- Citroën uzávírá rok oslav stého výročí závěrečnou částí kampaně „Stopař“. Ve spotu se objevuje nové SUV C5 Aircross Hybrid a nabízí se tak silné poselství: „Už 100 let dělá Citroën automobily dosažitelnými pro všechny. V roce 2020 Citroën zpřístupní všem elektromobilitu.“
- Spot je od dnešního dne k vidění na sociálních sítích a youtube a od 26. prosince bude představen ve francouzské televizi.
http://www.youtube.com/watch?v=HEufslHqS8Y&feature=youtu.be
Rok 2019 byl rokem oslav 100. výročí značky Citroën. 100 let odvahy a kreativity s legendárními i populárními vozy (2CV, Type H, Méhari atd.) nebo s reklamními kampaněmi Jacqua Séguély. Historické milníky značky Citroën představila série spotů „Stopař“. V roce 2018 se přestavila 1. epizoda, na konci roku 2018 následovala 2. epizoda (DS, Sébastien Loeb, Jacques Séguéla atd.) a v únoru 2019 třetí (Ami One Concept).
Na závěr roku 2019 se Citroën vrací s velkým finále v poslední 4. epizodě. Setkáváme se zde se stopařem cestujícím napříč časem až k poslední novince značky, kterou je nové SUV C5 Aircross Hybrid.
Tento model, který byl představen 6. listopadu, se v reklamě objevuje poprvé. Jde o první plug-in hybrid značky Citroën, který tak spouští ofenzívu Citroënu v oblasti elektrifikace a přináší silné poselství: „Už 100 let dělá Citroën automobily dosažitelnými pro všechny. V roce 2020 Citroën zpřístupní všem elektromobilitu.“
Arnaud Belloni, ředitel pro marketing a komunikaci společnosti Citroën, uvedl: „Tímto spotem uzavíráme neuvěřitelný rok oslav stého výročí a více než kdy jindy potvrzujeme odvahu a identitu značky Citroën, neboť přicházíme s příslibem zpřístupnění elektrického pohonu všem zájemcům. Věřte mi, že rok 2020 bude plný překvapení!“
Třicetivteřinový spot se bude nejprve od 19. prosince šířit na sociálních sítích Citroën – jako poděkování komunitě 18 milionů fanoušků na internetu za jejich přínos k oslavám stého výročí. Následovat bude televizní vysílání, které se ve Francii spustí 26. prosince. Z hudebního hlediska bude film doprovázen úspěšnou skladbou „Take the long way home“ v podání Rogera Hodgsona, spoluzakladatele skupiny Supertramp.
REALIZAČNÍ TÝM
- Zadavatel AUTOMOBILES CITROËN
- Manažerský tým Citroën Arnaud Belloni, Bruno Gisquet, Stéphane Barbat, Anne Boura
- Agentura TRACTION/BETC
- Výroba Bertille Toledano, Hugues Reboul, Julien Grimaldi, Anyce Nedir, Marina Kovalenko
- Výkonný ředitel výroby Stéphane Xiberras
- Strategické plánování Philippe Martin Davies
- Ředitel výroby Nicolas Lautier
- Umělecký ředitel Matthieu Vivinis
- Editorial Jean-Romain Sparano
- Doprava Nathalie Sanseigne
- TV producent Caroline Petruccelli
- Produkce Insurrection
- Zvuk Gum
- Režie François Rousselet /Thierry Poiraud
- Kamera Stéphane Fontaine/Mathias Boucard
- Hudba „Take the long way home“, interpret Roger Hodgson, spoluzakladatel skupiny Supertramp
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií