Alpine je zpátky: Elegance, hbitost, autentičnost dvoumístného kupé s motorem vzadu uprostřed je závan čerstvého vzduchu do prémiových sportovních vozů, z 0 na 100 km/h za méně než 4,5 sekundy

Koncem roku 2012 ohlásila Skupina Renault svůj záměr o znovuoživení značky Alpine. Alpine se bude vyrábět v Dieppe ve Francii, do prodeje se dostane od roku 2017, nejdříve v Evropě a potom postupně po celém světě.

1alpina900

1alpinabok900

Společnost Alpine 16.února odhalila show-car Alpine Vision

Alpine Vision předznamenává styl a výkonnost sériového sportovního vozu, který bude představen před koncem tohoto roku. Společnost Alpine si zvolila silnice Rallye de Monte-Carlo a serpentiny Col de Turini jako kulisy, ve kterých se odehrávaly její největší sportovní úspěchy, aby dala duši svému znovuzrození. Slavné « A se šipkou » se vrací, aby obsadilo výjimečné místo na trhu prémiového sportu. Přináší slib: nabízet neobvyklou zkušenost estétům i nadšencům.

Jean Rédélé, zakladatel společnosti Alpine:

„Vybral jsem si pro svou firmu název Alpine, protože toto adjektivum pro mě představuje radost z jízdy po horských silnicích. Bylo to ve stínu Alp, kde jsem se svým 4CV s pětistupňovou převodovkou zažíval největší radost. Taková napínavá jízda, chtěl bych, aby jí moji zákazníci prožívali rovněž, za volantem vozu, který vytvořím. Alpine je jméno, které hezky zní, a je to také symbol.“

Alpine Vision, odhalení show-car

Návrat ke kořenům: Společnost Alpine si zvolila pro svůj návrat silnice Rallye Monte-Carlo a Alpy. Hory, které jí daly své jméno, jí přirozeným způsobem dávaly moderní směr. Vyvolává pocity zažívané za volantem sportovního vozu nesoucího logo Alpine:

  • • povznesení spojené se vzrušením, které přináší pilotování vozu Alpine,
  • • hbitost vytvářená lehkostí a elegancí koncepce do všech detailů,
  • • autentičnost sportovního automobilu, který se nesmazatelně zapsal do historie.

Alpine, to je příslib prohloubení těch nejjednodušších a nejsilnějších prožitků. Budoucí sériový model tyto charakterové rysy potvrdí.

Antony Villain – Directeur du Design Alpine:

„Show-car Alpine Vision představuje moderním způsobem vzorový svět exkluzívního sportovního vozu s označením Alpine. Setkávají se zde sportovní duch zrozený ze závodění, know-how a francouzská schopnost zhodnotit každý detail. Alpine Vision se obrací na nadšence a na estéty. A styl našeho budoucího sériového vozu se mu blíží na 80 %.“

Vnější křivky smyslného stroje

Alpine Vision je výkonný sportovní vůz, elegantní a lehký, vytvořený pro čistou automobilovou radost. Nízká a zúžená silueta, vypouklá kapota se zabudovanými dvěma páry kruhových světlometů, vykrojené boky, výrazné zadní blatníky, jejichž uzavřená křivka obepíná ustupující záď přerušenou horizontálně umístěnými světly: je to skutečně Alpine. « A se šipkou » zdobí přední blatníky a boky. A nechybí ani drobnější odkazy na A110 a jiné legendární modely.

Alpine Vision vyvolává dojem výkonu a plynulosti

Zvenku i zevnitř je zdůrazněna konstrukce a technologie. Broušené ráfky evokují rychlost a eleganci. Příď má po stranách vestavěné vstupní vzduchové otvory určené pro chlazení motoru, umístěného vzadu uprostřed. Protažená zadní světla v sobě mají zabudovaný jedinečný světelný podpis ve tvaru « X ». Konstrukce zadního okna dodržuje symbolický tvar populární ve své době na modelu A110. Svou hbitostí a živostí je Alpine Vision určen zejména pro klikaté silnice. Tyto vlastnosti jsou promítnuty do celého jeho designu.

Výkon: z 0 na 100 km/h za méně než 4,5 sekundy

V liniích vozu Alpine Vision se mísí touha vlastnit a pilotovat automobil s charakterem. Za jeho volantem vyvolávají přesnost řízení, hbitost vozu a hravý temperament podvozku povznášející pocit. Radost z jízdy je stejně intenzívní při všech rychlostech. A právě proto je potřeba mít prostředí, ve kterém se výkon může projevit. V těchto místech nenechává Alpine Vision žádný prostor pochybnostem. Se zrychlením z 0 na 100 km/h během necelých 4,5 sekundy se schopnost akcelerace dostává na očekávanou úroveň a odpovídá i cíli stanovenému pro budoucí sériový vůz.

4 válcový motor přeplňovaný turbodmychadlem poskytuje svůj výkon za úžasného zvukového doprovodu. A protože Alpine Vision uctívá především lehkost, každý kW a každý Nm napájí přímo smysly. Účinné a trvanlivé brzdy jsou souzněním potěšení a výkonu.

Show-car Alpine Vision bez ustání spřádá intimní vztah mezi řidičem, jeho vozidlem a okolím. Z bezprostřední a intenzívní blízkosti těchto tří prvků se rodí základní radost Alpine.

Kokpit koncentrovaného potěšení

„Alpine Vision využívá sportovní rejstřík se všemi jeho průvodními znaky závodního vozu „à la française“ (po francouzsku). Je objektem svádění, zdrojem pocitů. Je to automobil, který poskytuje intenzívní prožitek z řízení, zejména na klikatých silnicích. Bolid s nadčasovým tvarem a s jedinečným charakterem. Nicméně snažili jsme se do něj vetknout ještě další podstatnou ingredienci: eleganci. Styl, materiály, atmosféra na jeho palubě a pozornost věnovaná každému detailu jsou toho svědky,“ Laurent Negroni – Designer interiéru Show-car Alpine Vision

Hra začíná již otevřením dveří: hliníkový práh s podpisy autorů show-caru zve na palubu jedinečného výtvoru

Kontrast mezi použitým materiálem a barvami dává kokpitu rytmus. S propracovanými detaily těsně sousedí díly opracované jen nahrubo. Vizuální emoce doprovázejí emoce dotykové. Svým důrazem na kůži, mikrovlákno, hliník a karbon zapadá kokpit do současné doby. High-tech prvky se snoubí s díly připomínajícími závody a dalšími, odvolávajícími se na dědictví Alpine. Tak podsvícená klika dveří kontrastuje s čalouněním provedeným v černé damaškové kůži, zvýrazněné bílým prošíváním, obklopující dveřní prostor. Sedadla vyjadřují rovněž hru protikladů vytvářející napětí. Mají tvar skořepiny a jsou vybaveny bezpečnostními pásy se zámkem z kartáčovaného hliníku, inspirovaného závodním prostředím. Jsou čalouněná měkčenou kůží doplněnou látkou z mikrovlákna, smyslnou a zároveň technickou.

Pilot má proti sobě přístrojovou desku

– tvořenou TFT (Thin Film Transistor) displejem, který si může přizpůsobit, s karbonovým průhledem. Dva pedály a hliníková opěra pro nohu jsou ozdobeny třemi trojúhelníky připomínajícími alpské vrcholy. Tříramenný volant, rovněž hliníkový, má tlustý věnec potažený černou perforovanou kůží. Kolem něj jsou rozmístěny páčky na ovládání řazení a přímo na sobě má provokující tlačítko « Sport ». Hlavní překlápěcí ovladače jsou zvýšeny podsvícením v barevném odstínu « modrá Alpine », kterou je možno nalézt i na středových větracích výstupech.

Středová konzola se rozkládá na dobře viditelném hliníkovém rámu potaženém kůží. Je vzdušná, budí dojem, jako by se v prostoru vznášela. Je v ní vestavěný multimediální dotykový displej, v těsném sousedství jsou kruhové hodiny. V bezprostředním dosahu je tlačítko „Start“, chráněné kolíkem, který nezůstane dlouho bariérou pro pokušení. Exploze pocitů je neodvratná.

Je-li modrá posvátnou barvou Alpine, je bílá součástí mnoha slavných okamžiků její historie

Více významných modelů Alpine nosilo bílý oděv. Je třeba se zmínit zejména o malých sedanech A110 – nazývaných „option Olympique“ – které na své bílé karosérii nosily modrý nebo červený proužek. Tato opce, používaná v roce 1968, oslavovala trojnásobné vítězství francouzského lyžaře Jean-Claude Killyho na zimních Olympijských hrách v Grenoblu. Patří mezi ně rovněž A110 1300G, představená na Pařížském autosalonu v roce 1970, a závodní A110 1600S č. 4, která zvítězila v Rallye San Remo (Itálie) v roce 1971. Barvu věčného sněhu s alpskými vrcholy dnes spojuje bílá na show-caru Alpine Vision. Stává se symbolem znovuzrození, čistoty, lehkosti a elegance.

Alpine, znovuzrození legendy

„Vytvořit následníka značky Alpine, která spatřila světlo světa v roce 1955 díky Jeanu Rédéléovi, je velmi silným zážitkem a značnou zodpovědností. Pro všechny týmy pracovníků, které se na tomto poslání podílejí, je to šance a neopakovatelné dobrodružství. Alpine je převtěleným výkonu a nejčistší radosti z řízení.“

Bernard Ollivier, GŘ společnosti Automobiles Alpine

Žijící legenda

Historie značky Alpine, to je vize jejího zakladatele Jeana Rédélé. Je to spojení závodů, technické geniality, stylu a smyslu pro obchod. Je to opravdová sága, ověnčená setkáními a výměnou zkušeností, která právě oslavuje své 60. výročí.

Po mnoha vítězstvích za volantem svého upraveného vozu Renault 4CV si Jean Rédélé velmi brzy uvědomil existující potenciál pro vybudování vlastní automobilové značky. Na trhu je místo pro vozidlo inovativní koncepce, vybavené konkurenceschopnými sériově prodávanými skupinami a díly, uloženými v lehké a atraktivní karosérii. To bylo technickým základem, který dominoval konstrukci A106 a oficiálnímu zrození značky Alpine v roce 1955. Druhým základem, na kterém Jean Rédélé stavěl, je obchod. Cílem bylo dát svým aktivitám mezinárodní rozměr prostřednictvím poskytování licencí.

Mezi lety 1955 a 1995 vyrobila a prodala společnost Alpine 30 000 sportovních automobilů. Ačkoliv obchodně vymizela před dvaceti lety, drží se Alpine během této přestávky při životě. Aktivita pamětníků značky, zápal fanouškovských klubů a zájem soukromých pilotů v mnohých a nejrůznějších závodech nesou své ovoce. Trvalá péče o plamínek Alpine vyústila až do bláznivých myšlenek na návrat. Návrat, který se nyní stává skutečností.

Velký potenciál pro dobývání s alternativní nabídkou

Koncem roku 2012 ohlásila Skupina Renault svůj záměr o znovuoživení značky Alpine. A jestli se sen vidět Alpine na silnici stane jednoho dne skutečností? Ještě je třeba potvrdit předpoklad, že legenda může znovu zaujmout jedinečné a trvalé místo na trhu.

O tři roky později je tým Alpine připraven: záměry stylistů, principy zakladatelů, business model, mezinárodní ambice, … Alpine se vrací s Alpine Vision: show-car předznamenává z 80 % sportovní vůz, který bude představen koncem roku 2016, aby se v průběhu roku 2017 vrhnul na trh požadující kategorii sport prémium.

