Cenu v soutěži Rhodos 2002 za nejpůsobivější firemní image získal Shell

První místo v kategorii čerpacích stanic obdržela společnost Shell Czech Republic.

Cenu v soutěži Rhodos 2002 za nejpůsobivější firemní image získal Shell

Dobrá pověst, posilující prestiž, vábení zákazníků to vše se skrývá pod názvem firemní image. o „nejpůsobivější firemní image“. Prestižní národní soutěž má již šestiletou tradici a uskutečňuje se na základě výzkumného šetření prováděné agenturou GfK Praha.

„Krédem naší společnosti je vykonat maximum pro spokojenost zákazníků. V posledních letech jsme pro ně připravili řadu novinek. Mezi nejoblíbenější patří věrnostní program Smart a zcela nová paliva V-Power a V-Power Racing 99+. Pružně reagujeme na změny potřeb zákazníků změnou sortimentu zboží, zaváděním vinoték, nabídkou kvalitnějších mycích programů a komplexním čištěním interiérů vozů. Velké úsilí také vkládáme do budování firemní značky a dobrého povědomí o ní. Věřím, že další příjemná zpestření našich služeb zákazníky ještě čekají. Celému kolektivu zaměstnanců společnosti Shell opravdu ze srdce přeji toto získané ocenění“, říká ředitel čerpacích stanic Shell pan Vladimír Vacek.


Společnost Shell v uplynulém roce uvedla do provozu řadu dalších čerpacích stanic, v současné době jich na území ČR již provozuje 99. Také zákazníci se mohou těšit z řady nových služeb jako je nové palivo, vinotéky, služba čištění vozu či z pravidelných soutěží na čerpacích stanicích. Nesmíme však opomenout ani příspěvky na charitativní účely a v neposlední řadě je zde dlouholetá spolupráce s týmem Ferrari. To vše dopomohlo společnosti Shell v tomto roce tuto soutěž vyhrát.


Výzkum, který předchází konečným výsledkům se uskutečňuje metodou telefonického dotazování prostřednictvím kombinovaného nahodilého výběru. Jedná se o 500 rozhovorů s top manažery vybraných firem. Respondent spontánně jmenuje pět firem působících v každé oblasti. Následně hodnotí, nakolik jmenované firmy splňují jednotlivé parametry image, a to pomocí známkování na školní pětistupňové škále. V případě čerpacích stanic se jednalo o parametry: cenová přitažlivost výrobků, kvalita výrobků, přizpůsobivost tržním podmínkám, serióznost a známost firmy. Do výsledného pořadí jsou zařazeny pouze společnosti , které uvedlo minimálně 30 manažerů.


Cena Rhodos za firemní image roku je udělována konsorciem společností Economia, GfK Praha, Kairos, Ogilvy CID a PPF.

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
Autocentrum BARTH a.s.
Bratří Štefanů 985, 500 03 - Hradec Králové
494 945 105
autocentrum@autocentrum.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
Louda Auto a.s.
Třídvorská 70, 280 00 - Kolín V
321 715 804
lukas.lahoda@louda.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Výjimečné partnerství: Závodní tým formule 1 se bude nově jmenovat Scuderia Ferrari HP

Výjimečné partnerství: Závodní tým...

Globální spolupráce dvou předních značek HP a Ferrari zahrnuje společný závazek k inovacím, výkonu a důvěře. Logo HP se na formulích objeví již v nadcházejícím závodě F1 v Miami....

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nejoblíbenější díla v historii Automobilistu znovu ožívají. Tři grafiky ikonického vozu Ferrari 250 GTO vznikají v limitované sérii

Nejoblíbenější díla v historii...

Tři historicky nejoblíbenější umělecké plakáty z dílny Automobilistu, které zobrazují jeden z nejcennějších vozů světa, Ferrari 250 GTO, se znovu po letech objevují v limitované...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Goodyear ’66: film Le Mans ’66 odhaluje i zajímavý příběh pneumatik

Goodyear ’66: film Le Mans ’66...

Snímek Le Mans ’66, který tento týden vstupuje do českých kin, vypráví příběh legendárního souboje mezi značkami Ford a Ferrari. Odehrává se v roce 1966 během kultovního francouzského...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - LEGENDY 2019: Automobilovou slavnost navštívilo přes padesát tisíc návštěvníků

LEGENDY 2019: Automobilovou slavnost...

Součtová návštěvnost akce během celého víkendu dosáhla počtu 51.000 Obrovský zájem o historii amerického automobilového průmyslu Poděkování všem vystavovatelům, donátorům a majitelům...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - LEGENDY 2019 Ve znamení oslav a unikátních vozů

LEGENDY 2019 Ve znamení oslav a...

Automobilová slavnost opět v celém areálu Výstaviště Praha v Holešovicích Termín konání: 17. – 19. května 2019 Významná jubilea připomenou mimo jiné značky Bugatti, Citroën a Subaru...