- Projekt slouží k oceňování řidičů kamionů a dopravních týmů, které
se vystavují nebezpečí, aby mohli pomáhat lidem, na sociálních sítích - Goodyear věnuje za každého označeného “hrdinu silnic” dvě eura na fond COVID-19 Solidarity Response Fund
Společnost Goodyear na sociálních sítích spouští projekt na uznání řidičů, správců vozových parků, dispečerů, logistických pracovníků, techniků a mechaniků pneuservisů, kteří během celé krize s virem COVID-19 udržují
v chodu nezbytná odvětví hospodářství, a tak vlastně i celou společnost.
V kampani se společnost obrací na své facebookové fanoušky v celé Evropě, aby hashtagem #highwayhero ocenili neutuchající úsilí zaměstnanců oboru dopravy, kteří
za velmi náročných podmínek dále obětavě a neúnavně pracují přímo v první linii.
„V Goodyearu jsme vděční všem zdravotníkům, kteří už několik týdnů vynikajícím způsobem bojují v první linii s touto strašnou chorobou,” řekl Gregory Boucharlat, viceprezident úseku užitkových pneumatik Goodyear v Evropě. „Stejně tak jsme vděční i řidičům kamionů a týmům provozních pracovníků a pracovníků údržby, kteří nepřestávají pracovat non stop při zásobování obchodů s potravinami a dodávkách důležitého zdravotnického materiálu a zvládají i zvýšenou poptávku po nákupech v e-shopech, zatímco většina ostatních profesí zůstává v zájmu omezování epidemie doma. Tato kampaň představuje jednoduchý způsob, jak jim prokázat náš obdiv.”
U prvních pěti tisíc ocenění společnost Goodyear za každého přítele, spolupracovníka nebo blízkého člověka v první linii označeného hashtagem #highwayhero daruje dvě eura fondu COVID-19 Solidarity Response Fund Světové zdravotnické organizace (WHO).
KIA Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.
Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.
Specializovaný servis a prodej vozů Mercedes Benz a AMG.
Servis, lakovna, klempírna, řešení pojistných událostí, financování Mercedes Benz a AMG.