V současné době se jedná o nejrychleji rostoucí značku v Evropě v i České republice s nejmladší modelovou řadou.
Na první ročník této akce, která se uskutečnila v krásném prostředí volnočasových aktivit v Šiklově mlýně, přijalo pozvání téměř 4tisice majitelů vozů Dacia:
Celosvětově má značka Dacia přes 3 mil. spokojených zákazníků, v České republice je to přes 40 tis. zákazníků.
Během uplynulých deseti let Dacia v mnoha ohledech předčila očekávání. Jedním z pozoruhodných jevů, který by před deseti lety čekal asi málokdo, je spontánní vznik komunity majitelů současných vozů Dacia. Majitelé Dacie se k jejich vlastnictví hrdě hlásí a například na facebooku má Dacia po celém světě téměř 2 miliony fanoušků. I to je důkazem, že vlastnictví vozů značky Dacia může být i vyjádřením životního stylu.
Právě v reakci na rostoucí popularitu této značky
– mělo v Čechách minulý rok premiéru jedinečné celodenní setkání majitelů vozů Dacia pod názvem Dacia Piknik a tím se zrealizovala i u nás myšlenka společného odpočinkového dne, která se koná v mnoha zemích Evropy.
Na první ročník této akce, která se uskutečnila v krásném prostředí volnočasových aktivit v Šiklově mlýně, přijalo pozvání téměř 4tisice majitelů vozů Dacia a byly realizovány celkem dva české rekordy, které byly oficiálně zaregistrované:
- Počet klientských vozů značky Dacia zaparkovaných na jednom místě: celkem 808 vozů
- Největší lidské logo značky Dacia v ČR, které bylo vytvořeno z 966 osob.
- Snědlo se celkem 988,5 metrů piknikové bagety
- Bylo rozdáno přesně 3 954 piknikových balíčků
- V rozlehlém areálu plném celodenních atrakcí nachodili účastníci Pikniku celkem 9 489,6 km
- Na polygonu 4×4, kde mohli účastníci testovat model Duster 4×4 bylo realizováno celkem 749 jízd
Druhý ročník Dacia Pikniku se uskuteční v sobotu 6.června 2015
– od 10:00 do 21:00 v prostorách jedinečného místa pro volnočasové rodinné aktivity v Šiklově mlýně:
Tato velká akce určená všem majitelům vozů Dacia
– nabídne celodenní animace zdarma pro celou rodinu na čerstvém vzduchu a také koncerty českých interpretů jako např. Petry Janů, Dalibora Jandy, skupiny Yo Yo Band nebo Františka Nedvěda a dalších… ani na tyto koncerty nebude nikdo potřebovat vstupenku.
Pro účast na této akci se majitel vozu Dacia přihlásí po obdržení pozvánky na internetové stránce
DACIA PIKNIK: Jedná se o velmi úspěšný koncept, který se uskutečnil již v mnoha zemích a má stále rostoucí návštěvnost.
Rok 2014:
- Ve Francii se téměř 15 000 fanoušků značky sešlo v pařížském regionu na akci Velký Dacia piknik (Grand Pique-Nique Dacia). Více než 3 100 vozidel shromážděných při této příležitosti bylo důkazem, že se toto každoroční velké shromáždění komunity francouzských zákazníků Dacia těšilo masivní účasti.
- Čtvrtého ročníku Dacia Pikniku, který se konal v Bulharsku, se zúčastnilo více než 1 500 osob, což je 3krát více než předchozí rok.
- V Dánsku byl piknik Dacia, na který přišlo téměř 2 000 návštěvníků, příležitostí pro oslavu prvního roku od uvedení značky do prodeje v této zemi. Přítomno bylo 400 vozů z 1 600 prodaných vozů za rok, to znamená, že přijelo 25 % dánských zákazníků.
- V Polsku se při příležitosti 5. ročníku pikniku Dacia sešlo 5 000 zákazníků z 53 autorizovaných prodejen v zemi.
- V Maroku se během léta pořádala plážová turné. „Plážová karavana Dacia“ doprovázená třemi Dustery a jedním Lodgy projela 5 etapových měst. Této události s nejrůznějšími zábavními aktivitami se zúčastnilo 150 000 diváků.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií