Autoklub Škoda Mladá Boleslav má v současné době přes 200 členů především z regionu Mladá Boleslav. Jeho činnost je členěna podle zájmů členů. Nejvíce členů má Caravanclub, jehož hlavní náplní je camping, karavaning a technická pomoc při stavbě a a úpravách karavanů, práce s mládeží, organizování srazů karavanistů a účast na celostátních i evropských karavanistických akcí. Motokarclub zaměřuje svou činnost především na stavbu motokár, práci s mládeží a účast na přeborech a mistrovstvích ČR. Minikarclub organizuje stavbu minikár, práce s mládeží, účast na přeborech a mistrovstvích ČR a Evropy a organizování sportovních akcí. Klub motorový sport zaměřuje svou činnost na stavbu soutěžních vozů a účast na mistrovských soutěžích ČR a Evropy. RC Automodelář se zabývá automodelářstvím a jeho členové se zúčastňují závodů po celé ČR. Další záměr autoklubu je vytvořit Klub invalidních motoristů.
Významnou oblastí činnosti autoklubu je organizování sportovních a motoristických akcí: mimo jiné Škoda Tour, Economy Run a podílí se i na Rallye Bohemia. Náplní Autoklubu Škoda MB je dále poskytování služeb motoristické veřejnosti: mimo jiné i prodej dálničních známek. Dále zabezpečuje spolupráci s dalšími organizacemi i orgány při řešení otázek bezpečnosti silničního provozu. Pro své členy zabezpečuje autoklub jarní bezplatné servisní prohlídky a to nejen pro majitele vozů Škoda, ale i VW, Audi a Seat. Všichni členové Autoklubu Škoda MB mají slevu při nákupu pohonných hmot.
Autoklub provozuje též Autocamping, který je umístěn na okraji Kosmonos v příjemném prostředí chráněném stromy. Celková kapacita je 40 přívěsů a 60 stanů, ubytování je též v dřevěných chatkách. V kempu je restaurace a miniprodejna.
Z připravovaných letošních akcí bych uvedl významnou soutěž o nejmenší průměrnou spotřebu: Economy Run, která proběhne 23. a 24. září 2000. Soutěže se mohou účastnit přihlášení pouze s vozy Škoda. Hodnotícím kriteriem je docílená průměrná spotřeba při stanovené poměrně vysoké průměrné rychlosti. Každoročně organizované soutěže spotřeby mají již bohatou tradici. Docílené výsledky v průměrné spotřebě jsou opravdu výborné. V roce 1999 na soutěži docílil nejnižší průměrnou spotřebu ve skupině aut s benzinovým motorem Ing. Milan Knížek se spolujezdcem Ing. Milanem Šprinarem s vozem Felicia 1300 ccm a to 2,73 litru na 100 km při průměrné rychlosti 58 km/h. Nejnižší spotřebu s Octavií 1600 ccm 3,889 litru na 100 km při průměrné rychlosti 57 km/h docílil Jaroslav Kubík se spolujezdcem Pavlem Urešem. S Octavií s motorem 1800 ccm měl nejnižší spotřebu 4,236 litru na 100 km při průměrné rychlosti 57 km/h Petr Zemanec s Ladislavou Zemancovou. S vozy s naftovými motory docílil nejnižší průměrnou spotřebu 2,715 litru na 100 km při průměrné rychlosti 58 km/100 km Otakar Hykeš s Emou Zadákovou s vozem Octavia 1,9 TDi.
Podrobnou informaci a propozice letošní soutěže vám přineseme 7. srpna. Doufáme, že i na letošní soutěži budeme moci uvidět tak jako v minulém roce Ladislava Smoljaka.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií