Firma Citroën, která byla jednou z prvních společností, jež se vydaly cestou certifikace ISO 9001:2000, tak potvrzuje svůj závazek pokračovat v cestě kvality a neustálého zlepšování. Tento krok je prioritně orientován na uspokojení zákazníků a na efektivnost systému řízení.
Jádrem politiky značky s dvojitým šípem je ještě lépe uspokojit zákazníka a usnadnit mu život, ať už při koupi nebo při používání vozu. Do systému řízení jakosti jsou začleněny čtyři hlavní oblasti činnosti společnosti Citroën: náhradní díly, služby, nové vozy a poprodejní servis.
Tento přístup má globální rozměr. Proces řízení jakosti započal již před čtyřmi lety i v obchodní síti (filiálky, importérství, a prodejní místa) a je konkrétním důkazem toho, jak je oblast jakosti pro firmu důležitá.
Ani Citroën Česká republika nezůstává stranou politiky jakosti. Citroën Česká republika získala svůj první certifikát jakosti ISO 9001:2000 v prosinci 2002.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií