Obchodní aktivity Citroënu budou organizovány ve čtyřech geografických zónách:
Francie: země, kde značka dosáhla v roce 2009 historických úspěchů, pod vedením Xavier Chardona, který zůstává ve funkci obchodního ředitele pro Francii.
Severní Evropa: Christophe Musy bude stát v čele ředitelství pro obchod v Severní Evropě
Jižní Evropa: Alfredo Vila Blanco byl jmenován obchodním ředitelem pro Jižní Evropu a nadále zůstává ve vedení španělské pobočky Citroënu.
Ostatní trhy – ostatní mezinárodní teritoria, kde má značka Citroën své aktivity. Jean-Louis Chamla zůstává ve vedení této geografické zóny, jejíž vedení se nazývá ředitelství pro mezinárodní operace.
Vedle těchto obchodních ředitelství, zůstává dalších pět již existujících oddělení, která se prolínají všemi geografickými zónami :
- Ředitelství pro marketing a komunikaci, Xavier Duchemin
- Citroën Business International, David Staniforth
- Citroën VO (ojeté vozy) International, Pascal Soland
- Rozvoj sítě a kvalita, Philippe Cabart
- Služby a náhradní díly, Alessandro Mallamo
A dvě podpůrná oddělení:
- Lidské zdroje (Gilles de Saint Blanquat)
- Řízení (Bruno Perrin)
Značka CITROËN
Dynamická a kreativní značka CTROËN uvádí v roce 2010 na trh první model své prémiové řady : CITROËN DS3.
S více než 90 lety « Kreativní technologie», CITROËN přináší konkrétní odpovědi na otázky životního prostředí a v roce 2010 uvádí na trh též dva elektrické vozy a masové rozšíření systému Stop & Start.
CITROËN, to je 8 000 kontaktních míst pro zákazníky, 13 500 zaměstnanců, zastoupení ve více než 80 zemích světa, 1 346 000 prodaných vozů v roce 2009.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií