Spolupráce OMV a skupiny Vienna Insurance Group v deseti zemích střední a východní Evropy

Obsah spolupráce: poskytování informací o pojištění, speciální nabídky na čerpacích stanicích OMV a společné pobídkové programy

Bude zahájena mezinárodní letní propagační akce pro řidiče; zdarma 400 000 cestovních informačních „balíčků na dovolenou“ s atraktivním praktickým obsahem

OMV, přední středoevropský koncern v oblasti pohonných hmot a zemního plynu, a skupina Vienna Insurance Group, významný rakouský pojišťovací koncern ve střední a východní Evropě navážou spolupráci v marketingu a poskytnou zákazníkům kombinované nabídky a balíčky služeb. Společnými marketingovými aktivitami využijí spolupráce a zákazníkům poskytnou ještě lepší služby.

Spolupráce bude zahájena v polovině července letní propagační akcí, při níž řidiči obdrží na vybraných evropských hraničních přechodech střední a východní Evropy zdarma „balíček na dovolenou“, obsahující užitečné cestovní informace. Dále se v jednotlivých zemích regionu rozběhne spolupráce na lokální úrovni.

OMV a Vienna Insurance Group mají na trhu střední a východní Evropy dominantní postavení. Díky včasnému vstupu na trhy v tomto regionu rozšířily obě společnosti úspěšně podnikání i do sousedních zemí Rakouska a dalších států. Podíl OMV na trhu v této oblasti činí 20 % – v 13 zemích má koncern více než 2 500 čerpacích stanic, kde je denně obslouženo kolem dvou milionů zákazníků. Skupina Vienna Insurance Group je se svým objemem pojistného kolem šesti miliard eur předním rakouským pojišťovacím koncernem ve střední a východní Evropě a je zastoupena ve 20 zemích tohoto regionu. OMV a Vienna Insurance Group využijí svých předností a vzájemně je propojí.

„Dva rakouské koncerny, které mají v daných oblastech vůdčí postavení, se na nových trzích mohou svou spoluprací přiblížit k zákazníkům ve větší míře. Společně poskytujeme našim zákazníkům v deseti zemích užitečné informace. Zákazník má z toho dvojí prospěch: OMV poskytuje na čerpacích stanicích své služby a Vienna Insurance Group informace k pojistným produktům.” říká Günter Geyer, generální ředitel skupiny Vienna Insurance Group:

„Mezinárodní spolupráce s úspěšnou skupinou Vienna Insurance Group je dalším strategickým krokem při tvorbě naší nabídky služeb. Čerpací stanice jsou zde pro zákazníky a čím dál více se přibližují multifunkčním centrům. U nás obdrží zákazník to, co potřebuje – nyní také např. informace o pojistných produktech,“ komentuje spolupráci zástupce generálního ředitele OMV Gerhard Roiss

Letní propagační akce: zdarma 400 000 „balíčků na dovolenou“ pro řidiče

Na začátku prázdnin startuje první společná mezinárodní propagační akce, která je zaměřena na řidiče a která má obě společnosti představit jako spolehlivé partnery jak při cestě na dovolenou, tak i v samotném místě dovolené. Na vybraných hraničních přechodech se zdarma rozdá 400 000 „balíčků na dovolenou“, které obsahují automapu se všemi čerpacími stanicemi OMV a pobočkami Vienna Insurance Group ve střední a východní Evropě. Nachází se v něm také poukázka na cestovního průvodce skupiny Vienna Insurance Group s užitečnými turistickými informacemi a informacemi o službách (průvodce je možné získat na čerpacích stanicích OMV) a drobné občerstvení. Tato propagační akce se uskuteční o víkendech od poloviny července do poloviny září.

Pojistné služby přizpůsobené zákazníkům OMV

Kromě letní propagační akce bude dále v jednotlivých zemích zahájena speciálně připravená spolupráce – například informace k pojistným produktům na vybraných čerpacích stanicích OMV v Rumunsku a Bulharsku, věrnostní programy a hry s výhrami v Rumunsku, Chorvatsku a Bulharsku a také kombinovaná propagace ve všech zúčastněných zemích.

