Citroën Racing Trophy CZ bilancoval sezonu 2013

V prostředí motokárové Praga Areny se uskutečnilo slavnostní zakončení CITROËN RACING TROPHY CZ 2013, kde byla korunována vítězná posádka Egon Smékal – Monika Hýbnerová.

Citroën Racing Trophy CZ je nejdéle fungujícím značkovým seriálem v Česku, vozy francouzské značky Citroën bojovaly o zajímavé finanční prémie už popáté v řadě. Pohár byl letos vypsán jen pro vozy Citroën DS3 R3T tř. 5, což se trochu odrazilo na celkové účasti, přesto byl zástupce společnosti Gekon Racing a promotér seriálu Tomáš Pletka s uplynulým rokem spokojen.

„Sezona proběhla podle očekávání. Ztráta podpory modelů C2 R2 MAX ovlivnila počet startujících, přesto zejména Egon Smékal letos potvrdil kvality modelu DS3 R3T, když na každém závodě bojoval o čelní příčky ve dvoukolkách. A ve třídě 5 se neztratili ani další piloti. Navíc jsme mohli v CRT CZ na Barumce přivítat Australanku Molly Taylorovou, která byla před několika dny korunována vítězkou Dámského poháru v evropském šampionátu,“ bilancuje Tomáš Pletka.

Egon Smékal neměl v průběhu sezony v CRT CZ 2013 zásadního konkurenta. Nakonec během roku nasbíral 76 bodů a zaslouženě zvítězil. Tím si za celkové vítězství zajistil voucher na 10 tisíc euro na náhradní díly.„Každá koruna je v dnešní době dobrá, proto jsem rád za možnost závodění pod hlavičkou CRT CZ. Když si mohu díky výsledkům v poháru vyjet nějaký bonus, pak se určitě lépe ´dýchá´. Se sezonou musím být spokojen. Vstoupil jsem do ní s novým týmem a během roku jsme se posunuli hodně daleko, co se týče nastavení auta a dalších poznatků o jeho fungování. A v tom bych viděl hlavní klíč k letošním úspěchům,“ přiznává Egon Smékal.

Konečné výsledky Citroën Racing Trophy CZ 2013:

Soutěžící získali během sezony finanční prémie v celkové hodnotě 22 850 € + další atraktivní ceny.

1. Egon Smékal – Monika Hýbnerová: 76 bodů, 10 500 € + 10 000 € voucher na náhradní díly za celkové vítězství

2. Petr Chodura – Karel Žáček: 27, 2 350 €

3. Tomáš Pletka – Ondřej Vichtora: 0 (neboduje do CRT)

4. Molly Taylor – Seb Marshall: 0

5. Antonín Matys – Aleš Vaněček: 0

6. Szymon Kornicki – Przemek Bosek: 0 (startoval v polském šampionátu)

Zakončení sezony se zúčastnila i vítězka speciální soutěže pro dámské posádky Czech Women Talent DS3 R1 Lucie Červenková, která v sezoně obsadila druhé místo v Dámském poháru. Vůz Citroën DS3 R1B, který se bude moci nově účastnit CRT CZ 2014, v sezoně úspěšně prezentoval i Adam Kobliha.

V rámci večera, kterého se zúčastnil i český olympionik Petr Koukal (badminton), byla představena i programová vize na sezonu 2014. Citroën Racing Trophy CZ se uskuteční na pěti závodech MMČR. Pro rok 2014 je vypsán pro vozy Citroën DS3 R3T a Citroën DS3 R1B.

Finanční prémie CRT CZ 2014 – DS3 R3T

Účastníci CRT CZ 2014 budou v každém podniku bojovat o finanční prémie. Ty obdrží v případě umístění mezi prvními čtyřmi posádkami třídy 5 (bez vozů specifikace Super 1600).

Konečné umístění ve třídě 5 (kromě S1600 ) a cílová odměna

1. místo 3 000 €

2. místo 1 500 €

3. místo 1 000 €

4. místo 500 €

Hlavní výhrou pro vítěze CRT CZ s vozem DS3 R3T bude bezplatné zapůjčení vozu Citroën DS3 1.6 THP Sport na sezonu 2015.

Finanční prémie CRT CZ 2014 – DS3 R1B

Za konečné umístění ve třídě R1 a cílová odměna

1. místo 1 500 €

2. místo 750 €

3. místo 500 €

4. místo 250 €

Hlavní výhra pro vítěze CRT CZ s vozem DS3 R1B bude obsahovat maziva TOTAL a další bonusy.

Společnost Gekon Racing nabízí zájemcům o účast v CRT CZ 2014 možnost financování koupi závodního vozu DS3 R5, DS3 R3T a DS3 R1B od společnosti PSA finance, včetně havarijního pojištění.

Podrobnosti najdete na internetových stránkách www.citroenracingtrophy.cz a www.gekonracing.cz

Společnost GEKON RACING s.r.o., která zaštituje pohár CRT CZ 2014, je zároveň i výhradním distributorem náhradních dílů Citroën Racing pro vozy Citroën DS3 R5, DS3 R3T a DS3 R1B, včetně přestavbových kitů. V případě potřeby GEKON RACING s.r.o. poskytne všem zájemcům o starty s vozy Citroën detailní informace.

Kontakt: Tomáš Pletka, tel.: +420 777 853 681, gekonracing@email.cz

 

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
Libor Suchý, autoprodejna
Nový Šaldorf 81, 671 81 - Znojmo
515 227 952
seat@autoprodejnasuchy-znojmo.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Průměrné emise CO2 nových automobilů v roce 2023 v Česku nepatrně klesly. Premiantem je Citroën

Průměrné emise CO2 nových automobilů...

V uplynulém roce si v oblasti osobních vozidel připsaly nejvíce registrací značky Škoda (35,0 %), Hyundai (9,1 %), Volkswagen (8,6 %), Toyota (7,9 %) a Kia (5,2 %). Jak je na tom český trh a...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Stellantis a Hype nasazují v Paříži první flotilu 50 bezbariérových taxíků na vodíkový pohon

Stellantis a Hype nasazují v Paříži...

Skupina Stellantis – první výrobce na světě, který uvedl na trh sériová užitková a osobní vozidla na vodíkový pohon – a Hype, nezávislý subjekt nabízející čistě vodíková řešení...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Koncepční bohyně zvítězila v anketě GQ CAR AWARDS 2023!

Koncepční bohyně zvítězila v anketě...

Koncepční vůz DS E-TENSE PERFORMANCE, navržený jako vysoce výkonná laboratoř, která má urychlit vývoj technologií pro další generace vozů DS Automobiles, získává nové ocenění v anketě...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Sláva na Hradě:  DS Automobiles a pak nový prezident

Sláva na Hradě: DS Automobiles a pak...

Pár dní před zvolením nové hlavy státu představila značka DS Automobiles na Pražském hradě své dva vrcholné modely, novou DS 7 E-TENSE 300 a limuzínu DS 9 E-TENSE 360. Modely mohli obdivovat...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Druhá dobrá volba ve světě dvojitého šípu

Druhá dobrá volba ve světě dvojitého...

Ještě před několika měsíci to byl největší a nejdražší Citroën v nabídce, a bylo to poprvé v historii, co takový Citroën nebyl velký sedan. Dnes už to neplatí… Dnes už je vlajkovou...