Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (dále „ČPP“) odstartovala svou podzimní kampaň na podporu prodeje autopojištění. Motto kampaně zní „Auto dojelo, dovolená jede dál“. Její hlavní součástí je nabídka jedinečného připojištění nadstandardních asistenčních služeb pro motoristy s názvem „Autem Bez Starostí“.
S pojištěním od ČPP mají řidiči jistotu, že za všech okolností dojedou se svým autem do cíle. A to i přes nehody a nenadálé situace, s kterými se každý z nich může na cestách potkat. „Pojištění vozidel už zdaleka neznamená jen povinné ručení, ale k tomu i řadu dalších užitečných doplňků, které samotní motoristé čím dál více poptávají. A v tomto duchu se nese i naše podzimní kampaň,“ říká ředitelka marketingu Jolana Kolaříková. Hojně poptávaným pojištěním u motoristů v poslední době jsou asistenční služby, kdy si klienti neváhají připlatit za jejich rozšířené varianty. A na to reaguje i podzimní kampaň ČPP v podobě připojištění Autem bez starostí.
Aktuální nabídku připojištění Autem bez starostí bude možné až do 31. prosince sjednat s kampaňovou slevou 600 korun. Jedná se o nejrozšířenější variantu asistenčních služeb, která například obsahuje odtah vozidla ze zahraničí do vzdálenosti 2500 kilometrů (1250 km tam a 1250 km zpátky), zapůjčení a přistavení náhradního vozidla v ČR i v zahraničí až na osm dní, úhradu nebo opravu poškozené pneumatiky (v případě nutnosti úhradu i druhé pneumatiky) do limitu 4 000 korun za jednu pneumatiku v ČR a mnoho dalších věcí.
„Stejně jako na jaře jsme pro hlavní komunikaci zvolili televizi, která je hlavním médiem s celorepublikovým pokrytím a nejširším audiovizuálním zásahem na cílovou skupinu. Náš TV spot s Patem a Matem bude k vidění na televizních kanálech společností Nova Group, Prima Group, TV Barrandov a Óčku,“ vypočítává Kolaříková. TV spot bude dále promítán také na monitorech BUS TV v MHD v Českých Budějovicích, Hradci Králové, Liberci, Jablonci nad Nisou, Pardubicích, Plzni, Ústí nad Labem, Brně, Olomouci, Zlíně, Ostravě a Otrokovicích. Rozhlasový spot bude vysílán na rádiu EXPRES FM a rádiu ČAS.
Kampaň se objeví také v tisku, například v Právu, Denících ČR, MF Dnes, Lidových novinách, Hospodářských novinách, Ekonomu, Sportu, Nedělním Blesku, Metru, 5plus2, TV Maxu, TV Plusu, Týdnu, Instinktu, Sedmičce, Model Hobby, Setkání a dalších. V rozhlasovém vysílání v rámci Business Party na rádiu Bonton a Frekvenci 1. „S motivem kampaně se setkáte opět na teploměrech čerpacích stanic, a v neposlední řadě na našich stálých outdoorových plochách a vybraných billboardových plochách,“ doplňuje Kolaříková. Dále bude ČPP kampaň komunikovat na polepech na tramvajích a trolejbusech v Praze, Pardubicích, Jihlavě, Ostravě, Ústí nad Labem, Olomouci, Brně, Českých Budějovicích, Hradci Králové, Liberci, Uherském Brodu, Táboru, Chebu a Plzni.