Testy prokázaly, že vůz se příjemněřídí i s plynovým pohonem. Ocenění si zaslouží řešení plynové nádrže, která nezabírá ani cm zavazadlového prostoru, protože je na místě pro rezervu. Její objem umožňuje na plynový pohon ujet „pouze“ 324 km.
Přesto, že podle Auto Plus nepatří Xantia k nejmladším v parku vozů Citroen, vede si stále velmi dobře, včetněv provedenís plynovým pohonem. Vysoce je hodnocena skutečnost, že úpravami nedošlo ke zmenšení zavazadlového prostoru. Velmi dobré výsledky dosahuje Xantia také ve spotřebě, která přes poměrně velkou váhu vozu nedosahuje v přepočtu ani 12 l/100 km. Jako největší nedostatek vidí časopis relativně malou autonomii při přepnutí na plynový pohon.
Zatímco u Xsary se majiteli vyplatí zavést plynový pohon při ročním ujetí 50 000 km, u Xantie je to 55 000 km. List L´Alsace k tomu připomíná, že Citroën k tomu ještě nabízí Berlingo s plynovým pohonem. Představuje to ucelenou řadu vozů jak pro firmy, tak pro individuální motoristy. Další výhodou nyní je, že si zájemce může objednat tuto úpravu přímo ve výrobním závodě. Snižuje to nebezpečí často méně profesionální montáže. Výrobce přitom poskytuje za plynem poháněný vůz stejnou záruku jakou vozu s klasickým motorem.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Autorizovaný dealer a opravce VOLVO
Člen koncernu TUkas