Navíc byla zároveň udělována zlatá plaketa „Zlaté kolo“ vždy jednomu modelu z každého segmentu. Ve svém segmentu vyhrál také Citroën C3.
„Cé trojka“ byla v Chorvatsku uvedena na trh 21.června 2002. Již od uvedení byla modelová řada téměř kompletní se čtyřmi motorizacemi, dvěmi úrovněmi výbavy (X a SX), třemi možnosti vzhledu interiéru a 12 možnými barvami karoserie. Od října 2002 je C3 k dispozici také s motorem 1,4 HDi 16V, stejně jako s elektrickou otvírací střechou v úrovni výbavy SX. Široká škála modelů umožňuje zákazníkovi vybrat si nejlépe vůz podle svých představ. vyhovující vůz.
Od uvedení na chorvatský trh již bylo prodáno více než 1.000 vozů C3. Nejvíce žádaným modelem byly vozy vybavené benzínovým motorem 1,4i a dieselovým motorem 1,4 Hdi. K prodeji tak vysokého počtu vozů nesporně přispěla skutečnost, že C3 nabízí vysoký stupeň komfortu a bezpečnosti, který není u běžných vozů segmentu B.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Největší obchodní dům
automobilů v ČR
Motto AUTO JAROV zní: „Prodejem naše služby nekončí...”