Citroën DS3 má mnoho tváří a splňuje očekávání všech, kdo hledají nápaditý styl, architekturu, pocity i eleganci.
Setkal se s ohromným zájmem, o čemž svědčí více než 100 000 kusů prodaných od března 2010, kdy byl uveden na trh, přičemž třetinu z toho tvoří vozy v nejluxusnější verzi. Na oslavu tohoto výkonu se vůz představuje v novém odstínu a s novými samolepicími fóliemi, které jsou opět originálnější a modernější.
Citroën DS3 nedávno přišel s novým hnědým odstínem karoserie Hickory a nyní nabízí novou fuchsiově růžovou střechu. Tento odstín se může objevit na všech místech, které lze individuálně upravit: na vnějších zpětných zrcátcích, na krytech šroubů kol, na liště palubní desky nebo na hlavici řadicí páky. V nabídce je rovněž nová jemná, bohémská a elegantní samolepicí fólie Flower s dosud nevídaným efektem, který je současně matný i perleťově lesklý.
Značka Citroën
Kreativní a dynamická značka Citroën uvedla v roce 2010 na trh první model nové řady Citroën DS3, v roce 2011 následoval model DS4. Na konci roku 2011 se řada obohatí o vůz DS5. Citroën, který se opírá o 90 let „Kreativní technologie“, má ve své nabídce dva plně elektrické vozy, vozy využívající mikrohybridní technologii e-HDi a brzy i technologii „Full Hybrid“ – Hybrid4. Značka inovuje i v oblasti služeb a přichází se službou Citroën Multicity, představující její nabídku mobility. Citroën, to je 10 000 kontaktních míst pro zákazníky, 11 500 zaměstnanců, zastoupení v 80 zemích a 1 460 000 vozů prodaných v roce 2010.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
KIA Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.
Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.