- Značka prodala v lednu 38 900 vozů, o 20,4 % více než ve stejném měsíci roku 2017
- Dvouciferný růst ve Španělsku, Německu a Francii, prodeje zvyšuje nová Arona
- SEAT vstoupil na trh na Novém Zélandu a nyní je přítomen na všech pěti kontinentech
SEAT vstoupil do roku 2018 s rekordními prodejními výsledky. Výrobce automobilů dodal v prvním měsíci letošního roku 38 900 vozů, což je o 20,4 % více než v roce 2017 (32 300 vozů), a dosáhl svého historicky nejlepšího lednového prodejního výsledku. Zvýšení prodeje značky SEAT podpořilo uvedení modelu Arona do prodeje v posledních týdnech roku 2017. Jen v lednu dodala značka 4600 nových crossoverů. Arona je přitom stále ve fázi uvádění do prodeje. SEAT rekordními výsledky vstupuje do svého šestého roku nepřetržitého růstu prodeje. Loňský rok uzavřel s nárůstem o 14,6 %, celkový nárůst prodeje mezi roky 2012 a 2017 dosáhl 45,9 %.
Wayne Griffiths, člen představenstva společnosti SEAT, zodpovědný za prodej a marketing, k tomu říká: „Rok 2018 jsme začali s excelentním výsledkem, nejvyšším objemem prodeje v historii, a pokračujeme tak v pozitivním trendu roku 2017. Ateca byla zdrojem silného růstu v uplynulém roce a Arona bude tahounem našeho růstu prodeje v roce 2018. Tyto modely jsou společně s Ibizou a naším nejprodávanějším modelem, Leonem, pilíře značky SEAT.“ Griffiths zdůraznil, že „kromě růstu na našich nejdůležitějších trzích jsme v lednu učinili další pokrok ve strategii internacionalizace naší značky: zahájili jsme prodej nového modelu Ibiza v Alžírsku a otevřeli jsme naše první dealerství SEAT na Novém Zélandě“.
Strmý růst prodeje z konce roku 2017 pokračoval ve Španělsku, Německu a Velké Británii i v lednu. Žebříček prodeje značky SEAT vede Španělsko s 8000 prodanými vozidly (+20,3 %), následované Německem (6500 vozů; +12,0 %) a Velkou Británií (4200; +9,9 %). Ostatními zeměmi s výrazným nárůstem byly Francie (2000 vozů; +15,1 %), Rakousko (1900 vozů; +7,4 %), kde se SEAT poprvé zařadil mezi nejprodávanější značky, a Švýcarsko (1000 vozů; +14,3 %).
SEAT v lednu rovněž zintenzivnil svou strategii internacionalizace a dodal 2200 vozidel v Alžírsku, kde značka montuje pátou generaci modelu Ibiza a zahájila její prodej. Alžírsko se na začátku letošního roku stalo pro značku SEAT trhem se čtvrtým nejvyšším objemem prodeje. SEAT kromě toho zakotvil na Novém Zélandu otevřením svého prvního dealerství v Aucklandu. Výrobce automobilů SEAT je tak nyní přítomen na všech pěti kontinentech.
Mezinárodní ofenziva značky postupuje souběžně s rozšiřováním její produktové řady. Po uvedení modelů Ateca, Leon, Ibiza a Arona na trh v uplynulých dvou letech bude SEAT pokračovat v produktové ofenzivě i v roce 2018 rozšířením nabídky o nové SUV s až sedmimístným interiérem. SEAT letos navíc zahájí prodej verze modelu Arona s pohonem na stlačený zemní plyn, která doplní stávající nabídku modelů Mii, Ibiza a Leon na CNG.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií