Salon C_42 okouzlil širokou veřejnost, od otevření ho navštívilo již více než milion návštěvníků.
Moderní budova s průhlednou fasádou, ve které se snoubí červená barva s bílou a zdobí ji typické obrovské šípy, přenese návštěvníky okamžitě do světa Citroënu.
Salon pořádá tématické i sezónní výstavy, které se střídají každé roční období a zvou návštěvníky k objevování historie společnosti Citroën a za pomoci historických modelů, současné modelové řady i konceptů představují novinky společnosti v oblasti technologií a designu.
Léto v salonu C_42 s výstavou C_l’ÉTÉ (C_LÉTO)
Po třech výstavách, které byly určeny inovacím, sportovním aktivitám a elegantnímu světu nového Citroënu C5, se C_42 opět proměnil a nabízí novou letní výstavu C_l’ÉTÉ! Letní výstava představuje nejdůležitější modely značky, které byly v jednotlivých epochách historie společnosti ztělesněním svobody, volného času a radosti z řízení.
V centru zájmu C_42 jsou inovace
Tato mezinárodní výkladní skříň Citroënu nabízí zcela v souladu s novátorským duchem značky nevídanou scénografii s překvapivou výzdobou, jež představuje vozy nejvíce spojené s létem v jejich vlastních prostředích. Jde o sedm vozů symbolizujících letního ducha výstavy.
Nejprve jsou to historické modely: první 2 CV, typ A, a Méhari ve speciální plážové sérii. Dále jsou to modely současné řady: Berlingo Multispace, vůz do každé situace, který odpovídá rostoucí potřebě svobody a multifunkčnosti. Kabriolet C3 Pluriel s nesmírně svůdnými liniemi, ve kterém si můžete plně užít léta. Je zde i dynamická C2 určená pro jízdu ve městě i na dovolenou. A osvěžující městská C1 se smyslem pro to, co je důležité.
A konečně je tu koncept C-Airplay, který ukazuje, že Citroën stále myslí na zítřek, takže vytvořil vůz, jehož posláním je opět nalézt autentické pocity z řízení.
Návštěvníci se mohou seznámit se všemi novinkami, historkami a příběhem těchto vozů na jednotlivých hmatových displejích a informačních tabulích začleněných do nové koncepce interiéru salonu C_42.
Tato výstava je také novou příležitostí pro Citroën dokázat co nejpřesněji reagovat na skutečné potřeby svých zákazníků.
S vozy 2 CV a Méhari vyzkoušel Citroen nové koncepční cesty (optimalizace počtu míst, váhy, spotřeby,..), aby mohl nabídnout vůz dostupný pro co nejširší veřejnost, která se soustřeďovala na základní hodnoty jako je kvalita, styl, interiér a samotná radost z používání vozu.
Dnes značka tyto základní hodnoty opět zdůrazňuje a nabízí novou vizi automobilu přizpůsobeného současným potřebám. Velký význam tak klade na otázky životního prostředí, jak ukazuje Citroën C1 s nízkými emisemi CO2 (108 g/km) nebo Citroën C2 s mikrohybridním systémem Stop & Start, jež umožní v hustém provozu ušetřit až 15 % paliva.
Přijďte sfouknout svíčky
Tato nová výstava rovněž umožní vzdát hold „Kachně“, která slaví 60 let, a modelu „Méhari“, kterému je 40 let.
Slavný vůz, kterému se ve Francii přezdívalo „4 kola pod deštníkem“, se stal na mezinárodním poli symbolem Francie a jeho pověst udržují tisíce fanoušků, kteří se potkávají na každoročních setkáních a rallye. Pokud si návštěvníci chtějí své znalosti o voze, který stvořil ducha značky Citroën, doplnit, mohou navštívit muzeum vědy a techniky Cité des sciences et de l’industrie, kde Citroën připravil celou výstavní show, jíž skládá hold svému nejmenšímu vozu, který zůstává i 60 let po svém vzniku skutečnou automobilovou ikonou.
Pokud jde o model Méhari, ten po 40 letech dál ztělesňuje „ducha prázdnin“ na břehu moře, na slunci.
Tento duch svobody, který C_42 na nové výstavě ilustruje, dnes ztělesňují nové kompaktní vozy řady Citroën, vyznačující se silnou osobitostí.
V suterénu naleznou návštěvníci výstavu C_Sport, představující sportovní stránku činnosti automobilky Citroën. Kromě jiného se zde setkají s vozem C4 WRC Sébastiena Loeba, čtyřnásobného mistra světa v rallye WRC.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií