Peugeot

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

KIA Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.

Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.

Kontakt:
KIA CZECH s.r.o.
V Oblouku 128 Čestlice, Praha - východ 252 43 Průhonice
INFOLINKA KIA 222 999 333
kia-info@kia.cz

V rámci druhého ročníku udělování trofejí kvality ocenil Jean-Marc Gales z hlediska kvality služeb a současně připomněl závazek značky – prosazovat maximální nároky v oblasti vztahů se zákazníky. Mezi 1200 zástupci evropské sítě koncesionářů ocenil Jean-Marc Gales, generální ředitel značky Peugeot, 

Koncept Peugeot SR1 s dvěma sedadly vpředu a jedním vzadu uprostřed mezi předními sedadly

Peugeot SR1 s technologii HYbrid4 dosahuje výkonu 230 kW a má 4 poháněná natáčecí kola…. ideální spojení emocí a perfekcionismu. Atletický, vyvážený, působivý, s exkluzivním interiérem a špičkovými technologiemi… tento „automobil snů“ interpretuje a dále rozvíjí téma „Roadster Grand Tourisme“. 

Peugeot Eco Cup, první evropská soutěž eko-jízdy: kandidáti připraveni

Celkem se zapojilo přes 22 500 evropských soutěžících, kteří prostřednictvím internetových stránek odpovídali na soutěžní otázku: „Kdo je podle vás dobrým ekologickým řidičem?“ V každé z 18 participujících zemí vybrala nezávislá porota čtyři kandidáty, z nichž každý bude soutěžit v jedné ze čtyř kategorií, podle 

Současně bude dodáno i 200 exemplářů RCZ « Limited Edition », které si jejich budoucí majitelé objednali na loňském autosalonu ve Frankfurtu během necelých 48 hodin. Peugeot RCZ otevírá novou etapu v historii „vozů pro potěšení“, je obrazem nových trendů a obměny 

Koncept „5 BY PEUGEOT“ na březnovém Autosalonu v Ženevě

Koncept 5 BY PEUGEOT představuje ambice značky v kategorii luxusních sedanů. Ve svém novém projektu dalšího rozvoje se Peugeot opírá o produktovou ofenzívu vedenou ve dvou hlavních směrech : získávání nových trhů a upevnění pozic v segmentech své historické působnosti. Stylově 

Nároky a emoce Peugeot slaví 200 své existence: Nová identita, nový podpis, nová vizuální prezentace, Výjimečný koncept: 5 by Peugeot ve světové premiéře, Nové ambice : posunout se do roku 2015 o 3 příčky ve světovém žebříčku automobilových značek. Produktová ofenzíva 

Stéphane Sarrazin dojel na čtvrtém a Bruna Magalhaese na sedmém místě. Sébastien Ogier bohužel po dvou nezaviněných nehodách nefiguruje ani v konečném pořadí. V rally více než v kterékoliv jiném motoristickém sportu platí, že vítěz nemůže být jen nejrychlejší. Sébastien Ogier se o 

Světová premiéra nového modelu Peugeot 408 v Pekingu

Nový Peugeot 408, který včera představil v Pekingu generální ředitel značky Peugeot p. Jean-Marc Gales, je novou etapou ofenzívy značky na nejvýznamnějším automobilovém trhu. Světové premiéry modelu se zúčastnilo téměř 300 novinářů a 700 zástupců sítě. Značka Peugeot působí na 

Rok oslav své 200leté historie zahajuje Peugeot ve Velké Británii třemi oceněními pro své vozy 3008 a 5008 v prestižní anketě „What Car? Car of the Year Awards.“ Peugeot 3008 zvolen „What Car? Car of the Year 2010“ Peugeot 3008: 

U příležitosti autosalonu v Bruselu podepsal Peugeot dohody o záměru týkající se nákupu elektrických vozidel a rozvoje služeb mobility se společnostmi Veolia a Greenwheels, které působí na území Evropy. Mimo jiné bylo zpečetěno partnerství, kterým signatáři přistupují k evropskému projektu