Spolupráce obou rakouských koncernů přesahuje rámec pouhého vytváření image. Plánované jsou např. také kampaně Direkt Mailing a zvláštní péče o zákazníky OMV poskytovaná u Vienna Insurance Group.

OMV v České republice

Skupina OMV působí v České republice od roku 1991, kdy zde založila svoji 100% vlastněnou dceřinou společnost OMV Česká republika, s.r.o., s centrálou v Praze. Nejdůležitější událostí v historii firmy byla akvizice sítě čerpacích stanic Aral v říjnu 2005. Tím získala OMV 18% podíl na trhu, a stala se tak jedničkou českého trhu. OMV v České republice přímo zaměstnává 106 lidí, nepřímo pak 1 800. Společnost se zabývá především prodejem pohonných hmot prostřednictvím svých 219 čerpacích stanic po celé České republice.

Všechny stanice jsou efektivně rozmístěné na dálnicích, frekventovaných silnicích a ve větších městech. Kromě pohonných hmot nejvyšší kvality nabízejí svým zákazníkům další služby včetně provozu oblíbených VIVA Shopů, v nichž si je možno vybrat z široké nabídky pečiva, občerstvení a předmětů denní potřeby (momentálně je v České republice k dispozici 129 VIVA Shopů).

Skupina OMV je vedoucí ropnou a plynárenskou společností ve střední Evropě. V oblasti rafinace a marketingu je aktivní ve 13 středoevropských zemích.

Vienna Insurance Group

Koncern Vienna Insurance Group je vedoucím rakouským pojišťovacím koncernem ve střední a východní Evropě. V mezinárodním srovnání zaujímá skupina v tomto prostoru přední místo na trhu. Vedle domácího trhu v Rakousku působí skupina v Albánii*, Bělorusku, Bulharsku, Chorvatsku, České republice, Gruzii, Německu, Maďarsku, Lichtenštejnsku, Makedonii*, Polsku, Rumunsku, Rusku, Srbsku, na Slovensku, v Turecku a na Ukrajině. V Itálii a ve Slovinsku funguje prostřednictvím poboček. Do skupiny Vienna Insurance Group v Rakousku patří vedle společnosti WIENER STÄDTISCHE Versicherung AG také Donau Versicherung, Bank Austria Creditanstalt Versicherung a Union Versicherung. Dále má podíl v pojišťovně Wüstenrot Versicherung a Sparkassen Versicherung. V Rakousku, v České republice, na Slovensku, v Rumunsku, Bulharsku, Albánii* a Gruzii  zaujímá skupina Vienna Insurance Group přední místo na trhu.

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový Lexus LBX a inovovaný UX se představují v národní premiéře

Nový Lexus LBX a inovovaný UX se...

Zbrusu nové SUV značky Lexus pod označením LBX a inovovaný model UX se zcela novým hybridním pohonem se v národní premiéře představily v luxusním prostředí resortu Chateau Mcely. Hlavní...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon

Nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon

Značka s rolí nekonvenčního vyzývatele odhalila nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon, které navážou na úspěchy svých předchůdců modernizovaným designem a mnoha vylepšeními. Nová CUPRA...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Jarní tipy na skrytá místa u Prahy s Toyotou Prius

Jarní tipy na skrytá místa u Prahy...

Pokud hledáte cíl pro první jarní výlety, nevynechejte čtyři úžasná místa, která se skrývají nedaleko hlavního města. Vyrazili jsme na ně se zbrusu novou Toyotou Prius s plug-in hybridním...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Range Rover Electric: Testován tak, aby byl lídrem

Range Rover Electric: Testován tak, aby...

Cíl je, aby se Range Rover Electric stal lídrem v oblasti elektrického pohonu, kultivovanosti a luxusního cestování. První prototypy se vydaly do několika lokalit s nejnáročnějšími podmínkami...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Výjimečné partnerství: Závodní tým formule 1 se bude nově jmenovat Scuderia Ferrari HP

Výjimečné partnerství: Závodní tým...

Globální spolupráce dvou předních značek HP a Ferrari zahrnuje společný závazek k inovacím, výkonu a důvěře. Logo HP se na formulích objeví již v nadcházejícím závodě F1 v Miami....