Segment trhu prémiových sportovních vozů poroste do roku 2020 o 50 %

Segment sport prémium (modely kupé a sportovní roadstery) představuje objednávku 200 000 vozů ročně po celém světě. Jedná se o automobily, které se odlišují svým výkonem, svým mimořádným vzhledem a atraktivitou své značky. Tato vozidla, vytvořená pro radost, stojí ve značné míře na své reputaci a na schopnostech svých tvůrců. Jsou koncentrátem automobilového know-how nejvyšší úrovně, aby oslovily náročné zákazníky.

Z geografického hlediska jsou prodeje v segmentu prémiových sportovních vozů rozděleny v poměru 40 % v Severní Americe, 35 % v Evropě, 15 % v Asii a 10 % ve zbytku světa. Z evropských zákazníků jich pochází 30 % z Něměcka, 30 % ze Spojeného Království a 7 % z Francie. Bez ohledu na počty je tento segment zastoupen zejména ve Švýcarsku, v Belgii a v Rakousku.

Odhady předpovídají růstový potenciál tohoto segmentu v úrovni 50 % do roku 2020. Především proto, že se jedná o trh nabídkový, citlivý na novinky, to platí i pro ty nejstabilnější trhy. A potom také proto, že požadavky porostou na většině rozvíjejících se trhů. Během posledních deseti let všechny značky svou pozici stále více tříbí.

Alternativa Alpine

„Značka Alpine má za cíl uspokojovat zákazníky hledající silné jízdní zážitky ve stylovém voze a v elegantní atmosféře. Cílovou skupinou zákazníků jsou zejména ti, kteří znají historii a vývoj značek. Alpine jim nabídne jedinečnou a opravdovou alternativu k jejich touhám,“ Eric Reymann – Ředitel plánování výroby Alpine

V tomto tržním segmentu jdou spolu ultraspecializované značky ruku v ruce se značkami sériově vyráběných modelů. Alpine vytvoří alternativu pro dvě kritéria, kterými se trh vyznačuje: výkonnost a výraz. Alpine cílí na specifické místo, v souladu se svými geny a svou pověstí.

Alpine si zakládá na hodnotách jednoduchosti a modernosti, nastartované svým zakladatelem vizionářem a na svých genech pocházejících ze závodění.

  • • Technika: lehkost a hbitost jsou preferovanými vlastnostmi čistého výkonu.
  • • Estetika: automobily musejí být krásné, kromě toho, že jsou výkonné. Elegance, promyšlenost a instinkt spolu tvoří velmi účinnou směs.
  • • Lidé: důvěra v lidské schopnosti a talent je nade vše. Alpine je rodina: spolupracovníci, inženýři, piloti nebo mechanici se vydávají ze všeho, aby dosáhli výsledků nad očekávání.
  • • Sport: Alpine, to je « David proti Goliášovi ». Chuť měřit se s těmi největšími je motorem dokonalosti.
  • • Obchod: Alpine vždy reprezentovala Francii v zahraničí, zejména svou pověstí v automobilovém sportu a svým provedením. Je to vůle stát se velkým a rozvíjet se bez ohledu na hranice a zároveň snaha zůstat v přímém kontaktu se zákazníky.

Tyto hodnoty dnes ženou vpřed nový tým Alpine, pracující na vývoji budoucího sériového vozidla. První Alpiny, která bude mít několik ambicí: přinést odpověď na očekávání estétů a fanoušků udržovaných v nejistotě, vybojovat si místo v náročném tržním segmentu svými vlastními kvalitami, a konečně prošlapat si cestu do pěti světadílů.

Obchodní organizace Alpine: pružnost začínajícího a síla Skupiny Renault

Aby se mohla Alpine znovu narodit, postavit svůj první symbolický model a sestavit plán na dobytí mezinárodního trhu, mobilizuje Skupina Renault to nejlepší ze svých zkušeností. Po několika měsících angažmá ve výjimečném dobrodružství značka Alpine žije a přetváří se do pružné a nezávislé obchodní organizace, schopné využívat výkonnost odborníků Skupiny Renault.

Alpine má volný přístup k know-how skupiny, pokud jde o podvozek, motor a ladění. Zkušenosti « kouzelníků » od Renault Sport z týmů vyvíjejících F1 jsou dány k dispozici pro vytvoření opravdové Alpiny. Stejně fungují i další podpory ze strany Skupiny Renault.

A konečně, výroba sériového vozu bude svěřena modernizované továrně v Dieppe. Tato továrna, která vypadá spíše jako dílna « na míru » bude moci počítat se skupinou dodavatelů vybraných pro své zkušenosti v oblasti high-tech nebo prémiových vozů.

„Před koncem roku 2016 odhalíme sériový sportovní vůz se značkou « A se šipkou ». Malý sedan 21. století začne být postupně prodáván počátkem druhého čtvrtletí 2017, aby se rozjel do pěti kontinentů. Těšíme se na to,“ Arnaud Delebecque – Ředitel prodejní řady Alpine

Výroba Alpine od roku 1955 do roku 1995

Cestovní vozy vyrobené ve Francii

  • • A106: 251 (1955-1960)
  • • A108: 236 (1960-1962)
  • • GT4: 112 (1963-1965)
  • • A110: 7 579 (1961-1977)
  • • A310 4 válc.: 2 340 (1971-1976)
  • • A310 V6: 9 276 (1976-1984)
  • • GTA: 1 509 (1984-1989)
  • • GTA Turbo: 4 545 (1985-1990)
  • • A610: 818 (1990-1995)

Celkem: 26 666

Cestovní vozy vyrobené licenčně v zahraničí

  • • BRAZÍLIE (INTERLAGOS): 822 (1962-1966)
  • • ŠPANĚLSKO (FASA): 1 904 (1963-1978)
  • • MEXICO (DINALPIN): 693 (1964-1972)
  • • BULHARSKO (BULGARALPINE): 35 (1967-1970)

Celkem: 3 454

Závodní vozy

Sportovní Prototypy

  • • Proto řadový 4 válec: 17
  • • Proto vidlicový 8 válec: 8
  • • Proto vidlicový 6 válec: 12

Celkem: 37

 Monoposty:

  • • Formule 2: 9
  • • Formule Ecole: 12
  • • Formule de Promotion (FF a FR): 19
  • • Formule 3: 28
  • • Formule 1: 2

Celkem: 70

Sportovní úspěchy

Prototyp:

  • • 1963: MISTR FRANCIE V KATEGORII PROTOTYPŮ (J. ROSINSKI / M63)
  • • 1964: MISTR FRANCIE V KATEGORII PROTOTYPŮ (R. DELAGENESTE / M64)
  • • 1974: MISTR EVROPY ZNAČEK (A. SERPAGGI / A441)
  • • 1978: VÍTĚZSTVÍ VE 24 HODIL LE MANS (D. PIRONI – J. P. JAUSSAUD / A442 B)

Monoposty

  • • 1964: MISTR FRANCIE F3 (H. GRANDSIRE / P64)
  • • 1971: MISTR FRANCIE F3 (P. DEPAILLER / A360)
  • • 1971: MISTR FRANCIE FORMULE RENAULT (M. LECLÈRE / A361)
  • • 1972: MISTR FRANCIE F3 (M. LECLÈRE / A364)
  • • 1972: MISTR EVROPY F3 (TÝM ALPINE / A364)
  • • 1972: MISTR EVROPY FORMULE RENAULT (A. CUDINI / A366)

Rallycross

  • • 1977: MISTR FRANCIE (J. RAGNOTTI / A310 V6)
  • • 1977: MISTR EVROPY (H. GRÜNSTEIDL / A310 V6)
  • • 1978: MISTR FRANCIE (B. SABY / A110)
  • • 1979: MISTR FRANCIE (J. P. BELTOISE / A310)

Rallye

  • • 1967: MISTR ŠPANĚLSKA (B. TRAMONT / A110)
  • • 1968: MISTR FRANCIE (J. C. ANDRUET / A110)
  • • 1968: MISTR ŠPANĚLSKA (B. TRAMONT / A110)
  • • 1969: MISTR FRANCIE (J. VINATIER / A110)
  • • 1970: MISTR EVROPY (J. C. ANDRUET / A110)
  • • 1970: MISTR FRANCIE (J. C. ANDRUET / A110)
  • • 1970: MISTR BULHARSKA (I. TCHUBRIKOV / A110)
  • • 1970: MISTR RUMUNSKA (G. PUIU / A110)
  • • 1971: MEZINÁRODNÍ MISTR RALLYE (TÝM ALPINE / A110)
  • • 1971: MISTR FRANCIE (J. P. NICOLAS / A110)
  • • 1971: MISTR BULHARSKA (I. TCHUBRIKOV / A110)
  • • 1972: MISTR FRANCIE (B. DARNICHE / A110)
  • • 1972: MISTR ČESKOSLOVENSKA (V. HUBÁČEK / A110)
  • • 1973: MISTR SVĚTA (TÝM ALPINE / A110)
  • • 1973: MISTR FRANCIE (J. L. THÉRIER / A110)
  • • 1973: MISTR ČESKOSLOVENSKA (V. HUBÁČEK / A110)
  • • 1974: MISTR FRANCIE (J. HENRY / A110)
  • • 1974: MISTR ČESKOSLOVENSKA (V. HUBÁČEK / A110)
  • • 1974: MISTR POLSKA (B. KRUPA)
  • • 1975: MISTR FRANCIE (J. HENRY / A110)
  • • 1975: MISTR ČESKOSLOVENSKA (V. HUBÁČEK / A110)
  • • 1975: MISTR MAĎARSKA (A. FERJANCZ)
  • • 1976: MISTR ČESKOSLOVENSKA (V. HUBÁČEK / A110)
  • • 1977: MISTR FRANCIE (G. FREQUELIN / A310)
  • • 1980: MISTR FRANCIE (J. RAGNOTTI / R5 ALPINE)
  • • 1995: MISTR FRANCIE VHC (J. C. RÉDÉLÉ / A110)

K tomu je třeba připočítat více než tisíc vítězství získaných amatérskými piloty v jejich národních a regionálních závodech rallye, do vrchu a ve slalomech.

Col de Turini, vysoko ležící místo úspěchů Alpine

Col de Turini je pro fanoušky rallye pravděpodobně totéž co pro námořníky Mys Horn. Tato nebezpečná a nevyzpytatelná trať vyžaduje opatrnost a pokoru. Tento průsmyk, již navždy spojený s nejošidnější etapou rallye Monte-Carlo, slibuje peklo v případě, že se sejdou nepříznivé podmínky. Na trati dlouhé 32 kilometrů, spojující Sospel s La Bollène, si dává osud – někdy podporovaný svými spojenci – rendez-vous s vítězstvím nebo zatracením.

V roce 1968, když byla silnice suchá, nosili diváci sníh a házeli ho do nebezpečných zatáček. Přijel Gérard Larrousse, se svou A110 sklouznul a tvrdě narazil do skály. Tým Alpine ztratil vítězství, které se již zdálo jisté.

V roce 1973, kdy Alpine triumfovala v mistrovství světa v rallye, bojoval Jean-Claude Andruet o první místo se svým týmovým kolegou Anderssonem, rovněž s vozem A110. Poškozená pneumatika při prvním průjezdu Francouze srazila na třetí místo. Když se švédskému jezdci přihodilo v následující rychlostní zkoušce totéž, Andruet se k němu přiblížil na dvacet sekund. Oba muži byli v kontaktu až do posledního měřeného úseku. Byl to nakonec Andruet, kdo vyhrál s náskokem pouhých 26 sekund. Col de Turini dostál své pekelné pověsti. Značka Alpine obsadila všechna tři místa na stupních vítězů v celkovém pořadí rallye Monte-Carlo a položila tak pevný základ ke svému vítězství v mistrovství světa v roce 1973.

Vítězství Alpine na Col de Turini

  • • 1968: J. Vinatier – Alpine A110 1300
  • • 1969: J. Vinatier – Alpine A110 1300
  • • 1971: O. Andersson – Alpine A110 1600
  • • 1972: B. Darniche (2 krát) – Alpine A110 1600
  • • 1973: JF. Piot – Alpine A110 1800
  • • 1976: JP. Nicolas – Alpine A310

Slova Alpinářů:

André Desaubry – Prezident asociace pamětníků Alpine (L’Association des Anciens d’Alpine):

„Alpine je můj život. Takže, vidět dnes Alpine se vracet mě samozřejmě velmi těší. Myslím, že naše asociace Pamětníků (des Anciens) a kluby Alpine po celém světě mají svou nemalou zásluhu na tomto vzrušujícím znovuzrození.“

Jean Vinatier – pilot Alpine ve výslužbě:

„V Alpách se s Alpinou cítím jako v křesle na mojí zahradě. S Berlinettou jsem obdržel Zlatý alpský pohár (Coupe d’Or des Alpes), udělovaný pilotům, kteří zvítězili třikrát po sobě v Alpském poháru, a přidal jsem se tímto zřídka udělovaným oceněním k Iannu Appleyardovi a Stirlingu Mossovi. Alpine, to je čirá radost z pilotování spojeného s úspěchem.“

Charles Gordon-Lennox, Earl of March and Kinrara DL:

„Znovuzrození Alpine, to je příslib obnovené a vzrušující možnosti vybrat si hbitý a lehký sportovní vůz. V loňském roce jsem měl tu čest zahájit 23. Festival rychlosti (Festival of Speed) za volantem vozu Alpine Célébration. Od té doby s netrpělivostí čekám na seznámení se se sériovým automobilem a na možnost vidět v brzké době více Alpin brázdit svahy Goodwoodu.“

Kazunori Yamauchi – Prezident společnosti Polyphony Digital:

„Když jsem byl mladý, Alpiny se zabydlely v mých snech. Vlastně je tomu tak stále. A dnes, sen nikdy nebyl tak blízko a tak hmatatelný.“

Autor automobilového simulátoru Gran Turismo

 

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
Libor Suchý, autoprodejna
Nový Šaldorf 81, 671 81 - Znojmo
515 227 952
seat@autoprodejnasuchy-znojmo.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Auto jako dům: Vyrazte s HoppyGo na dovolenou v obytném voze

Auto jako dům: Vyrazte s HoppyGo na...

Platforma pro sdílení aut HoppyGo nedávno rozšířila kapacitu vozového parku na 2 500 vozů, ve kterém nechybí ani pojízdný “rodinný hotel” Fiat Ducato. Oproti vozům s obytnou vestavbou...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Které auto do 100 tisíc doporučíte příbuzným? Profesionální mechanici hodnotili nejoblíbenější značky Čechů

Které auto do 100 tisíc doporučíte...

Jaké auto v jednotlivých cenových kategoriích by doporučili svým známým automechanici? To zjišťoval unikátní průzkum prováděný sítí nezávislých autoservisů ProfiAuto. 239...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Sdílení aut mezi uživateli se v ČR těší velké oblibě, v Brně vzrostla poptávka na dvojnásobek

Sdílení aut mezi uživateli se v ČR...

počet zápůjček v Brně meziročně stoupl o více než 100 % příjmy majitelů z pronájmu meziročně vzrostly o téměř 200 % o 130 % se navýšil i počet nových uživatelů nejžádanější jsou...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Auta na náplavce startují již ve čtvrtek!

Auta na náplavce startují již ve čtvrtek!

Třetí ročník výstavy Auta na náplavce, který pořádá časopis Svět motorů z mediálního domu Czech News Center, doslova klepe na dveře. Vše vypukne u Vltavy v Praze už ve čtvrtek 29. srpna...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - AAA AUTO překonalo historický rekord, skupina loni prodala 83 000 aut

AAA AUTO překonalo historický rekord,...

V Česku si lidé z „Áček“ odvezli téměř 50 000 vozů, nejpopulárnější byly Octavie Po jedenácti letech padl v síti AAA AUTO prodejní rekord – v roce 2018 skupina AURES Holdings, kam...