
Nejen vůz sám, ale i způsob jeho pojmenování je odvážným krokem do nového terénu – jméno vybralo v anketě 350 000 čtenářů publikací AutoBild group z deseti zemí!
„Tato jedinečná událost demonstruje otevřenost, k níž se Volkswagen hlásí,“ řekl k tomu Dr. Wolfgang Bernhard, předseda představenstva značky Volkswagen. „Oslovili jsme trh jasnou výzvou a potenciální zákazníci nám pomohli zvolit jméno Tiguan. Pozitivní reakce potvrdila správnost našeho přístupu.“
Jména vybrali spolu s dalšími pracovníci marketingu značky Volkswagenu. Čtenáři publikací AutoBild group z nich vybírali své favority a odezva byla přímo ohromující – drtivá většina hlasovala pro název Tiguan.
Tiguan přináší přechod od filosofie velmi úspěšného Touaregu k novému segmentu kompaktních SUV (Sport Utility Vehicle, sportovní užitkový vůz nebo spíše vůz pro volný čas), který se v posledních letech velmi úspěšně rozrůstá. Exotické názvy se neodmyslitelně spojují s cestováním, dobrodružstvím a pořádnou dávkou adrenalinu. A právě takový je Tiguan – díky své koncepci založené na jízdní dynamice a vysokém komfortu je nový model stejně tak vhodný pro městský provoz jako pro zvládání drsného terénu po cestách-necestách, čímž poskytuje svému řidiči absolutní volnost. První předzvěstí nového SUV od společnosti Volkswagen bylo představení studie Concept A na počátku tohoto roku.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
KIA Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.
Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.