Jak již bylo dříve oznámeno, Nissan v zájmu transparentnosti a konzistence harmonizuje výsledky zámořských poboček, jako je Evropa nebo Mexico, uváděné za kalendářní rok, s výsledky Nissan Motor Co., Ltd. uváděnými za obchodní rok.
Za srovnatelné období 12 měsíců činil celkový prodej Nissanu 3 483 000 jednotek, tj. pokles o 2,4 %. V USA činil prodej 1 035 000 jednotek, tj. pokles o 4,0 %. V Japonsku činil prodej 740 000 jednotek, tj. pokles o 12,1 %. V Evropě dosáhl prodej 540 000 jednotek, tj. pokles o 0,2 %. Prodej na ostatních zámořských trzích byl 1 168 000 jednotek, tj. nárůst o 5,1 %.
Čistá automobilová hotovostní pozice společnosti činila na konci obchodního roku 2006 2,18 miliard USD. Na červnové výroční valné hromadě navrhne Nissan dividendu ke konci obchodního roku ve výši 17 jenů na akcii, a tudíž celkovou roční dividendu ve výši 34 jenů na akcii, jak se k tomu zavázal.
Nissan Value-Up
„Rok 2006 nepřinesl zlepšení našich výsledků a nepřiblížil nás k dosažení cílů programu Nissan ValueUp,“ řekl řekl prezident a výkonný ředitel společnosti Nissan, Carlos Ghosn. „Nicméně věříme, že tyto závazky jsou v možnostech společnosti, a nadále zůstaneme zaměřeni ne jejich úplné splnění. V souladu s tím jsme se rozhodli prodloužit období pro dosažení všech závazků Nissan ValueUp o jeden rok.“
Ghosn poznamenal, že výrazného pokroku bylo dosaženo u čtyř klíčových průlomů programu Nissan ValueUp. Luxusní značka Infiniti se i nadále celosvětově rozšiřuje, díky uvedení v Rusku v roce 2006, v Číně a na Ukrajině v roce 2007 a napříč západní Evropou během roku 2008.
Od spuštění programu Nissan ValueUp celosvětově vzrostl prodej lehkých užitkových vozů (LUV) o 57 % na 490 000 jednotek. Obchod s LUV nyní tvoří konsolidovanou provozní ziskovou marži přes 8 %.
Nissan nadále zvyšuje svou celkovou cenovou konkurenceschopnost. 15 % všech zdrojů pochází z LCC (Leading Competitive Countries — přední konkurenceschopné země), jako je Čína, ASEAN (Asociace národů jihovýchodní Asie), Mexiko a východní Evropa, oproti 12 % z minulého roku.
„Na závěr, naše zeměpisná expanze byla urychlena dodatečnými investicemi v Brazílii a Číně, založením nové továrny v Rusku a novým partnerstvím se společnostmi Renault a Mahindra za účelem vybudování výrobního závodu v Indii.“
Ghosn komentoval výhled na tento obchodní rok tak, že obchodní rok 2007 bude pro Nissan lepší než rok 2006. Mezi obchodními riziky pro rok 2007 zůstanou i rostoucí náklady na suroviny a energie, zvyšující se úrokové sazby, nestabilní devizové směnné kurzy, vysoká úroveň pobídek a rostoucí počet dodavatelů s nesnázemi a růst konkurentů.
Nissan i nadále masivně investuje do své budoucnosti v rámci jasně vymezené dlouhodobé strategie, zvláště v oblasti výzkumu a vývoje průlomových technologií a inovačních produktů.
V roce 2007 uvede Nissan celosvětově 11 zcela nových produktů: Livina, XTrail, Altima coupe, jedno- a dvoukabinový nákladní vůz Atlas, jednoduchý sedan pro Mexiko, Infiniti G37 coupe, Rogue, GTR, luxusní crossover Infiniti EX, Murano a jednokabinovou verzi pickupu FrontierNavara. Nissan tokijské burze cenných papírů přeložil následující předpověď pro obchodní rok končící 31. březnem 2008 založenou na výhledu společnosti a předpokládaných směnných kurzech 117 jen/dolar a 148 jen/euro (což je stejná úroveň jako v obchodním roce 2006):
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií