Generální ředitel Carlos Tavares oznámil začátek nové éry skupiny Stellantis v Indii

  • Carlos Tavares zdůraznil význam Indie jako klíčového rostoucího trhu a strategického dodavatelského centra
  • Dlouhodobý závazek v souladu se strategickým plánem Dare Forward 2030 a iniciativou indické vlády „Make in India“
  • Skupina Stellantis investovala od roku 2015 do svých aktivit v Indii více než jednu miliardu EUR
  • Nové modely značek Jeep® a Citroën vytvářejí základ pro solidní růst a nabízejí zákazníkům větší možnosti volby

Carlos Tavares během své komunikace s médii zdůraznil strategický význam Indie pro skupinu Stellantis a svou vizi rozvoje aktivit v této zemi v souladu s globálním strategickým plánem Dare Forward 2030.

Společnosti, které dnes tvoří skupinu Stellantis, investovaly od roku 2015 více než jednu miliardu EUR do rozvoje udržitelných aktivit a rozvoje svých značek v Indii. Strategie skupiny Stellantis v Indii je v dokonalém souladu s iniciativou indické vlády vedené premiérem Naréndry Módím „Make in India“, jejímž cílem je rozvoj automobilového průmyslu.

Indie je hlavním dodavatelským centrem pro vozy, komponenty a technologie pro mobilitu, a proto zde také probíhá většina aktivit skupiny Stellantis v oblasti informačních a komunikačních technologií. Stellantis India je díky své rozmanité talentové základně a rozsáhlým zkušenostem v oblasti výzkumu, vývoje a inženýrství důležitou součástí skupiny.

„Jsme odhodláni rozvíjet a posilovat naši přítomnost v Indii a učinit z této strategické země hlavní pilíř našich globálních ambicí v rámci plánu Dare Forward 2030,“ uvedl Carlos Tavares, generální ředitel skupiny Stellantis. „Jsem hrdý na našich 2 500 indických zaměstnanců, kteří každodenně pracují na tom, aby se skupina Stellantis stala významným subjektem v automobilovém průmyslu a nabízela indickým spotřebitelům čistá, bezpečná a cenově dostupná řešení mobility a zároveň připravovala půdu pro udržitelnou budoucnost pro další generace.“

Skupina Stellantis provozuje v Indii tři výrobní závody (Ranjangaon, Hosur, Tiruvallur), centrum ICT (Hajdárábád), softwarové centrum (Bangalúr) a dvě výzkumná a vývojová centra v Čennaí a Puné.

Digitální centrum v Indii se stalo jednou z největších interních poboček skupiny Stellantis zaměřených na ICT a digitální aktivity skupiny.

Výrobní závody a zařízení R&D již vyrábějí a vyvážejí komponenty a vozidla pro různé trhy mimo Indii. V plánu je rozšíření dodávek motorů, převodovek a komponentů pro další mezinárodní trhy.

Ofenziva skupiny Stellantis „Make in India“ tím nekončí. Indie je jedinou zemí, která vyrábí čtyři modely Jeep mimo Severní Ameriku (Wrangler, Compass, Meridian a Grand Cherokee), stejně jako Citroen C5 Aircross mimo Francii. V roce 2022 se indičtí zákazníci budou moci seznámit s nejnovějšími modely Jeep® Meridian a Jeep® Grand Cherokee a také s novým Citroënem C3, který je navržen, vyvinut a vyráběn v Indii pro domácí i exportní trhy. Tyto výrobky posílí základy růstu skupiny a zároveň zvýší povědomí o modelech, které Stellantis v Indii prodává.

Kromě toho hodlá skupina Stellantis rozšířit svou dodavatelskou základnu v Indii tak, aby splňovala mezinárodní standardy kvality a zvýšila konkurenceschopnost Indie v globálním automobilovém sektoru.

 

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
Autocentrum BARTH a.s.
Bratří Štefanů 985, 500 03 - Hradec Králové
494 945 105
autocentrum@autocentrum.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový Citroën C5 Aircross: Gauč na kolech, který umí šetřit i hýčkat

Nový Citroën C5 Aircross: Gauč na...

Citroën má nový trumf a vlajkovou loď. Druhá generace modelu C5 Aircross spojuje komfort obývacího pokoje, francouzský smysl pro design a moderní elektrifikaci. Na platformě STLA Medium vzniklo...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Vlajková loď značky DS překonala 500 kilometrů po dálnici na jedno nabití

Vlajková loď značky DS překonala 500...

Nová DS N°8, stoprocentně elektrická vlajková loď značky DS Automobiles, potvrzuje svou výjimečnou efektivitu. V testech uskutečněných v několika evropských zemích zvládla po dálnicích...

Přijíždí nový francouzský hatchback...

Značka DS znovu dokazovala, že automobil může být víc než jen dopravní prostředek. Nový model DS N°4 kombinuje tři typy elektrifikace, chytrou konektivitu a interiér navržený jako salón na...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - PALLAS a ÉTOILE: Nová označení pro auta DS

PALLAS a ÉTOILE: Nová označení pro...

V průběhu roku 2024 získají modely DS Automobiles novou, jednodušší strukturu nabídky, vycházející ze dvou verzí s označením PALLAS a ÉTOILE. Cílem je zajistit větší přehlednost a...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Průměrné emise CO2 nových automobilů v roce 2023 v Česku nepatrně klesly. Premiantem je Citroën

Průměrné emise CO2 nových automobilů...

V uplynulém roce si v oblasti osobních vozidel připsaly nejvíce registrací značky Škoda (35,0 %), Hyundai (9,1 %), Volkswagen (8,6 %), Toyota (7,9 %) a Kia (5,2 %). Jak je na tom český trh a...