Ojetý vůz – cenově dostupný i pro zákazníka, který na nový vůz dosud nedosáhne, a zároveň kvalitní, takže mu značku nezoškliví – je ideálním marketingovým nástrojem, který do jeho autosalonu přivede nového klienta, dá práci servisu a s velkou pravděpodobností vygeneruje i budoucího pravidelného odběratele nových modelů.
V ČR jako první pochopila potenciál kvalitních a prověřených ojetých vozů společnost Import Volkswagen Group (IVG) a proto založila „auto-plus“. Od založení se prodeje téměř zdvojnásobily, to jasně ukazuje, že filozofie programu „auto-plus“ oslovila široké spektrum zákazníků, kteří hledají výhodnou cenu, ale zároveň jsou ochotni za kvalitu a seriózní záruky technického stavu a původu něco připlatit.
Roční nárůst prodejů dokazuje, že prodej v systému auto-plus se výrazně každoročně navyšuje:

Přednosti osobních vozů od autorizovaných dealerů sítě IVG, resp. z programu „auto-plus“ jsou jednoznačné:
- Široká nabídka vozů všech kategorií
- Jasné a vyčerpávající informace o původu a technickém stavu vozu
- Kvalitní obchodnická síť – vysoké standardy programu „auto-plus“ a jednotlivých značek VW, Audi a SEAT
- Atraktivní nabídka financování a pojištění
- Zázemí odborného servisu s odpovídajícími technologiemi a náhradními díly
Program „auto-plus“ dnes představuje nejkvalitnější a nejkomplexnější systém nabídky a prodeje ojetých vozů v ČR – žádná jiná značka, dovozce nebo společnost se nemůže kvalitou nabídky a úrovní záruk s programem „auto-plus“ srovnávat.
Trend: Komplexní péče
Program „auto-plus“ chápe výkup a následný prodej ojetých vozů jako nedílnou součást řízení systému péče o zákazníka. Stále vyšší počet firem si pořizuje do svých automobilových flotil vozy na operativní leasing – a dealeři sítě IVG jim dokážou nabídnout nejenom kvalitní nové vozy a odpovídající servisní péči po dobu trvání operativního leasingu, ale i následný odkup použitých vozů po jeho ukončení. Vozy vykoupené zpět projdou důkladným servisem a poté jsou zařazeny do nabídky programu „auto-plus“. Klient (půjčovna, firma) si pořizuje na leasing další vozy, kvalitní ojeté vozy snadno nacházejí své zákazníky – a řetězec komplexních služeb „nový vůz-zákazník-ojetý vůz-servis-zákazník“ se uzavírá…
Tato filozofie výrazně přispívá ke spokojenosti zákazníků a zvyšování jejich loajality vůči značce a prodejci, neboť ten je schopen řešit potřeby zákazníků v každé fázi „života“ automobilu. Tím se síť prodejců společnosti IVG zcela odlišuje od ostatních, neboť ti řeší obchod s ojetými vozy buď individuálně, nebo spoluprací s určitým autobazarem.
Výkladní skříň: www.auto-plus.cz
Program „auto-plus“ má v porovnání s ostatními formami prodeje ojetých vozů řadu nesporných výhod. Kromě již zmíněných záruk stavu a původu nabízených vozů je to i jejich počet a hustá síť obchodníků: V nabídce čtyř desítek obchodních partnerů z řad prodejců vozů Volkswagen, Audi a SEAT je v denní nabídce průběžně 2350 kvalitních ojetin. Díky přehledně zpracovanému internetovému portálu www.auto-plus.cz, který jenom vloni shlédlo více než milion návštěvníků, má zákazník z kteréhokoli místa ČR kdykoli dokonalou představu o aktuální nabídce.