- Společnost DS Automobiles, která projekt „Un Autre Regard“ spustila letos v červenci, do něj přidává novou kapitolu a představuje průběh módního focení věnovaného pařížskému týdnu módy pro jaro/léto 2021.
- Projekt „Un Autre Regard“ spojuje řadu koncepčních vozů společnosti DS Automobiles se světem módy, které zastupují značky, jež Fédération de la Haute Couture et de la Mode označila jako nové a objevné.
- Vůz DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4×4 o výkonu 300 k, který bude hosty pařížského týdnu módy doprovázet od 28. září do 6. října po celé Paříži, nabídne možnost jízdy v režimu s nulovými emisemi a dojezdem 75 km (norma WLTP City).
Společnost DS Automobiles představuje nové módní focení pro pařížský týden módy jaro/léto 2021. Tato druhá kapitola projektu Un Autre Regard se odehrála v ruinách zámku Château Royal de Montceaux-Lès-Meaux, který byl postaven na počátku 15. století a později ho zakoupil Jindřich II. jako dar své manželce, francouzské královně Kateřině Medicejské. Zámek byl po francouzské revoluci zničen a nyní je veden jako historická památka.
Ze zámku, který byl ve své době rozhodně avantgardní, jsou dnes trosky a rozvaliny nacházející se mezi sloupy a restaurovaným pavilonem. Právě v tomto prostředí pózovaly dvě modelky, Justine Nicolas a Olivia Valin, v šatech od tří nových mezinárodních módních značek Boyarovskaya, Thebe Magugu a Mossi mezi všemi koncepčními vozy, které prozatím nová značka DS představila: DS AERO SPORT LOUNGE, DS X E-TENSE, DS E-TENSE a DS DIVINE.
Vznikly čtyři snímky, z nichž čiší ostrý kontrast mezi fascinující historií a moderností know-how návrhářů a koncepčních vozů DS Automobiles. Autoři Laurent Nivalle (fotografie) a Emmanuel Rouyer (video) zachytili sílu jednotlivých linií a vytvořili novou kapitolu projektu Un Autre Regard.
„Móda je pro identitu značky DS zdrojem inspirace,“ uvedl Laurent Nivalle, Global Brand Designer společnosti DS Automobiles a fotograf této kolekce Un Autre Regard. „Vliv na nás měli Ernst Haas, Saul Leiter, Hedi Slimane či Peter Lindbergh, společně s nimi i kinematografie. V těchto oblastech hrál automobil vždy významnou roli a nám jako avantgardní značce se zdálo, že je důležité vztah mezi vozem a módou využít. Při tomto natáčení hrají koncepční vozy DS důležitou úlohu, objevují se po boku mladých designérů, kteří mají svěží a nový pohled na svět. Ruiny Château Royal de Montceaux-Lès-Meaux vytvářejí kontrasty světel, barev, tvarů a linií… které jsou pro mé fotografie zcela zásadní. Vším tu prostupuje historie jako protipól modelů, jako je DS Divine či DS E-Tense, které vyprávějí příběh naší značky. Tato alchymie ukazuje, že DS Automobiles dnes stojí na hranici mezi tradicí a moderností.“
Fotografie budou po celou dobu trvání pařížského týdne módy k dispozici na instagramovém účtu @DS_Official / @dsfrance a také na @DS_Cesko.
Pařížský týden módy věnovaný dámské konfekci pro jaro/léto 2021 probíhá od 28. září do 6. října ve spolupráci s DS Automobiles. Do oficiálního programu zahrnujícího fyzické i digitální akce je přihlášeno 84 módních značek. Hosty bude na 19 přehlídek a 20 prezentací odvážet vůz DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4×4 p výkonu 300 k, plug-in hybridní model, který symbolizuje francouzský automobilový luxus. Vůz s dojezdem 75 kilometrů a nulovými emisemi (norma WLTP City) otevírá cestu k novému, příjemnějšímu, efektivnějšímu a bezpečnějšímu způsobu mobility.
Tvůrci
Boyarovskaya
Značku Boyarovskaya založili v roce 2016 v Paříži Maria Boyarovskaya a Artem Kononenko. Maria začínala jako junior designer v Givenchy Studio, poté pracovala v salonu John Galliano, Artem je módní fotograf. Společně nabízejí moderní eleganci využívající nádherné materiály, přednost dávají neformálnosti. Jejich oblečení, narušující principy klasické krejčoviny, je minimalistické a často snadno rozložitelné.
Mossi
Mossi dospíval v menším městě v departementu ve Val-de-Marne a módu objevil během návštěv Paříže a jejích obchodních domů. V roce 2018 se Mossi stala značkou konfekce, pro niž je typická integrace, a především sdílení rozumné elegance. Její kolekce vznikající ze 100 % ve Francii jsou vyráběny na pařížském předměstí v ateliérech Alix, vzdělávacím zařízení, které založil Mossi Traoré, návrhář, ale také podnikatel v sociální oblasti. Značka „Mossi“ se opírá o fúzi uměleckých návrhů a řemeslného zpracování, jejím cílem je umožnit ženám oblékat se elegantně. Siluety jeho modelů evokují přísnost a estetiku krejčovství.
Thebe Magugu
Thebe Magugu vystudoval design, módu a fotografii na prestižní LISOF School of Fashion Design v Johannesburgu. Praxi získal u několika módních domů a návrhářů, vlastní značku uvedl na trh v roce 2015. Thebe Magugu, který se hrdě hlásí ke svým africkým kořenům, má touhu změnit způsob, jakým se díváme na africkou módu. Vytváří moderní oblečení s africkým nádechem, využívá místní zdroje od tkaní až po výrobu za pomoci místních řemeslníků. Thebe Magugu je vítězem ceny LVMH za rok 2019. Od února 2020 je značka uvedena v oficiálním kalendáři pařížského týdne módy a je součástí SPHERE – Paris Fashion Week® Showroomu.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
KIA Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.
Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.