Největším magnetem expozice automobilky Chevrolet na blížícím se Mezinárodním autosalonu v Paříži bude vzrušující studie závodního vozu WTCC Ultra. Plně funkční prototyp je dílem návrhářů a konstruktérů GM ze všech kontinentů. Studie WTCC Ultra, která je vizí příští generace cestovního modelu, rozvádí do extrému nový designerský jazyk automobilky Chevrolet. Kompaktní studie Chevrolet WTCC Ultra je dlouhá 432 cm, široká 190 cm a vysoká 157 cm.
Návštěvníci pařížského autosalonu uvidí poprvé také model Chevrolet Epica poháněný vznětovým motorem, který se na trhu objeví na jaře příštího roku. Sedan střední třídy bude poháněný dvoulitrovým turbodieselem „common-rail“ o výkonu 150 k. Po modelu Captiva se vznětovým motorem, se nová verze řady Epica stává už druhým vznětovým modelem značky Chevrolet pro Evropu.
Světová premiéra: Vzrušující studie závodního vozu Chevrolet WTCC Ultra
Výrazně osobitý zdravě agresivní design závidní studie WTCC Ultra ukazuje kam až sahají hranice nového designerského jazyka automobilky Chevrolet. WTCC Ultra je designovým unikátem, který se nechává inspirovat regulemi Světového šampionátu cestovních vozů WTCC. Pro design konceptu jsou příznačné pojmy „agresivita“, „muskulaturní styling“, „dramatický výraz“… Ostře řezané křivky kontrastují s organičtějšími splývavými plochami. Srdcem studie WTCC Ultra je turbodiesel o výkonu 190 k. Díky unikátním proporcím prototyp vypadá mimořádně dynamicky i když stojí v klidu na předváděcím molu…
Světová premiéra: Nový Chevrolet Epica se vznětovým motorem o výkonu 150 k
Pestrou nabídku značky Chevrolet obohatí modely Epica poháněné vysoce oceňovaným vznětovým motorem, který se výborně uvedl už v modelové řadě Captiva – jde o dvoulitrový čtyřválec „common-rail“ o výkonu 110 kW/150 k. Epica s tímto agregátem se na trhu objeví na jaře roku 2007.
Výkonný turbodiesel, jehož točivý moment vrcholí na hodnotě 320 Nm při otáčkách 2000 ot/min, je standardně propojený s manuální pětistupňovou převodovkou, na přání je k dispozici i pětistupňový „automat“. Epica poháněná tímto agregátem zrychluje z 0 na 100 km/h během pouhých 9,7 s (verze s automatickou převodovkou během 10,1 s) a její maximální rychlost činí 201 km/h, resp. 208 km/h. I přes tyto vynikající dynamické parametry si komfortní limuzína řekne jen o pouhých 6,1, resp. 7,7 l nafty na 100 km.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií