V roce 2005 se účast Red Bullu posunula o stupeň výše a vznikla závodní stáj formule 1 Red Bull Racing. Vzhledem k tomu, jak pozdě byl tým sestaven, odvedl na závodních okruzích v první sezoně opravdu dost dobrou práci. Neuvěřitelně hbitě sbíral body a vůbec se projevoval velmi slibně. Několikrát se dokonce dostal těsně pod stupně vítězů.
V roce 2006 se dlouho očekávaný úspěch na stupních vítězů konečně dostavil. Stalo se tak v Monaku. A to navzdory tomu, že se stáj rozhodla pro tuto sezonu do značné míry zanechat vývoje závodního vozu RB2 a veškeré úsilí napřít do budování závodního týmu – zlepšit jeho fungování, investovat do nového personálu a vybavení v domovském Milton Keynes a do vybudování nového aerodynamického tunelu, a také soustředit všechny prostředky do modelu RB3, prvního vozu, který měl navrhnout technický tým Adriana Neweye.
V průběhu roku 2006 přišla další dobrá zpráva: Mark Webber bude jezdit spolu s veteránem Davidem Coulthardem. Později stáj rovněž potvrdila smlouvu na využívání motorů Renault, které jsou tak dobré, že za poslední dva roky získaly dva tituly za sebou. Všechny důležité přísady tak byly k dispozici.
V roce 2007 stáj Red Bull Racing znovu vystoupila na stupně vítězů. Mark Webber skončil třetí a jeho stájový kolega David Coulthard pátý na Velké ceně Evropy, svém nejlepším závodu sezony. Coulthard ještě dvakrát skončil do pátého místa a stáj Red Bull se umístila s 24 body v celkovém hodnocení týmů jako pátá.