Dne 7. prosince 1972 se uskutečnila poslední mise na Měsíc programu Apollo.

(In about 65 seconds it pays homage to the famous Inuit-themed quattro commercial from the 1990s and gives viewers a peek at the “Mission to the Moon” with the Audi lunar quattro. The moon rover is scheduled to begin its mission in 2019)
Přesně o 45 let později připomíná Audi tuto historickou událost
– speciálně k tomuto účelu natočeným reklamním spotem „Apollo 45“. Klip o délce 65 sekund vzdává poctu eskymáckému spotu z 90. let a ukazuje výhled na „Misi na Měsíc“ s vozidlem Audi lunar quattro. Měsíční vozidlo má odstartovat na svou misi v roce 2019.
Píše se rok 2030
Dva astronauti zkoumají v terénu povrch Měsíce a narazí na stopy: otisk boty Neila Armstronga z roku 1969, stopy měsíčního vozidla, které přistálo v roce 1972 s Apollem 17, a otisky pneumatik měsíčního vozidla Audi lunar quattro z roku 2019.
Spot přebírá motivy slavného eskymáckého reklamního spotu
– v němž otec vysvětluje svému synovi stopy různých zvířat ve sněhu a otisky pneumatik přiřadí vozu Audi quattro. Audi tímto videem připomíná poslední let na Měsíc s lidskou posádkou na palubě kosmické lodi Apollo 17 před 45 lety a zároveň oznamuje svou vlastní misi na Měsíc s vozidlem Audi lunar quattro. „Posíláme quattro na Měsíc. Tím dokážeme výkonnost naší techniky v nejnáročnějších provozních podmínkách. Tento nápad nás také inspiroval k tomuto krátkému klipu,“ říká Giovanni Perosino, vedoucí marketingové komunikace společnosti AUDI AG.
Prémiový výrobce se sídlem v Ingolstadtu připravuje
– v současnosti vozidlo Audi lunar quattro na skutečnou misi na Měsíc. Audi vyvíjí měsíční vozidlo od roku 2015 společně s týmem, který vede Robert Böhme, zakladatel a generální ředitel společnosti „Part-Time Scientists“. Odborníci Audi podporují berlínský „start-up“ zejména svými kompetencemi v oblasti pohonu všech kol (technika quattro), lehké konstrukce, elektrických a hybridních pohonů s možností vnějšího nabíjení (e-tron) a optimalizace designu.
Více informací o průběhu vzniku vozidla Audi lunar quattro naleznete na webových stránkách
http://www.audi.com/en/innovation/mttm.html
Reklamní spot „Apollo 45“ na:
Skupina Audi, se značkami Audi, Ducati a Lamborghini
– je jedním z nejúspěšnějších výrobců automobilů a motocyklů v prémiovém segmentu. Společnost působí globálně na více než 100 trzích a má 16 výrobních závodů ve dvanácti zemích. V druhé polovině roku 2016 zahájilo Audi výrobu modelu Q5 v San José Chiapa (Mexiko). Mezi plně vlastněné dceřiné společnosti AUDI AG patří Audi Sport GmbH (Neckarsulm), Automobili Lamborghini S.p.A. (Sant’Agata Bolognese, Itálie) a výrobce sportovních motocyklů Ducati Motor Holding S.p.A. (Boloňa, Itálie).
Společnost AUDI AG zvýšila v roce 2016 své globální prodeje
– na 1 871 350 vozidel, což je o 3,8 procent více než v dosavadním rekordním roce 2015. Během pokračující rozsáhlé modernizace produktové řady se prodeje zvýšily ve všech hlavních regionech: v Evropě (+7,6 %), Severní Americe (+5,3 %), včetně dalšího růstu na stabilním trhu v USA (+4 %), a v asijsko-pacifickém regionu (+0,5 %). Značka se čtyřmi kruhy prodala na všech pěti největších jednotlivých trzích historicky nejvyšší počet vozidel. V celosvětovém měřítku vzrostla poptávka sedmým rokem v řadě (od roku 2009). V porovnání s 949 729 zákazníky v roce 2009 společnost Audi během uvedeného období své prodeje téměř zdvojnásobila.
V roce 2016 bylo v České republice registrováno 6361 nových vozů Audi
– což je o 27 procent více než v roce 2015. Značka Audi tak poprvé v historii překonala na českém trhu hranici 6000 registrovaných nových vozů a zvýšila svůj tržní podíl na 2,45 %.
Audi nabízí všechny své modely od 1. dubna 2015 s prodlouženou zárukou na 4 roky, resp. 120 000 km bez zvýšení ceny.