Citroën

V roce 1916 se André Citroën, majitel muniční továrny v Quai de Javel, rozhodl pro velkoobjemovou výrobu silných a hospodárných automobilů. První automobil Type A byl vytvořen v létě1919 a do konce roku bylo vyrobeno ještě 2810 kusů. Roku 1922 vznikl další automobil Autochenille B2, který jako první automobil v historii překonal poušť Saharu. Později společnost Michelin v roce 1935 přebírá kontrolu nad Citroën. Roku 1976 se Citroën stal součástí koncernu PSA Peugeot Citroën a je jí dodnes.

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
PIA CZ spol.s.r.o., o.z. Auto Heller
Cihelní 3160/49b, 702 00 Ostrava-Moravská Ostrava
596 606 111
seat@autoheller.cz

Marcus na Peugeotu 307 WRC je blízko prvnímu vítězství Jednička týmu Peugeot, Marcus Grönholm, se vydá do poslední – dnešní nedělní etapy Finské rallye s náskokem pětatřiceti sekund na druhého Markko Märtina. Fin je pouhých pětadevadesát kilometrů od prvního vítězství 

Kdo zdolá rallyový „Everest“? Původně « Jyväskylän Suurajot » od roku 1951, poté « Rallye tisíců jezer » od roku 1954, od roku 1997 Neste Rallye Finsko. Společné mají jedno – centrum ve městě Jyväskylä. Jedná se o univerzitní městečko na severním břehu jezera 

Alpský Interlaken: historie i současnost značky. Už na dvě tisícovky přihlášených pro letošní celosvětový sraz příznivců vozů Citroën a členů značkových klubů registrují pořadatelé ze Švýcarska. Sraz ICCCR 2004 proběhne ve dnech 13. – 15. srpna 2004 ve známém alpském 

Světové prodeje PSA Peugeot Citroën: 1 743 000 vozů, nárůst o 3,2 % – z toho 1 021 000 značky Peugeot a 722 000 značky Citroën. Takový je výsledek skupiny PSA Peugeot Citroën v celosvětovém měřítku za první pololetí roku 2004. Tyto 

Vydařený vstup Citroënu Na okruhu v Kerlabo – Cohiniac odstartoval ve dnech 24. a 25. července 2004 nový ročník Challenge C2 v rallyecrossu, první z pěti podniků mistrovství Francie. Do šampionátu tak po pohárové éře Citroënu Saxo naskočila nová zbraň Citroënu, model C2. 

Citroën rozšiřuje nabídku modelů s možností odpočtu DPH o verzi Xsara Picasso N1 v pětimístném uspořádání. Nová nabídka doplňuje úspěšnou čtyřmístnou přestavbu Xsary Picasso s integrovaným chladicím boxem. Prodej Citroënu Xsara Picasso ve verzi N1 s odpočtem DPH v roce 2004 přesáhl hranici 25 % prodaných 

20. výročí výroby modelu Citroen C15

Výjimečná dlouhověkost Citroën C15, tento užitečný a pracovitý pomocník brázdí naše městské i venkovské silnice již neuvěřitelných dvacet let a stále s velkým úspěchem. Jak je možné, že se těší takové dlouhověkosti ? Díky tomu, že přesvědčil o svých kvalitách především 

Harri získal body pro tým Peugeot Na pátém místě dokončil Argentinskou rallye finský jezdec Harri Rovanperä na Peugeotu 307 WRC a získal tak cenné body do hodnocení šampionátu jezdců i značek. Harri v celkovém umístění doplatil na své 

Citroen na Rally Argentina (16.-18.7.2004)

Obě Xsary slaví triumf ! Citroën dosáhl v Argentině na « double », který významně poznamenal život týmu. První místo posádky Carlos Sainz/Marc Marti a druhé dvojice Sébastien Loeb/Daniel Elena, kterých dosáhli ve velmi těžkých podmínkách, jistě zůstanou navždy zapsány v memoárech, a 

Citroen vede letošní ročník Mistrovství světa rallye WRC, druhý Ford V Argentinské rallye zvítězil Sainz na Citroenu Xsara WRC, druhý byl na stejném voze Loeb. Pořadí jezdců: 1. SAINZ/MARTI (Citroën Total) 4:23:11.0  2. LOEB/ELENA (Citroën Total) +01:32.5  3. DUVAL/PREVOT (Ford Motor Co. Ltd) +04:23.5  4.