- Alain Favey, člen představenstva společnosti ŠKODA AUTO za oblast prodeje a marketingu, předal v Paříži pohár pro vítěze bodové klasifikace, tedy zeleného trikotu, slovenskému cyklistovi Peteru Saganovi
- ŠKODA AUTO sponzoruje zelený trikot pro nejlepšího sprintera již čtvrtým rokem
- Trofeje pro vítěze slavného cyklistického závodu navrhl ŠKODA Design
Po 3 351 absolvovaných kilometrech oslavil Geraint Thomas v neděli své první vítězství na Tour de France. Trofej pro vítěze i letos navrhl ŠKODA Design. Britský závodník pozdvihl na Champs-Élysées k pařížskému nebi pohár vyrobený z českého křišťálu. Trofej pro nejlepšího jezdce bodové klasifikace pak předal slovenskému cyklistovi Peteru Saganovi člen představenstva společnosti ŠKODA AUTO za oblast prodeje a marketingu, Alain Favey. Pohár ze zeleného křišťálu rovněž navrhl ŠKODA Design.
Společnost ŠKODA AUTO podporuje cyklistický závod kolem Francie jako oficiální partner již popatnácté a zároveň je ŠKODA popatnácté také dodavatelem oficiálních vozů Tour. Letos automobilka poskytla celkem 250 organizačních a doprovodných vozů, mezi nimi i vůz ŠKODA SUPERB, který jako „Red Car“ využívá ředitel Tour Christian Prudhomme.
105. ročník jednoho z nejtěžších cyklistických závodů na světě začal 7. července na ostrově Noirmoutier v Atlantiku. Během třítýdenního závodu absolvovalo 176 profesionálních cyklistů celkem 21 etap, které mimo jiné vedly i přes mnoho náročných horských průsmyků. Během 16. etapy, vedoucí z Carcassonne do Bagnères-de-Luchon, peloton krátce zavítal i do Španělska. Jako horký kandidát na celkové vítězství se v průběhu Tour brzy ukázal Geraint Thomas. V jedenácté etapě vybojoval tento rodák z Walesu Žlutý trikot, který suverénně dovezl až do Paříže. Ani jeho týmový kolega a zároveň loňský vítěz Christopher Froome na 32letého Velšana nestačil.
ŠKODA na Tour de France už počtvrté vystupovala také jako sponzor zeleného trikotu pro nejlepšího jezdce bodové klasifikace. Titul nejlepšího sprintéra si letos zajistil Peter Sagan. Slovenský závodník získal toto prestižní ocenění už pošesté. Tato trofej je stejně jako pohár pro celkového vítěze navržena ŠKODA Designem a vyrobena v České republice. Mladoboleslavská automobilka navrhuje trofeje pro vítěze slavného cyklistického závodu od roku 2011. 60 centimetrů vysoká a čtyři kilogramy těžká mistrovská díla českých sklářů vyrábí firma Lasvit. Jejich elegantní silueta patří již dlouho k charakteristickým symbolům Tour de France. Zatímco rozměry pohárů zůstávají stejné, designéři ŠKODA AUTO pokaždé překvapí novými kreativními nápady při tvorbě dekoru. Letošní trofej je poctou geometrickým vzorům a hranatým tvarům českého kubismu.
ŠKODA SUPERB opět v roli ,Red Car‘ ředitele Tour Christiana Prudhommea
ŠKODA podporuje Tour de France už od roku 2004 a v letošním roce opět poskytla 250 organizačních a doprovodných vozů. Součástí flotily byla vedle vozů ŠKODA OCTAVIA i obě SUV ŠKODA KODIAQ a ŠKODA KAROQ, či model ŠKODA SUPERB. Vlajková loď značky opět vedla peloton jako nejdůležitější vůz celé Tour de France: ředitel závodu již tradičně používá červeně lakovanou limuzínu jako mobilní dispečinkové stanoviště. Zásluhou několika radiových kanálů má Christian Prudhomme neustálý přehled a podle potřeby může udělovat organizační a bezpečnostní pokyny. Díky velkoryse dimenzované posuvné panoramatické střeše může Prudhomme ze zadního sedadla i vstát. Získává tak ideální přehled o celém pelotonu, než například odstartuje etapu.
Kampaň značky ŠKODA „Always there for those who ride“
Současně se startem vrcholné cyklistické akce roku se rozjela i 360stupňová kampaň značky ŠKODA pod heslem „Always there for those who ride“. Automobilka ji představila na webových stránkách WeLoveCycling.com a na několika sociálních sítích, například Facebooku, Youtube a Instagramu. Na adrese www.welovecycling.com tak mohou všichni fanoušci cyklistiky získat nejrůznější informace o největším cyklistickém závodě světa.
Historie spjatá s jízdním kolem
Vášeň pro cyklistiku ve společnosti ŠKODA AUTO sahá až k počátku vzniku podniku. Roku 1895 založili Václav Laurin a Václav Klement v Mladé Boleslavi továrnu na výrobu jízdních kol. Již o deset let později vyjel z výrobních hal mladé firmy první automobil Voiturette A. V roce 1925 došlo k fúzi společnosti Laurin & Klement s firmou ŠKODA. Vedle Tour de France a španělského závodu „Vuelta“‘ podporuje automobilka také další mezinárodní cyklistické závody i různorodé sportovní akce na národní a mezinárodní úrovni. Cyklistické doplňky rovněž patří k nezbytné součásti doplňkové nabídky značky.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Největší obchodní dům
automobilů v ČR
Motto AUTO JAROV zní: „Prodejem naše služby nekončí...”