I v tomto roce se Mazda opět stala jednou ze tří top značek v Německu v rámci J.D. Power indexace zákaznické spokojenosti. Výsledky studie jsou založeny na odpovědích 22 000 Němců – kteří vlastní vůz starý dva roky nebo mladší – ohledně věcí jako je appeal vozu, spolehlivost, náklady a spokojenost s dealerskými službami.
Výsledky přinesly Mazdě jednu z předních pozic v Německu, přičemž několik jednolitých modelů Mazda vede ve svých kategoriích. V CD-segmentu dosáhla Mazda6 prvního místa s 861 body, což je nejvyšší hodnota kteréhokoliv zkoumaného vozu, bez ohledu na segment. Mazda MX-5 posílala svou pověst jednoho z nejmilovanějších roadsterů, když obsadila první místo ve výzkumu sportovních vozů. Mazda také obsadila dvě důležitá druhá místa – Mazda3 v segmentu kompaktních vozů a Premacy v kategorii van.
Tyto výsledky jednotlivých modelů dopomohly Mazdě k silné třetí pozici v rámci všech značek v zákaznické spokojenosti v Německu s 834 body. Tento výsledek je mnohem vyšší než činí průměr – 795 bodů (bylo zkoumáno 28 značek) – a Mazda se dostala i před řadu luxusních značek v Německu.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.