C_42: Komunikace Citroën ve všech formách

„SPECTACULAR!“ To je pojmenování nové sezóny v salonu C_42, mezinárodní výkladní skříni značky, která sídlí na Champs Elysées.

Citroën kromě know-how, na jehož základě vystavěl své renomé, odjakživa kultivuje svou odvahu a kreativitu v tom, jak o sobě dát vědět.

C_42: Komunikace Citroën ve všech formách

Od 12. března se v salonu C_42 představují nejvýraznější příklady komunikace Citroënu. Návštěvník se může ponořit do kreativního světa značky, od legendární asijské výpravy Croisiere Jaune přes hračky a hry po slavné reklamy Citroënu. Návštěvníci se mohou pokusit vyhrát Citroën D21 Pallas ze série Mentalist a prohlédnout si nový Citroën DS4 v úplně novém prostředí. Čeká je také komentovaná prohlídka…

SPECTACULAR!

Výstava je již od vstupu věrná svému pojmenování. Široká veřejnost si totiž může poprvé ve Francii prohlédnout koncept GQbyCITROËN, který je dokonalou ilustrací kreativity designu Citroën, jenž se spojil se slavným časopisem pro muže GQ a výsledkem je vize současného a vskutku mužského vozu.

Prostor Racing (Sport) v C_42

– je zasvěcen komunikaci věnované sportovním úspěchům značky. Stojí tu vedle sebe polopásové vozidlo ze slavné asijské výpravy Croisiere Jaune (1931-1932) a zcela nový Citroën DS3 WRC, který se od začátku sezóny 2011 účastní mistrovství světa v rally a již dosáhl se Sébastienem Loebem za volantem vítězství v Mexiku. Jako důstojný nástupce Citroënu C4 WRC pokračuje v dynamice, se kterou se značka zapojila do nejprestižnějších silničních závodů.

Pro Citroën jsou rovněž typické odvážné reklamy, které poznamenaly celou jednu generaci.

Návštěvník může na začátku výstupu do horních pater obdivovat nový Citroën C3 vystavený po způsobu filmu „Swing“, v němž se vůz promění v obrovskou houpačku, aby si posádka mohla co nejlépe vychutnat neuvěřitelné čelní sklo Zénith, kterým je tento model vybaven. Technologie je vyzdvižena i v interaktivní a hravé animaci, kde si návštěvník může přehrát televizní spoty slavného robota Dancera, který poznamenal reklamní kampaň k první generaci Citroënu C4.

Odvaha v komunikaci Citroënu se objevuje i v konceptu „Anti-Retro“, který tak dokonale ztělesňuje Citroën DS3. Jde o mnohem víc než o reklamní slogan, jde o skutečnou filozofii, využívající výrazné postoje, které se značka nebojí vyjadřovat. S vystaveným vozem tak dokonale ladí mezinárodně uznávané hvězdy, které jsou uznávané pro svou avantgardnost (John Lennon, Marilyn Monroe, Alfred Hitchcock, etc.).

V jednotlivých patrech si návštěvník může prohlédnout i další tvář komunikace značky:

– svět her a hraček. André Citroën si již ve 20. letech určil za cíl vybudovat u dětí náklonnost ke značce Citroën. V nabídce měl širokou škálu hraček, mimo jiné slavné šlapací autíčko „Citroënette“, které je vystaveno mezi ostatními dobovými hračkami. O 90 let později, v roce 2011, se Citroën světu her rovněž věnuje, jak je vidět zejména z video simulátorů, kde mohou návštěvníci uchopit volant konceptu GTbyCITROËN ve slavné hře GranTurismo 5 (v nabídce na PlayStation 3 od Sony) a malí i velcí zde mohou prožít chvíle radosti!

Dalším světem, kterému se značka s oblibou věnuje, je svět kina a televize.

Citroën nepopiratelně poznamenal legendární a oblíbené filmy jako byl například Smolař či Fantomas a návštěvník salonu C_42 si může prohlédnout vůz Citroën DS 21 Pallas, stejný jako byl vůz, v němž jezdil Patrick Jane, hrdina amerického seriálu Mentalist. Stanice RFM přichází při vydání 1. sezóny seriálu na DVD se soutěží, ve které budou mít posluchači možnost vyhrát vůz Citroën DS 21 Pallas. Návštěvníci dostanou letáčky a budou se moci této jedinečné soutěže zúčastnit. Šťastný výherce bude oznámen 18. března v 7:20 v přímém přenosu na stanici RFM.

Korunou návštěvy je třetí patro, které je věnováno nejnovějšímu výtvoru značky: Citroënu DS4

novému zvýšenému čtyřdveřovému kupé, jež nabízí výrazné vymezení z hlediska stylu, silného zážitku z jízdy, neobyčejné architektury a elegance. Nováček řady DS je při této příležitosti vystaven v dekoracích v barvách reklamní kampaně, která doprovodí jeho uvedení na trh. Návštěvník bude mít tu výsadu, že bude moci shlédnout v předpremiéře televizní spot, v naprosto nové 3D verzi!

Salon C_42

– mezinárodní výkladní skříň značky Citroën, se nachází na jedné z nejprestižnějších ulicí na světě, na Champs Elysées v Paříži. Ve své současné formě je otevřená od roku 2007 a slouží jako místo kontaktů a setkání mezi značkou a veřejností. V jednotlivých ročních obdobích se zde návštěvník seznamuje s novinkami Citroënu prostřednictvím tématických výstav, které představují vozy a technologie značky Citroën. V roce 2010 navštívilo salon C_42 více než 1,5 milionů zájemců.

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
Libor Suchý, autoprodejna
Nový Šaldorf 81, 671 81 - Znojmo
515 227 952
seat@autoprodejnasuchy-znojmo.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - PALLAS a ÉTOILE: Nová označení pro auta DS

PALLAS a ÉTOILE: Nová označení pro...

V průběhu roku 2024 získají modely DS Automobiles novou, jednodušší strukturu nabídky, vycházející ze dvou verzí s označením PALLAS a ÉTOILE. Cílem je zajistit větší přehlednost a...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Průměrné emise CO2 nových automobilů v roce 2023 v Česku nepatrně klesly. Premiantem je Citroën

Průměrné emise CO2 nových automobilů...

V uplynulém roce si v oblasti osobních vozidel připsaly nejvíce registrací značky Škoda (35,0 %), Hyundai (9,1 %), Volkswagen (8,6 %), Toyota (7,9 %) a Kia (5,2 %). Jak je na tom český trh a...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Stellantis a Hype nasazují v Paříži první flotilu 50 bezbariérových taxíků na vodíkový pohon

Stellantis a Hype nasazují v Paříži...

Skupina Stellantis – první výrobce na světě, který uvedl na trh sériová užitková a osobní vozidla na vodíkový pohon – a Hype, nezávislý subjekt nabízející čistě vodíková řešení...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Koncepční bohyně zvítězila v anketě GQ CAR AWARDS 2023!

Koncepční bohyně zvítězila v anketě...

Koncepční vůz DS E-TENSE PERFORMANCE, navržený jako vysoce výkonná laboratoř, která má urychlit vývoj technologií pro další generace vozů DS Automobiles, získává nové ocenění v anketě...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Sláva na Hradě:  DS Automobiles a pak nový prezident

Sláva na Hradě: DS Automobiles a pak...

Pár dní před zvolením nové hlavy státu představila značka DS Automobiles na Pražském hradě své dva vrcholné modely, novou DS 7 E-TENSE 300 a limuzínu DS 9 E-TENSE 360. Modely mohli obdivovat...