Architekti, designéři a hudebníci ukazují nový a vzrušující pohled na hřiště, na němž se pohybují, tedy na město.
Tito hyperaktivní zapálení umělci nás zvou do nečekaných míst, které jsou předzvěstí budoucích trendů. Základem tohoto kulturního poznávání měst, které probíhá i pěšky, na kole nebo na skateboardu, je jízda vozem DS3, během níž poznáváme radosti města z nového úhlu pohledu.
Devítidílný webový magazín Street Mapper, jehož jednotlivé epizody se představí během devíti týdnů, je k dispozici on-line na adrese http://www.ds3streetmapper.citroen.com/.Program, který souzní s dynamikou webu značky Citroën, opět ilustruje označení „KREATIVNÍ TECHNOLOGIE“.
Značka Citroën
Kreativní a dynamická značka Citroën uvádí v roce 2010 na trh první model nové řady Citroën DS3. CITROËN, který se opírá o 90 let technologických inovací, přináší konkrétní odpovědi na otázky ochrany životního prostředí a v roce 2010, takže přichází se dvěma elektrickými vozy a u všech svých vozů začíná využívat systém Stop & Start. Citroën, to je 8 000 kontaktních míst, 13 500 zaměstnanců, zastvozů prodaných v roce 2009… a nový projekt spuštěný v únoru 2009.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií