V modelové řadě Subaru by měla být nová Justy tzv. entry-modelem.
Kompaktní vůz nabízí výjimečnou manévrovatelnost, velký vnitřní prostor a hlavně díky efektivnímu 1.0l motoru vykazuje malou spotřebu s nízkou úrovní emisních hodnot. A to je přesně to, co Subaru potřebuje – jedinečnou kombinaci výkonnosti, ekonomiky provozu a vztahu k životnímu prostředí. Zdůraznění ochrany životního prostředí bylo základním požadavkem při zadání modelu. Subaru potřebuje vůz, který v rámci prodeje v zemích Evropské unie bude upravovat průměr emisních zplodin za značku k požadovaným 120 g/km.
Na evropském trhu budou k dispozici dvě verze výbavy – sportovní 1.0S a praktická 1.0E, obě s pěti stupňovou manuální převodovkou a pohonem přední nápravy.
Nová Justy bude subdodávána společností Daihatsu Motor Co., Ltd., na základě originálních úmluv o výrobě s Fuji Heavy Industries (FHI).
Bližší specifikace a přesné ceny nového Subaru Justy pro ČR budou brzo upřesněny.
Základní specifikace nové Justy
- Celková délka 361 cm, celková šířka 166 cm, celková výška 155 cm
- 1.0l DOHC 12-ventilů, řadový 3-válcový benzínový motor
- Max. výkon (DIN): 51 kW / 6,000 ot/min
- Max. točivý moment (DIN): 94 Nm / 3,600 ot/min
- Spotřeba (benzin BA 95): Město/Mimo město/Kombinovaná l/100km: 6,1 / 4,4 / 5,0
- Emise CO2: 118 g / km
- Pohon přední nápravy s 5-ti stupňovou manuální převodovkou
- 155/80R13 pneu na ocelových discích s plnými kryty (1.0E), 175/65R14 pneu na hliníkových kolech (1.0S)
- SRS* přední airbagy a přední boční airbagy (pro řidiče a spolujezdce na předním sedadle)
- SRS* okenní airbagy (přední a zadní, po oubou stranách) (1.0S)
- Vnější el. ovládaná zpětná zrcátka v barvě karoserie
- Klimatizace
- Audio s CD mechanikou
- Chromové provedení hlavice řadící páky (1.0S)
- Výškově nastavitelné sedadlo řidiče (1.0S)
- ABS s EBD (Electronic brake force distribution)
* SRS: zkratka pro „Supplemental Restraint System“ – systém airbagů. Účinný pouze se zapnutými bezpečnostními pásy-
O Subaru a Fuji Heavy Industries Ltd.
Subaru je největší světový výrobce osobních automobilů s pohonem všech kol. Tato značka patří k japonskému koncernu Fuji Heavy Industries (FHI), jednomu z lídrů japonské ekonomiky s dlouhou historií technologických inovací, které se opírají o zkušenosti z letecké divize koncernu. Výroba automobilů je jedním z hlavních pilířů koncernu, ale i ostatní divize – FHI’s Aerospace, Industrial Products a Eco Technologies – nabízejí širokou paletu produktů od motorových agregátů přes generátory, vozy technické údržby po malá letadla, základní komponenty dopravních letadel či větrem poháněných generátorových systémů. Subaru platí za průkopníka techniky pohonu všech kol v osobních automobilech a na trh přivedla firma osobní automobil s pohonem všech kol v roce 1972. Před 35 lety také vyvinula jedinečný motor Subaru Boxer s protiběžnými písty, který v roce 2007 také představí jako diesel. Subaru po celém světe prodalo více než osm milionů osobních automobilů s pohonem všech kol. Ve světovém mistrovství rally patří Subaru ke špičkovým týmům a šestkrát získalo titul mistra světa.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií