Giancarlo Fisichella dojel na osmém místě. Heikki Kovalainen dojel na místě devátém. Stáj Renault je na čtvrtém místě v celkovém bodovém hodnocení stájí.
Po premiéře 4. dubna 2004 zavítala formule 1 letos do Bahrajnu počtvrté. Tento pouštní stát je v současnosti jedinou arabskou zemí, pořádající velkou cenu. Před premiérovou GP v Bahrajnu se velká cena F1 na arabském území konala pouze v roce 1958 v Maroku. Okruh Bahrain International Circuit si rychle získal týmy F1 svou exotičností. Jezdci si zde připadají jako v pohádce. Vlastní trať nabízí šest levých a devět pravých zatáček. Rovinka v prostoru startu a cíle má délku 1090 metrů a skýtá prostor pro dosažení vysokých maximálních rychlostí. Závod se jede na 57 kol, tedy na 308,769 km. Oficiálně byl okruh otevřen 17. března roku 2004.
Grand Prix Bahrajnu – 15. dubna 2007
1. | Felipe Massa | Ferrari | 1:33:27,515 |
2. | Lewis Hamilton | McLaren-Mercedes | +0:02,360 |
3. | Kimi Räikkönen | Ferrari | +0:10,839 |
4. | Nick Heidfeld | BMW Sauber | +0:13,831 |
5. | Fernando Alonso | McLaren-Mercedes | +0:14,426 |
6. | Robert Kubica | BMW Sauber | +0:45,529 |
7. | Jarno Trulli | Toyota | +1:21,371 |
8. | Giancarlo Fisichella | Renault | +1:21,701 |
9. | Heikki Kovalainen | Renault | +1:29,411 |
10. | Nico Rosberg | Williams-Toyota | +1:29,916 |
11. | Alexandr Wurz | Williams-Toyota | -1 kolo |
12. | Rubens Barrichello | Honda | -1 kolo |
13. | Ralf Schumacher | Toyota | -1 kolo |
14. | Christijan Albers | Spyker-Ferrari | -2 kola |
15. | Adrian Sutil | Spyker-Ferrari | -4 kola |
16. | Anthony Davidson | Super Aguri-Honda | – 6 kol |
Giancarlo Fisichella – osmé místo Dobře jsem odstartoval a v první části závodu jsem měl i dobré tempo. Dokázal jsem být rychlejší než Kubica přede mnou, ale nedostal jsem se přes něho. Ve druhé části jsem měl problémy se zadními pneumatikami, které se rychle opotřebovávaly. Propadl jsem se tak o několik míst dozadu. Jel jsem na limitu, stačilo ale jen na uhájení mé pozice z kvalifikace. V závěrečné části jsem se vrátil k tvrdým pneumatikám a hned jsem měl zpátky původní výkonnost. Začal jsme tlačit před sebou Jarna Trulliho, na předjetí to ale opět nestačilo. Jsem zklamán, že jsem nemohl dosáhnout více než na sedmé místo. Snad to bude v Barceloně lepší.
Heikki Kovalainen – deváté místo Start se mi povedl. Předjel jsem oba Williamsy a Toyotu Jarna Trulliho. Před týdnem jsme spolu také bojovali a on vyhrál. To se tentokrát nesmělo stát. Jakmile mi začaly odcházet zadní pneumatiky, měl jsme problémy prakticky po celém okruhu. Trulli se dostal zpátky přede mě. Musel jsem přidat na agresivitě, abych uhájil pozici před Rosbergem, ale i jemu se podařilo předjet mě v posledních zatáčkách. Ve druhé části závodu se auto chovalo mnohem lépe. Dotáhl jsem se na Fisichellu a Trulliho a začal jsme věřit, že můžeme ještě dosáhnout slušný výsledek. V závěru ale byl zadek auta zase tak nervózní, takže jsem nebyl schopen s nimi držet tempo.
Flavio Briatore – šéf týmu Jsme na tom momentálně tak, že bojujeme o poslední bodovaná místa. Nedělali jsme si iluze, že se situace během jediného týdne změní. Závod tento předpoklad potvrdil. Oba jezdci odvedli dobrou práci, autu ale schází rychlost. Máme před sebou ještě hodně práce, abychom tuto nepříznivou situaci zvrátili.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií