Nový model Nissan Tiida do prodeje v Evropě od června 2007

V provedení sedan a hatchback- tři motory: dva benzinové a jeden naftový

Nový model Nissan Tiida do prodeje v Evropě od června 2007

Tiida, nejnovější přírůstek současné evropské modelové řady Nissan, přichází krátce po uvedení posledního modelu Qashqai, cross-overu v segmentu C.

V rámci prodejní strategie vozu Tiida společnost Nissan pečlivě prozkoumala individuální evropské trhy s cílem určit země, v nichž se soustřeďují loajální zákazníci vozů Almera a Primera, kteří by v budoucnu mohli uvažovat o koupi podobného modelu.

Vůz Tiida bude proto distribuován na trhy, na nichž existuje velká poptávka po tomto typu vozu. Mezi ně patří: Pobaltské státy, Bulharsko, Chorvatsko, Kypr, Česká republika, Finsko, Řecko, Maďarsko, Irsko, Malta, Polsko, Rumunsko, Rusko, Slovensko, Slovinsko a Ukrajina. Je možné, že Nissan později přehodnotí tuto strategii a představí model Tiida i na dalších evropských trzích.

Název Tiida je odvozen od slova, které v japonském dialektu znamená nestálý příliv a z hlediska ceny se řadí mezi modely Note a Qashqai. Zaujme zákazníka, který hledá konvenčnější typ vozu a klade důraz na tradiční hodnoty jako pohodlí, vnitřní prostor a snadné ovládání.

Nový model Nissan Tiida do prodeje v Evropě od června 2007

Tento model již zaznamenal prodejní úspěchy v Japonsku a Spojených státech, kde je prezentován pod názvem Versa. Očekává se, že prodeje v Evropě dosáhnou v průměru 30 000 kusů za rok. Vůz bude vyráběn v závodě Civac v Mexiku.

„V rámci naší strategie ziskového růstu v Evropě se zaměřujeme na získávání nových zákazníků, kterým nabízíme nové modely přinášející skutečně odlišnou hodnotu. Nicméně stejně důležité je, abychom si v jednotlivých zemích udrželi i základnu našich tradičnějších zákazníků,“ uvádí Brian Carolin, člen nejužšího vedení Nissan Europe zodpovědný za prodej a marketing.

„Naše prodejní strategie je určována našimi zákazníky a zdravým rozumem. Rozhodli jsme se představit vůz Tiida trhům, na nichž jsme identifikovali jasné potřeby a udržitelnou poptávku po tomto typu produktu, již nelze uspokojit modely Note nebo Qashqai,“ doplňuje Carolin.

Bližší informace budou zveřejněny v dubnu.

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
TAS Komplex s.r.o.
Svárovská 3135, 470 01 - Česká Lípa
487 853 913
tomas.taran@tascl.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Česká firma dodá vozidla Nissan polské armádě

Česká firma dodá vozidla Nissan polské...

Česká společnost GLOMEX Military Supplies (Glomex MS) dodá v příštích třech letech polské armádě více než 500 kusů speciálně upravených terénních pick-upů Nissan Navara. Vítězství ve...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nová éra v nakupování aut Nissan poskytne balíček 10leté záruky na všechny nové crossovery

Nová éra v nakupování aut Nissan...

Dnešním dnem startuje program Budoucnost pod kontrolou japonské automobilové značky Nissan. Ta bude ode dneška poskytovat pro své vozy Qashqai, nový Juke a X- Trail unikátní balíček 10leté...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Emil Frey Select navýšil prodej o 19 %

Emil Frey Select navýšil prodej o 19 %

Program certifikovaných ojetých vozů Emil Frey Select zakončil svůj druhý rok působení na českém trhu celkovým meziročním růstem + 19 %. V roce 2019 se v rámci programů Emil Frey Select,...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Cena čtyřletých ojetin začíná stagnovat. Nová auta však stále zdražují

Cena čtyřletých ojetin začíná...

Ceny ojetých vozidel rostly v posledním roce rychleji než ceny nových. Zatímco nové vozy zdražily o 3,57 %, cena čtyřletých ojetin se v posledních čtyřech kvartálech zvýšila o 9,14 %. V...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Mototechna již v tomto měsíci vyrovnala loňské celoroční prodeje

Mototechna již v tomto měsíci vyrovnala...

Letos plánuje prodat až 12 000 zánovních aut Více než dva měsíce před koncem roku se povedlo značce Mototechna, která se orientuje na prodej zánovních aut v České republice a na Slovensku,...