- SEAT získal 1. místo v letošní České cenu za PR v kategorii Přeshraniční spolupráce
- Souboj zlaté olympioničky Báry Špotákové s Leonem Cupra zaujal světová média
České video ve španělském TopGearu je název vítězného projektu značky SEAT, který získal letošní Českou cenu za PR v kategorii Přeshraniční spolupráce. V nejvýznamnější české oborové soutěži v oblasti public relations se letos utkalo 290 projektů a její výsledky byly slavnostně vyhlášeny včera v Praze.
„Máme velikou radost, že projekt videa, v němž spolu závodí letící oštěp olympioničky Báry Špotáková s nejsportovnějším modelem značky SEAT – Leonem Cupra – zaujal nejen desítky médií po celém světě, ale také odbornou porotu České ceny za PR. Chtěl bych velmi poděkovat všem, kdo se na projektu podíleli – vedle samotné Báry oddělení komunikace SEAT v Barceloně a našim českým agenturám Ritual a AC&C Public Relations,“ říká Filip Stoulil, koordinátor prodeje, marketingu a PR komunikace divize SEAT Porsche Česká republika. „Úspěšná spolupráce s AC&C nám až dosud vynesla pět Českých cen za PR, čehož si velmi vážím.“
Český importér značky SEAT využil projektu mateřské automobilky SEAT S.A., který představuje výjimečné lidi ve výjimečných situacích. Navrhl měření sil naprosto odlišných sportovních náčiní. Vedle hot hatche SEAT Leon Cupra se natáčení neobvyklého videa zúčastnila dvojnásobná olympijská vítězka v hodu oštěpem a dlouholetá ambasadorka značky Barbora Špotáková.
Na první pohled předem jasný boj o to, zda bude rychlejší auto, nebo letící oštěp, byl ve skutečnosti hodně vyrovnaný. Fyzikální zákony jsou totiž neúprosné. Oštěp může letět maximální rychlostí kolem 90 km/h. Rekord mezi ženami, držený Barborou Špotákovou, má hodnotu 72,28 metru. Leon Cupra pak zvládne zrychlit z 0-100 km/h za 4,9 sekundy. Otázka zněla: Bude oštěpu na sedmdesátimetrové trati s pevným startem třistakoňový čtyřválec 2.0 TSI vozu SEAT Cupra stačit? Stačil. Pomyslnou zlatou medaili získal SEAT. Z celkových tří pokusů se dokázal dvakrát dostat za cílovou čáru rychleji.
Video bylo natočeno v České republice s českými aktéry a mateřský SEAT jej umístil na globální Press portál. Využila ho komunikační oddělení SEAT z 20 zemí. Celkem bylo v souvislosti s videem uveřejněno 64 výstupů ve světových médiích, jako jsou například španělský Top Gear a LAVANGUARDIA, Western Daily Expres v UK, Auto Plus ve Francii, Parabrisas v Argentině, OBSERVADOR v Portugalsku a další.
Českou cenu za PR od roku 2006 každoročně vyhlašuje Asociace Public Relations Agentur (APRA). Oceňovány jsou PR projekty či jejich části, které nejlépe vycházejí z podnikatelské strategie zadavatele, obsahují kreativní řešení, jsou v souladu s etickými pravidly oboru a mají prokazatelně pozitivní dopad na podnikání a reputaci zadavatele.
Tato profesní soutěž je otevřená všem subjektům působícím v České republice, které poskytují či využívají služby v oblasti public relations, tedy PR agenturám, PR a komunikačním oddělením společností, firmám i institucím, státním orgánům, subjektům z nevládního sektoru či jednotlivcům.
Značka SEAT v ní zatím úspěšně bodovala s projekty:
- Uvedení nového modelu SEAT Altea Freetrack na český trh (3. místo v roce 2008)
- Express your emotions – Launch vozu SEAT Ibiza (3. místo v roce 2009)
- OLÉ OLÉ! (1. a 2. místo v roce 2016)
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií