CITROËN SPOUŠTÍ NOVOU REKLAMNÍ KAMPAŇ NAZVANOU „INSPIRED BY“ VAŠÍ TOUHOU PO SVOBODĚ OD ROKU 1919 !

Citroën spouští v těchto dnech novou kampaň, jejíž sdělení zní „Naše vize mobility se rodí z vaší touhy po svobodě“. Tento nový mezinárodní reklamní spot uvádí na scénu motto CITROËN INSPIRED BY YOU jako podpis značky, která se již roky inspiruje životem lidí a touhou po mobilitě jednotlivých generací. Spot nás přenáší do různých časových období, v nichž Citroën plní touhu stopaře po svobodě, a to postupně ve vozech 2CV, Type H, Méhari, CX, Visa GTi, C3 Aircross, novém hatchbacku C4 Cactus, včetně budoucnosti, kterou ztělesňuje koncepční vůz CXperience. Jde o ódu na mobilitu a značku, která ji umožňuje již od roku 1919! Na reklamní spot se můžete podívat na http://www.citroen.cz/svet-znacky-citroen/citroen-pro-vas/citroen-inspired-by-you-od-roku-1919.html

Od 2CV k CX, od modelu Tracction k Méhari, od Berlinga k C4 Cactus… Citroën již roky sleduje lidi, jejich touhu po dobrodružství, svobodě, rodinných výletech nebo cestách s kamarády a nabízí jim automobily, které reagují na jejich život. Nová reklamní kampaň, která bude spuštěna v příštích dnech, ilustruje celou historii značky od roku 1919: „Naše vize mobility se rodí z vaší touhy po svobodě“.

Značka Citroën se rozhodla oživit slogan „INSPIRED BY YOU“, který byl představen v říjnu 2016 a pověřila agenturu Traction (BETC) natočením reklamního spotu, který nás přenese do jednotlivých časových období, v průběhu nichž různé vozy značky Citroën plní sny stopaře, který touží po svobodě. Postupně nastupuje do vozů 2CV, Type H, Méhari, CX, Visa GTi, C3 Aircross, nového hatchbacku C4 Cactus… a každý vůz se objevuje v jiné době. Během cesty se míhá jeho osobní, ale i kolektivní historie: Tour de France, prázdniny s přáteli, vlasy jako v reklamě „divoké šípy“, 80. léta se zlatým lesklým řetězem a hudbou na plné pecky… až po současný vůz a dokonce vůz budoucnosti – koncepční model CXperience, který je předobrazem budoucnosti velkého hatchbacku Citroën.

„Citroën je již téměř 100 let tak oblíbenou značkou právě proto, že se po generace inspiruje životem lidí, od studenta ve voze 2XV či C1 až po státníka v CX nebo C6,“ uvedl Arnaud Belloni, Senior Vice President Marketing & Communication Citroën. „Tento nový spot navazuje na slogan „CITROËN INSPIRED BY YOU“, který byl představen před necelými dvěma lety, a uvádí na scénu některé z legendárních vozů značky, aniž by přitom šlo o historický film. Značky vždy uměla vypozorovat, co lidé od automobilů a obecněji od mobility očekávají. Tato společná historie rezonuje rovněž s naší současnou modelovou nabídkou nabízející jedinečný design a příkladný komfort!“

Agentura se pro vyprávění této epopeje, v níž není hlavní hrdina řidič, ale cestující, obrátila na špičky francouzské kinematografie – reklamního režiséra François Rousseleta (Nike, AXE, Diesel, ale také klipy pro producentskou skupinu J.U.S.T.I.C.E a pro Rolling Stones) a kameramana Stéphane Fontaina (Tlukot mého srdce se zastavil, Tohle je náš svět, Jackie…). Záběry podkresluje nadčasová skladba Take a long way home“ od Rogera Hongsona, spoluzakladatele britské hudební skupiny Supertramp.

Reklamní spot se natáčel ve španělském pohoří Sierra Nevada a v Barceloně a bude vysílán ve 3 verzích (30, 45 a 60 vteřin). Kampaň v Evropě startuje 4. dubna (Nizozemsko, Španělsko, Francie 15.4., Belgie, Itálie, Švýcarsko, Německo, Portugalsko, Velká Británie, Polsko).

Mezinárodní kampaň bude poté rozšířena na hlavní země, v nichž má značka zastoupení. Doplní ji rovněž digitální verze v délce 90 vteřin.

Evoluce loga Citroën.

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
Máca s.r.o.
Znojemská 86, 586 01 - Jihlava
567 302 971
jsedlak@automaca.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - PALLAS a ÉTOILE: Nová označení pro auta DS

PALLAS a ÉTOILE: Nová označení pro...

V průběhu roku 2024 získají modely DS Automobiles novou, jednodušší strukturu nabídky, vycházející ze dvou verzí s označením PALLAS a ÉTOILE. Cílem je zajistit větší přehlednost a...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Průměrné emise CO2 nových automobilů v roce 2023 v Česku nepatrně klesly. Premiantem je Citroën

Průměrné emise CO2 nových automobilů...

V uplynulém roce si v oblasti osobních vozidel připsaly nejvíce registrací značky Škoda (35,0 %), Hyundai (9,1 %), Volkswagen (8,6 %), Toyota (7,9 %) a Kia (5,2 %). Jak je na tom český trh a...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Stellantis a Hype nasazují v Paříži první flotilu 50 bezbariérových taxíků na vodíkový pohon

Stellantis a Hype nasazují v Paříži...

Skupina Stellantis – první výrobce na světě, který uvedl na trh sériová užitková a osobní vozidla na vodíkový pohon – a Hype, nezávislý subjekt nabízející čistě vodíková řešení...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Koncepční bohyně zvítězila v anketě GQ CAR AWARDS 2023!

Koncepční bohyně zvítězila v anketě...

Koncepční vůz DS E-TENSE PERFORMANCE, navržený jako vysoce výkonná laboratoř, která má urychlit vývoj technologií pro další generace vozů DS Automobiles, získává nové ocenění v anketě...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Sláva na Hradě:  DS Automobiles a pak nový prezident

Sláva na Hradě: DS Automobiles a pak...

Pár dní před zvolením nové hlavy státu představila značka DS Automobiles na Pražském hradě své dva vrcholné modely, novou DS 7 E-TENSE 300 a limuzínu DS 9 E-TENSE 360. Modely mohli obdivovat...