Oceněná kampaň je dílem barcelonské reklamní agentury Atletic Internacional. Altea XL je v této reklamě stylizována do role Noemovy archy, která se stává útočištěm pro desítky párů hraček během velké bouře před velkou potopou.
Toto ocenění je pro SEAT Altea XL, po nedávném uvedení na trh, dalším uznáním za odváděné výkony a vysokou úroveň výbavy automobilu „nadměrné velikosti“ s jedním z největších zavazadlových prostorů ve své třídě. Až 635 litrů základního objemu zavazadlového prostoru dokáže bezpečně uspokojit i „nadměrné“požadavky rodin.
Cena Atea je vítaným příspěvkem do dlouhého seznamu domácích i mezinárodních úspěchů a ocenění, které SEAT získal v roce 2006. Předávání ocenění Atea 2006 proběhne 14. dubna 2007 v Seville za přítomnosti prezidenta Andaluské rady a primátora Sevilly.
Zpěvačka Shakira patří mezi nejúspěšnější a nejuznávanější mladé umělce a byla oceněna řadou světových cen. Tato nadaná umělkyně si jako hlavního sponzora pro své evropské turné v roce 2007 nazvané „Oral Fixation” vybrala španělskou společnost SEAT. Tříměsíční tour byla zahájena 25. ledna a bude pokračovat v mnoha velkých evropských městech a významných místech.
V Praze se Shakira představí 3. března
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií