Audi oslavuje měsíční mise Apollo výjimečným reklamním spotem

Dne 7. prosince 1972 se uskutečnila poslední mise na Měsíc programu Apollo.

(In about 65 seconds it pays homage to the famous Inuit-themed quattro commercial from the 1990s and gives viewers a peek at the “Mission to the Moon” with the Audi lunar quattro. The moon rover is scheduled to begin its mission in 2019)

Přesně o 45 let později připomíná Audi tuto historickou událost

– speciálně k tomuto účelu natočeným reklamním spotem „Apollo 45“. Klip o délce 65 sekund vzdává poctu eskymáckému spotu z 90. let a ukazuje výhled na „Misi na Měsíc“ vozidlem Audi lunar quattro. Měsíční vozidlo má odstartovat na svou misi v roce 2019.

Píše se rok 2030

Dva astronauti zkoumají v terénu povrch Měsíce a narazí na stopy: otisk boty Neila Armstronga z roku 1969, stopy měsíčního vozidla, které přistálo v roce 1972 s Apollem 17, a otisky pneumatik měsíčního vozidla Audi lunar quattro z roku 2019.

Spot přebírá motivy slavného eskymáckého reklamního spotu

– v němž otec vysvětluje svému synovi stopy různých zvířat ve sněhu a otisky pneumatik přiřadí vozu Audi quattro. Audi tímto videem připomíná poslední let na Měsíc s lidskou posádkou na palubě kosmické lodi Apollo 17 před 45 lety a zároveň oznamuje svou vlastní misi na Měsíc s vozidlem Audi lunar quattro. „Posíláme quattro na Měsíc. Tím dokážeme výkonnost naší techniky v nejnáročnějších provozních podmínkách. Tento nápad nás také inspiroval k tomuto krátkému klipu,“ říká Giovanni Perosino, vedoucí marketingové komunikace společnosti AUDI AG.

Prémiový výrobce se sídlem v Ingolstadtu připravuje

– v současnosti vozidlo Audi lunar quattro na skutečnou misi na Měsíc. Audi vyvíjí měsíční vozidlo od roku 2015 společně s týmem, který vede Robert Böhme, zakladatel a generální ředitel společnosti „Part-Time Scientists“. Odborníci Audi podporují berlínský „start-up“ zejména svými kompetencemi v oblasti pohonu všech kol (technika quattro), lehké konstrukce, elektrických a hybridních pohonů s možností vnějšího nabíjení (e-tron) a optimalizace designu.

Více informací o průběhu vzniku vozidla Audi lunar quattro naleznete na webových stránkách

http://www.audi.com/en/innovation/mttm.html

Reklamní spot „Apollo 45“ na:

https://www.audi-mediacenter.com/en/press-releases/audi-to-mark-apollo-lunar-missions-with-a-special-commercial-9690

Skupina Audi, se značkami Audi, Ducati a Lamborghini

– je jedním z nejúspěšnějších výrobců automobilů a motocyklů v prémiovém segmentu. Společnost působí globálně na více než 100 trzích a má 16 výrobních závodů ve dvanácti zemích. V druhé polovině roku 2016 zahájilo Audi výrobu modelu Q5 v San José Chiapa (Mexiko). Mezi plně vlastněné dceřiné společnosti AUDI AG patří Audi Sport GmbH (Neckarsulm), Automobili Lamborghini S.p.A. (Sant’Agata Bolognese, Itálie) a výrobce sportovních motocyklů Ducati Motor Holding S.p.A. (Boloňa, Itálie).

Společnost AUDI AG zvýšila v roce 2016 své globální prodeje

– na 1 871 350 vozidel, což je o 3,8 procent více než v dosavadním rekordním roce 2015. Během pokračující rozsáhlé modernizace produktové řady se prodeje zvýšily ve všech hlavních regionech: v Evropě (+7,6 %), Severní Americe (+5,3 %), včetně dalšího růstu na stabilním trhu v USA (+4 %), a v asijsko-pacifickém regionu (+0,5 %). Značka se čtyřmi kruhy prodala na všech pěti největších jednotlivých trzích historicky nejvyšší počet vozidel. V celosvětovém měřítku vzrostla poptávka sedmým rokem v řadě (od roku 2009). V porovnání s 949 729 zákazníky v roce 2009 společnost Audi během uvedeného období své prodeje téměř zdvojnásobila.

V roce 2016 bylo v České republice registrováno 6361 nových vozů Audi

– což je o 27 procent více než v roce 2015. Značka Audi tak poprvé v historii překonala na českém trhu hranici 6000 registrovaných nových vozů a zvýšila svůj tržní podíl na 2,45 %.

Audi nabízí všechny své modely od 1. dubna 2015 s prodlouženou zárukou na 4 roky, resp. 120 000 km bez zvýšení ceny.

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový Lexus LBX a inovovaný UX se představují v národní premiéře

Nový Lexus LBX a inovovaný UX se...

Zbrusu nové SUV značky Lexus pod označením LBX a inovovaný model UX se zcela novým hybridním pohonem se v národní premiéře představily v luxusním prostředí resortu Chateau Mcely. Hlavní...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon

Nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon

Značka s rolí nekonvenčního vyzývatele odhalila nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon, které navážou na úspěchy svých předchůdců modernizovaným designem a mnoha vylepšeními. Nová CUPRA...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Jarní tipy na skrytá místa u Prahy s Toyotou Prius

Jarní tipy na skrytá místa u Prahy...

Pokud hledáte cíl pro první jarní výlety, nevynechejte čtyři úžasná místa, která se skrývají nedaleko hlavního města. Vyrazili jsme na ně se zbrusu novou Toyotou Prius s plug-in hybridním...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Range Rover Electric: Testován tak, aby byl lídrem

Range Rover Electric: Testován tak, aby...

Cíl je, aby se Range Rover Electric stal lídrem v oblasti elektrického pohonu, kultivovanosti a luxusního cestování. První prototypy se vydaly do několika lokalit s nejnáročnějšími podmínkami...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Výjimečné partnerství: Závodní tým formule 1 se bude nově jmenovat Scuderia Ferrari HP

Výjimečné partnerství: Závodní tým...

Globální spolupráce dvou předních značek HP a Ferrari zahrnuje společný závazek k inovacím, výkonu a důvěře. Logo HP se na formulích objeví již v nadcházejícím závodě F1 v Miami....