Na stánku se představí 26 vozů, tedy téměř veškeré modely osobních vozů a především to bude nová C3 a model DS3, které zde budou vystaveny poprvé.
V zemích Beneluxu se nová C3 začne prodávat v lednu a DS3 v březnu 2010. Do stánku, který hrdě ponese nové vizuální označení značky Citroën, vnese trochu snové atmosféry koncept REVOLTE, elegantní městské vozítko.
Značka Citroën se již několik let věnuje politice snižování spotřeby paliva a emisí skleníkových plynů, patří na tomto poli ke světovým lídrům, a to díky tomu, že:
- více než 30 % vozů v prodeji vykazuje emise méně než 120 g CO2 / km,
- modely C3 a DS3 jsou nabízeny ve verzích s motory s emisemi 99 g CO2 / km,
- postupné rozšření systému Stop&Start druhé generace do mnoha modelů od roku 2010,
- v roce 2011 bude na trh uveden full hybrid DS5.
V naší modelové řadě se již využívá mnoho moderních technologií, u některých vozů již řadu let. Naftové motory HDi s filtrem pevných částic mají nízkou spotřebu, nižší emise CO2 a podařilo se u nich drasticky snížit emise škodlivých částic do ovzduší. U některých modelů jsou v nabídce pilotované manuální převodovky, které umožňují snížit nejen spotřebu paliva, ale také stres, především v městském provozu.
Citroën C-ZERO 100 % elektrické řešení
Nulová spotřeba benzínu, nulové emise, nulový hluk! Citroën s vozem C-ZERO obohacuje svou nabídku v segmentu malých vozů o 100 % elektrické řešení. Toto nové městské vozítko bylo koncipováno s cílem usnadnit pohyb po městě: jsou pro něj typické malé rozměry, rychlé nabíjení a dojezdová vzdálenost, která stačí pro každodenní cesty po městě. To vše v tichu, při němž zapomenete na městský hluk. Koncentrát technologie a kreativity, díky němuž si můžete již dnes splnit zítřejší cíle!
Citroën, který již vyrobil více než 5 500 elektrických vozů, má nenahraditelnou zkušenost, díky níž patří mezi hlavní subjekty na trhu, který bude v příštích letech zákonitě narůstat na významu.
Citroën C-ZERO, který se začne prodávat v průběhu čtvrtého čtvrtletí roku 2010, byl vyvinut ve spolupráci s Mitsubishi Motors Corporation (MMC). Jde o druhý elektrický vůz v nabídce Citroënu, po modelu Berlingo First Electrique, který se vyrábí ve spolupráci se značkou Venturi.
Zcela elektrický vůz Citroën C-ZERO je vybavený synchronním motorem s permanentním magnetem, který zajistí výkon 47 kW (64 k) při otáčkách 3 000 – 6 000 ot/min. Jeho maximální točivý moment dosahuje 180 Nm, při 0 – 2 000 ot/min. nabíjení baterií se provádí přes napájecí kabel připojený k zásuvce 220 V. Baterii je také možné nabít během 30 minut na 80 % připojením k vnější svorce s jednofázovým proudem 125 A / 400 V.
Citroën C-ZERO se díky délce 348 cm a poloměrem otáčení 9 m pohybuje v městském provozu velmi snadno. Jeho maximální rychlost 130 km/hod, zrychlení z 0 na 100 km/hod za 6 vteřin a dojezd 130 km řidiči umožňují vydat se bez obav za hranice města.
Zájemci z řad soukromých osob i firem mohou již dnes v předpremiéře prostřednictvím webových stránek www.c-zero.citroen.com požádat o zkušební jízdu a provést rezervaci tohoto nového 100 % elektrického řešení značky Citroën.
Nová C3.
Nová C3 přichází s ambiciózním cílem nahradit bestseller, kterého se prodalo více než 2 miliony kusů. Nová C3 má všechny důvody vás okouzlit: výraznější styl, vysokou kvalitu provedení, inteligentní architekturu, díky níž má vzhledem k vnějším rozměrům nadstandardní vnitřní prostor, i obdivuhodné výkony – z hlediska výbavy, komfortu i úsporného provozu. Příjemně překvapí i nové čelní sklo Zenith, jehož plocha je o 40 % větší než plocha tradičního čelního skla. Posádce vozu zajišťuje komfort, prosvětlení i pohodu.
C3 nabízí :
- jedinečnou ušlechtilou osobnost, pro kterou je charakteristický zaoblený a přitom protáhlý tvar a současně zcela nový styl interiéru, ať už jde o design či o použité materiály,
- inteligentní architekturu s kompaktními vnějšími tvary, které jsou v rozporu se současným trendem, a velký vnitřní prostor pro co největší komfort pasažérů,
- novou motoristickou zkušenost díky čelnímu sklu Zenith, skutečnému mistrovskému dílu, díky akustickému a vibračnímu komfortu na úrovni vyššího segmentu a nové hifi nabídce, kterou představuje Hifi System®,
- obdivuhodné a přitom rozumné dynamické výkony s jízdními vlastnostmi, udržujícími rovnováhu mezi komfortem řízení a bezchybnou stabilitou,
- nižší hmotnost a optimalizaci aerodynamiky, které mají vliv na snížení spotřeby a emisí CO2, přičemž již od počátku prodeje bude v nabídce verze s emisemi 99 g CO2 / km.
DS3: okouzlující přednosti
DS3 skvělým způsobem otevírá řadu DS. Řadu, kterou se chce odlišit, řadu, ve které chce Citroën nabídnout spíš nekomformní vozy, řadu, která doplní základní nabídku. Řadu, která je již svým označením symbolem kreativity a technologie značky Citroën.
DS3 si razí svou vlastní cestu:
- základní pocit, který svým výrazným stylem a vystouplými liniemi vyvolává, je touha. Jeho charakter ještě podtrhují originální prvky: „plovoucí“ střecha, žraločí ploutev, která dodává linii bočních oken dynamiku, boční mřížky sání s LED diodami, jež jsou typickým rysem čelní strany;
- nabízí živý design přizpůsobitelný na míru. Existuje totiž spousta modelů DS3, které si každý může vytvořit po svém! Střecha, karoserie, zpětná zrcátka, kola, to vše si majitel může upravit na míru, aby vůz DS vyjadřoval jeho charakter. Uvnitř je možné odít palubní desku, hlavici řadicí páky a spoustu dalších prvků do různých barev, látek nebo materiálů;
- nabízí zcela moderní vizi požitků spojených s řízením. Na silnici DS vyniká také: dokáže skloubit radost z řízení a každodenní uživatelský komfort. Mrštná a energická DS3 „přilepí“ řidiče k vozovce a ten může snadno vybírat oblouky a zatáčky;
- je nabízena s 5 výkonnými motory, které splňují normu Euro V: 2 naftové motory HDi s filtrem pevných částic (FAP) o výkonu 110 a 90k a 3 benzínové motory VTi 95, VTi 120 a THP 150 ;
- plně využívá své délky 395 cm, šířky 171 cm a výšky 146 cm, její stavba je nesmírně inteligentní. DS3 nabízí 5 plnohodnotných míst, mnoho odkládacích přihrádek (například přihrádka před sedadlem spolujezdce o objemu 13 litrů) a prostorný zavazadelník (285 l), jehož objem lze upravovat díky lavici sklopitelné v poměru 2/3 – 1/3.
Koncept REVOLTe: luxusní, odvážná a ekologický
S konceptem REVOLTe, malým superelegantním městským vozem, ze kterého na první pohled čiší luxus, Citroën opět prokazuje, že je odvážnou a progresivní značkou. …
Kompaktní městský REVOLTe zlomyslně uniká všem nástrahám městské dopravy a přitom boří veškeré představy, které máme tradičně o malých autech. Je odvážný a elegantní, vyzařuje z něj luxus s nádechem troufalosti, technologie plná šarmu a dynamika plná života. Duhově lesklé odstíny, hedvábně sametové potahy, jemně elegantní materiály ve voze REVOLTe posádku okamžitě ponoří do prostoru připomínajícího dámský kosmetický kufřík… tak je elegantní a smělý!
Živý a impulzivní REVOLTe myslí na budoucnost, protože si zvolil hybridní pohon s dobíjením. Ve značné míře využívá elektrický režim, technologii, která nabízí velmi dobré ekologické výkony.
Narůstající počet obyvatel ve městech, úplně nové způsoby komunikace, znásobení možností řešení mobility dokazují, že svět malých aut čeká velká budoucnost. Statut malého vozu, který je určitým zrcadlem společnosti a jejího způsobu života, se neustále vyvíjí a rovněž rozšiřuje své pole působnosti: úsporné auto, druhé auto v rodině, spojka nebo i módní doplněk – plní i ty nejodvážnější představy. Ukazuje se, že jde o velmi plodný terén pro automobilový pokrok .
Modelová řada osobních automobilů přizpůsobeným potřebám a touhám různých zákazníků
Modelová řada je koncipována tak, aby splňovala potřeby uživatelů z řad soukromých osob i firem. Zahrnuje řadu C1 – C6, i nabídku vozů typu ludospace, MPV a SUV.
Kreativní technologie se projevuje příchodem pravidelných technických novinek. Mezi ně se nedávno zařadil inteligentní protiprokluzový systém ITC u vozů C4 Picasso a C5, Grip Control u Berlinga a nové motory vyšších výkonů, s nižší spotřebou a nižními emisemi skleníkových plynů. V nabídce je rovněž mechanická pilotovaná převodovka DCS s dvojím spojkovým mechanismem u modelu C.Crosser, která poskytuje vysokou úroveň komfortu při řízení.
Funkce Grip Control je protiprokluzový systém, který se přizpůsobuje danému terénu. K dispozici je několik režimů: standard, sníh, bláto, písek a ESP vypnuto. Řidiči umožní snadnou jízdu bez ohledu na typ povrchu.
Při přechodu naftových motorů s filtrem pevných částic na normu Euro V prošly verze 1,6l, 2,0l a 3,0l V6 výraznou přestavbou. Konkrétně se to projevuje významným snížením spotřeby, které může dosahovat až 15 %, lepšími výkony a vyšším točivým momentem pro ještě větší potěšení z jízdy.
Například nová C3 a DS3 jsou nabízeny s motorem HDi 90 FAP, který vykazuje spotřebu ve smíšeném režimu 3,8 l/100 km a emise ve výši 99 g CO2/km.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií