CITROËN UZAVÍRÁ OSLAVY STÉHO VÝROČÍ NOVOU VERZÍ SVÉHO SPOTU MÍŘÍCÍ DO ELEKTRICKÉ BUDOUCNOSTI!

  • Citroën uzávírá rok oslav stého výročí závěrečnou částí kampaně „Stopař“. Ve spotu se objevuje nové SUV C5 Aircross Hybrid a nabízí se tak silné poselství: „Už 100 let dělá Citroën automobily dosažitelnými pro všechny. V roce 2020 Citroën zpřístupní všem elektromobilitu.“
  • Spot je od dnešního dne k vidění na sociálních sítích a youtube a od 26. prosince bude představen ve francouzské televizi.

http://www.youtube.com/watch?v=HEufslHqS8Y&feature=youtu.be

Rok 2019 byl rokem oslav 100. výročí značky Citroën. 100 let odvahy a kreativity s legendárními i populárními vozy (2CV, Type H, Méhari atd.) nebo s reklamními kampaněmi Jacqua Séguély. Historické milníky značky Citroën představila série spotů „Stopař“. V roce 2018 se přestavila 1. epizoda, na konci roku 2018 následovala 2. epizoda (DS, Sébastien Loeb, Jacques Séguéla atd.) a v únoru 2019 třetí (Ami One Concept).


Na závěr roku 2019 se Citroën vrací s velkým finále v poslední 4. epizodě. Setkáváme se zde se stopařem cestujícím napříč časem až k poslední novince značky, kterou je nové SUV C5 Aircross Hybrid.
Tento model, který byl představen 6. listopadu, se v reklamě objevuje poprvé. Jde o první plug-in hybrid značky Citroën, který tak spouští ofenzívu Citroënu v oblasti elektrifikace a přináší silné poselství: „Už 100 let dělá Citroën automobily dosažitelnými pro všechny. V roce 2020 Citroën zpřístupní všem elektromobilitu.“

Arnaud Belloni, ředitel pro marketing a komunikaci společnosti Citroën, uvedl: „Tímto spotem uzavíráme neuvěřitelný rok oslav stého výročí a více než kdy jindy potvrzujeme odvahu a identitu značky Citroën, neboť přicházíme s příslibem zpřístupnění elektrického pohonu všem zájemcům. Věřte mi, že rok 2020 bude plný překvapení!“

Třicetivteřinový spot se bude nejprve od 19. prosince šířit na sociálních sítích Citroën – jako poděkování komunitě 18 milionů fanoušků na internetu za jejich přínos k oslavám stého výročí. Následovat bude televizní vysílání, které se ve Francii spustí 26. prosince. Z hudebního hlediska bude film doprovázen úspěšnou skladbou Take the long way homev podání Rogera Hodgsona, spoluzakladatele skupiny Supertramp.

REALIZAČNÍ TÝM

  • Zadavatel AUTOMOBILES CITROËN
  • Manažerský tým Citroën Arnaud Belloni, Bruno Gisquet, Stéphane Barbat, Anne Boura
  • Agentura TRACTION/BETC
  • Výroba Bertille Toledano, Hugues Reboul, Julien Grimaldi, Anyce Nedir, Marina Kovalenko
  • Výkonný ředitel výroby Stéphane Xiberras
  • Strategické plánování Philippe Martin Davies
  • Ředitel výroby Nicolas Lautier
  • Umělecký ředitel Matthieu Vivinis
  • Editorial Jean-Romain Sparano
  • Doprava Nathalie Sanseigne
  • TV producent Caroline Petruccelli
  • Produkce Insurrection
  • Zvuk Gum
  • Režie François Rousselet /Thierry Poiraud
  • Kamera Stéphane Fontaine/Mathias Boucard
  • Hudba „Take the long way home“, interpret Roger Hodgson, spoluzakladatel skupiny Supertramp

 

 

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
Autocentrum BARTH a.s.
Bratří Štefanů 985, 500 03 - Hradec Králové
494 945 105
autocentrum@autocentrum.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - PALLAS a ÉTOILE: Nová označení pro auta DS

PALLAS a ÉTOILE: Nová označení pro...

V průběhu roku 2024 získají modely DS Automobiles novou, jednodušší strukturu nabídky, vycházející ze dvou verzí s označením PALLAS a ÉTOILE. Cílem je zajistit větší přehlednost a...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Průměrné emise CO2 nových automobilů v roce 2023 v Česku nepatrně klesly. Premiantem je Citroën

Průměrné emise CO2 nových automobilů...

V uplynulém roce si v oblasti osobních vozidel připsaly nejvíce registrací značky Škoda (35,0 %), Hyundai (9,1 %), Volkswagen (8,6 %), Toyota (7,9 %) a Kia (5,2 %). Jak je na tom český trh a...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Stellantis a Hype nasazují v Paříži první flotilu 50 bezbariérových taxíků na vodíkový pohon

Stellantis a Hype nasazují v Paříži...

Skupina Stellantis – první výrobce na světě, který uvedl na trh sériová užitková a osobní vozidla na vodíkový pohon – a Hype, nezávislý subjekt nabízející čistě vodíková řešení...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Koncepční bohyně zvítězila v anketě GQ CAR AWARDS 2023!

Koncepční bohyně zvítězila v anketě...

Koncepční vůz DS E-TENSE PERFORMANCE, navržený jako vysoce výkonná laboratoř, která má urychlit vývoj technologií pro další generace vozů DS Automobiles, získává nové ocenění v anketě...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Sláva na Hradě:  DS Automobiles a pak nový prezident

Sláva na Hradě: DS Automobiles a pak...

Pár dní před zvolením nové hlavy státu představila značka DS Automobiles na Pražském hradě své dva vrcholné modely, novou DS 7 E-TENSE 300 a limuzínu DS 9 E-TENSE 360. Modely mohli obdivovat...