Řada Citroën DS
– se opírá o intenzivně se rozvíjející vlastní síť prodejců a vůči čínským zákazníkům se vymezuje jako plnohodnotná značka. Jde o strategický trumf na druhém největším světovém trhu s vozy kategorie Premium. Dynamickou síť DS již dnes tvoří 25 prodejen v největších čínských městech, do konce roku jich bude 70 …
DS, prémiová značka dobývající Čínu
Citroën v roce 2012 založil v Číně druhý společný podnik CAPSA a otevřel tak novou kapitolu své čínské ofenzívy. Generální ředitel Citroënu Frédéric Banzet k tomu uvedl: „Nutnost prosadit se v Číně pomocí společných podniků, které budou mít své specifické prodejní sítě, se s podnikem CAPSA přetransformovala do úžasné příležitosti pro celý Citroën. Jde o možnost prodávat na trhu řadu DS a díky vlastní síti posílit její pozici mezi vozy kategorie Premium.“ Jde o příležitost, jak z řady DS udělat v Číně plnohodnotnou značku a o klíčový triumf vývoje Citroënu na největším automobilovém trhu na světě a na druhém největším trhu z hlediska prodejů vozů kategorie Premium.
Citroën s řadou DS nabízí v Číně nový přístup k prémiovým automobilům, který je inovativní a odvážný, liší se od přístupu tradičních luxusních značek. DS tak zaujímá místo prémiové značky nové generace. Značky pro zákazníky, kteří se chtějí odlišit, značky, která dovedně spojuje francouzskou eleganci a know-how s moderností a výrazným stylem, které představují odkaz DS.
DS, rozvíjející se výrazná a moderní síť
V Nankingu byl 20. června 2012 otevřen 1. DS Store. O šest měsíců později funguje v největších čínských městech (Peking, Šanghaj, Kanton, Šen-čen, atd.) již 25 prodejen. Tato dynamika bude pokračovat i v roce 2013, do konce roku má být otevřeno již 70 prodejen v 55 městech.
Prodejny sítě DS, evokující duch vozů DS3, DS4 a DS5, otevírají nové cesty v přístupu k automobilům kategorie Premium. Barvy, materiály, světelná atmosféra, komfort, připojení,… Nic nebylo ponecháno náhodě. Vše je zacíleno na to, aby prodejny zasáhly všechny smysly čínských zákazníků, kteří si odtud odnášejí jedinečný a povznášející zážitek.
Citroënu se tato strategie vyplatí, protože první zákazníci DS patří ve většině případů k nové generaci čínské moderní elity ve věku od 25 do 40 let, přicházejí ze světa byznysu a přitahuje je nová nabídka, kterou DS přináší na prémiový trh: inovace a elegance inspirovaná pařížským luxusem. Citroën chce jít ještě dál, a proto v brzké době otevře v samotném centru Šanghaje první showroom DS World, výkladní skříň značky, která čínské veřejnosti představí svět DS.
DS v Číně: několik klíčových dat …
- 9. července 2010: podpis smlouvy o společném podniku mezi skupinou PSA a společností Changan (CAPSA)
- 18. dubna 2011: odhalení Citroënu DS5 v Šanghaji
- 12. července 2011: a schválení podniku CAPSA ze strany místních orgánů
- 20. listopadu 2011: slavnostní zahájení provozu CAPSA, 2. společného podniku skupiny v Číně
- červen 2012: zahájení prodeje vozů Citroën DS4 a DS5 (import)
- září 2012: zahájení prodeje vozu Citroën DS3 (import)
Zahájení výroby vozu DS5 v továrně v čínském městě Šen-čen bude v 2. pololetí roku 2013.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
KIA Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.
Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.