Toto hlavní brazilské město kultury je rovněž hlavním finančním, obchodním a průmyslovým centrem Latinské Ameriky.
Ulice Oscar Freire, která je místem setkávání obdivovatelů módy, gastronomie a umění, figuruje mezi 10 nejluxusnějšími ulicemi na světě a každoročně ji vyhledá několik tisíc návštěvníků z Brazílie i z ciziny.
PŘÍZEMÍ: závody, připojení a odpočinek
Ihned za vchodem do Citroën Experience Center Oscar Freire je za skleněnou fasádou vystaven model Citroën DS3 WRC, který se stal mistrem světa v rally WRC a za jehož volantem Sébastien Loeb získal pro Citroën 7. titul v Poháru konstruktérů!
O něco dále se návštěvník stejně jako v salonu C_42 v Paříži ocitá v unikátním prostoru věnovaném fanouškům značky. Nese označení Citroën Social Club a je vybaven několika interaktivními displeji, kde se v reálném čase objevují nejnovější informace z celého světa pocházející z platforem sociálních sítí, na nichž je značka přítomna, jako je Facebook®, Twitter®, YouTube®, atd.
V přízemí se také návštěvník může posadit do „Kreativní kavárny“, která se inspirovala tradičními pařížskými kavárnami a nabízí elegantní, přívětivý a útulný prostor.
PRVNÍ PATRO: elegance, individualizace a exkluzivní výrobky
V prvním patře se návštěvníci dostávají do nového světa zasvěceného řadě DS, které je tento elegantní prostor exkluzivně vyhrazen. Při otevření zde Citroën Experience Center Oscar Freire vystavuje v předpremiéře Citroën DS3, který se v Brazílii dostane na trh v červnu.
Naproti tomuto DS salonu mohou návštěvníci vyzkoušet další zážitek tzv. „Kreativní technologie“ – konfigurátor 3D Citroën. Díky jeho dotykové obrazovce nebyl výběr modelu a jeho příslušenství nikdy tak snadný a hravý. Nabízí možnost vyzkoušet si různé možnosti individuálních úprav vozu Citroën DS3.
DRUHÉ PATRO: „kreativní galerie“
Druhé patro je věnováno „Kreativní galerii“. Tento prostor je určen pro umělecké výstavy, módní přehlídky, hudební vystoupení nebo gastronomii. Při otevření zde Citroën Experience Center Oscar Freire připravil výstavu „Past and Future“, která nabízí pohled na historii a vývoj značky Citroën, jenž představuje 90 let plných kreativity a odvahy.
Tato nová luxusní vitrína značky poslouží jako skutečný dobyvatelský nástroj, umožňující zvýšit obecnou známost a image značky v Latinské Americe. Jde o další výraz dynamiky značky Citroën na mezinárodním poli. Příští etapa se odehraje v Asii, kde značka otevře svou další vitrínu již za několik měsíců.
Značka Citroën
Značka Citroën vznikla před 90 lety pod pařížskou Eiffelovkou. Tato kreativní a dynamická značka uvedla v roce 2010 na trh novou řadu výrobků DS, kterou dnes tvoří modely Citroën DS3, DS4 a DS5. Citroën, opírající se o koncepci „Kreativní technologie“, má ve své nabídce dva plně elektrické vozy a dále vozy využívající mikrohybridní technologii e-HDi a technologii „Full Hybrid“ – Hybrid4. Tyto technologické novinky nesou své ovoce i v mistrovství WRC, kde již Citroën získal 7 titulů v Poháru konstruktérů. Značka inovuje i v oblasti služeb a přichází se službou Citroën Multicity, představující její nabídku mobility. Citroën, to je 10 000 kontaktních míst pro zákazníky, 11 500 zaměstnanců, zastoupení v 80 zemích a 1 436 000 vozů prodaných v roce 2011.
Salon C_42
Mezinárodní vitrína značky Citroën, se nachází na jedné z nejprestižnějších ulicí na světě, na Champs-Elysées v Paříži. Ve své současné formě je otevřená od roku 2007 a slouží jako místo kontaktů a setkání mezi značkou a veřejností. V jednotlivých ročních obdobích se zde návštěvník seznamuje s novinkami Citroënu prostřednictvím tématických výstav, které představují vozy a technologie značky Citroën. Salon C_42 navštíví každý rok průměrně než 1,5 milionů zájemců.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií