První model řady DS, Citroën DS3, získal v listopadu letošního roku dvě ocenění v Německu.
Tento elegantní městský a vysoce atraktivní vůz obdržel cenu „Auto Trophy 2011“ v kategorii importovaných vozů. Za tuto cenu značka vděčí čtenářům časopisu AUTO ZEITUNG. Druhým oceněním je „Best Sportcars“, které udělili čtenáři časopisu AUTO BILD vozu DS3 RACING.
Citroën DS4 zvolili italští novináři „Evropským autem roku“
Druhý model řady DS Citroën DS4 který na začátku roku získal v Paříži na 26. mezinárodním automobilovém festivalu titul „Nejkrásnější auto roku“ a cenu pro „Nejkrásnější interiér“, nyní obdržel i jednu z nejprestižnějších cen, kterou udělují italští novináři odborného motoristického tisku: cenu „Evropské auto roku 2012“.
Citroën DS4 získal i cenu v Polsku, kde mu čtenáři časopisu AUTO ŚWIAT udělili prestižní „Zlatý volant“ v kategorii kompaktních vozů.
CITROËN DS5 OCENĚN ČASOPISY TOP GEAR A AUTO BILD
Citroën DS5 obdržel cenu „Rodinný voz roku“ (Family Car of the Year), kterou mu dnes udělil britský časopis TOP GEAR. Mezi nejsilnější stránky vozu patří: elegantní aerodynamický styl, interiér inspirovaný letectvím, luxusní provedení a inovativní hybridní dieselová technologie.
Ostatně Citroën DS5 ve verzi Hybrid4 nedávno získal v Německu prestižní ocenění „Zlatý volant“ (Goldenes Lenkrad) v kategorii „životní prostředí“. Tuto cenu, nazývanou rovněž „Zelený volant“, udělují německé časopisy AUTO BILD a BILD am Sonntag nejlepší ekologické novince roku. Je oceněním výkonů technologie Hybrid4: 200 k, pohon všech 4 kol, spotřeba 3,8 l/100 km a emise pouhých 99 g CO2 / km.
Internetové stránky věnované vozu Citroën DS5 (www.ds5.citroen.com), realizované pomocí toho nejlepšího z technologie HTML5, získaly žádanou cenu FWA (Favourite Website Awards). Tato mezinárodní cena za webový design oceňuje kvalitu a kreativitu značky na internetu. S tímto digitálním uměleckým dílem je možné se seznámit nebo si ho znovu prohlédnout i na mobilu a tabletu.
Značka Citroën
Značka Citroën vznikla před 90 lety pod pařížskou Eiffelovkou. Tato kreativní a dynamická značka uvedla v roce 2010 na trh model Citroën DS3, který se setkal se skutečným obchodním úspěchem, na začátku roku 2011 následoval model DS4 a nyní DS5. Citroën, který se opírá koncepci „Kreativní technologie“, má ve své nabídce dva plně elektrické vozy, vozy využívající mikrohybridní technologii e-HDi technologii „Full Hybrid“ – Hybrid4. Tyto technologické novinky nesou své ovoce i v mistrovství WRC, kde již Citroën získal 7 titulů v Poháru konstruktérů. Značka inovuje i v oblasti služeb a přichází se službou Citroën Multicity, představující její nabídku mobility.
Citroën, to je 10 000 kontaktních míst pro zákazníky, 11 500 zaměstnanců, zastoupení v 80 zemích a 1 460 000 vozů prodaných v roce 2010.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií