Na letišti Dlouhá Lhota nedaleko Příbrami se prezentovalo 18 dívek.
Za volantem sériového vozu Citroën DS3 vystartovaly vstříc slalomové trati. Každá z přihlášených jezdkyň absolvovala dvě „ostré“ jízdy, nejrychlejší čas (jízda + penalizace) byl klíčem k postupu do finále.
Nejlépe si z tratí poradila Karolína Příhodová. Velmi rychlými průjezdy se prezentovala i druhá v pořadí Barbora Holická. Do finále je díky časům doprovodí Kateřina Roubková.
Pořadatelský tým se nakonec rozhodl, stejně jako ve zlínském předkole, udělit „divokou kartu“. Na základě doporučení bývalé úspěšné jezdkyně Kateřiny Trojanové ji dostala čtvrtá v pořadí Jana Voříšková.
Šéf Gekon Racingu Tomáš Pletka říká:
„Děkuji všem za hladký průběh příbramského předkola, zpracovatelské skupině RECO, porotkyni Kateřině Trojanové. Postoupit však mohly jen nejrychlejší dívky, které se v kompletní sestavě finalistek zúčastní 8. dubna tiskové konference Citroën Racing Trophy CR 2013 v Praze, kde bude představen i finální design vozu Citroën DS3 R1.“
Výsledková listina Czech Women Talent CZ 2013 – Příbram
(všechny na Citroënech DS3:
1. | Příhodová Karolína | 40.669 |
2. | Holická Barbora | 40.882 |
3. | Roubková Kateřina | 41.428 |
4. | Voříšková Jana | 41.696 |
5. | Vlachová Gabriela | 41.742 |
6. | Pokorná Sandra | 42.345 |
7. | Šindelářová Barbora | 42.943 |
8. | Bartošová Šárka | 42.988 |
9. | Mullerová Kateřina | 43.699 |
10. | Prostináková Lucie | 44.360 |
11. | Roubková Simona | 44.898 |
12. | Frohlichová Kamila | 45.298 |
13. | Pěchoušková Marie | 45.739 |
14. | Kuchařová Zuzana | 45.775 |
15. | Roučková Marie | 46.747 |
16. | Dvořáková Nikola | 48.936 |
17. | Vávrová Michala | 56.395 |
18. | Bistiaková Kristýna | 1:01.070 |
Všechny potřebné dokumenty a pravidla jsou ke stažení na internetové stránce www.gekonracing.cz.
Technické parametry Citroënu DS3 R1B:
Motor:
Řadový zážehový šestnáctiventilový čtyřválec DOHC o zdvihovém objemu 1598 ccm (vrtání 77 mm x zdvih 85,8 mm) uložený vpředu napříč. Nejvyšší výkon 125 k při 6000 ot/min. Maximální krouticí moment 165 Nm při 4200 ot/min.
Převodovka:
Pohon předních kol, pětistupňová převodovka. Stálý převod 13×64. Metalokeramická jednokotoučová spojka o průměru 200 mm. Hřebenové řízení s hydraulickým posilovačem.
Podvozek:
Vpředu zavěšení kol McPherson, vzadu torzní náprava typu H. Tlumiče pérování Citroën Racing, vinuté pružiny. Kotoučové jednopístkové brzdy, vpředu s ventilovanými kotouči průměru 266 x 22 mm vzadu s plnými kotouči průměru 247 x 9 mm. Šestnáctipalcová kola 6,5 x 16″, pneumatiky 200×60 R16.
Rozměry a hmotnost:
Třídveřová zesílená samonosná karoserie s vevařeným ochranným rámem. Délka 3948 mm, šířka 1715 mm, rozvor 2465 mm. Rozchod kol 1520/ 1490 mm. Minimální hmotnost FIA 1180 kg. Bezpečnostní nádrž o objemu 50 litrů.
Společnost GEKON RACING s.r.o.
– je distributorem náhradních dílů a přestavbových kitů pro vozy Citroën C2 R2 MAX a Citroën DS3 R3T a DS3 R1. V případě potřeby GEKON RACING s.r.o. poskytne všem zájemcům o starty s vozy Citroën detailní informace.
Kontakt: GEKON RACING s.r.o. (Tomáš Pletka, tel.: 777 853 681, e-mail: gekonracing@email.cz)
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií