 km/h | 6,5 vteřin | |
Z 80 na 120 km/h | 4,4 vteřin | |
1000 m s pevným startem | 27 vteřin | |
VLASTNOSTI | Verze 4×4 | |
ELEKTRICKÝ MOTOR | ||
Výkon | 2 elektrické motory, 4WD
(jeden vepředu, druhý vzadu) přední: 80 kW/110 k (337 Nm) zadní: 80 kW/110 k (166 Nm) |
|
SPALOVACÍ MOTOR | ||
Typ | Benzínový motor PureTech 1.6 l Euro 6.3 (vepředu) | |
Konfigurace | 4 válce | |
Objem válců | 1 598 cm3 | |
Maximální výkon | 147 kW/200 k při 5 500 ot/min | |
Maximální točivý moment | 300 Nm při 3 000 ot/min | |
POHON | ||
Typ | Elektrifikovaná automatická osmistupňová EAT8 | |
BATERIE | ||
Typ | Lithium Iontová | |
Celková energie | 13,2 kWh | |
Výkon | 90 kW | |
Napětí | 240 – 400 V | |
Rozměry (d × š × v) | 1 150 × 400 × 300 | |
Hmotnost | 120 kg | |
Doba nabíjení | Podle typu zásuvky:
ü 2 hod. přes zásuvku „wallbox“ 32 A (s nabíječkou 6,6 kW) ü 4 hod. přes zásuvku „Green Up“ 14 A ü 8 hod. přes domácí zásuvku 8 A Kromě dobíjení pes elektrickou síť lze baterii dobíjet přes: ü elektromotor při zpomalování ü spalovací motor při jízdě
|
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií