Mobilní výkup ojetin je stále populárnější, vloni ho využilo přes 10 000 zákazníků

Mobilní výkup poprvé nabídla společnost AAA AUTO v České republice již roku 1999. Od té doby se služba mobilních výkupčích rozrostla do všech zemí, kde společnost působí. Tímto způsobem je vykoupeno přibližně 25% z celkového počtu vykoupených vozů.

V současné době pracuje v terénu v průměru 30 specialistů, kteří týdně vykoupí až 250 aut. „Zákazníci pozitivně hodnotí možnost, kdy si nezávazně objednají výkupčího domů či do práce. Výkupčí přijede, auto během několika minut ocení, a pokud zákazník s cenou souhlasí, rovnou se vyřídí nezbytné dokumenty i vyplacení smluvené částky, a to v hotovosti, vkladem na účet či on-line převodem,“ říká vedoucí mobilního výkupu AAA AUTO Zdeněk Batěk. Zákazníci tak ušetří spoustu času spojenou s cestou na pobočku a zpět.

Výkup v terénu tvoří přibližně čtvrtinu z celkově vykoupených automobilů a zaměřuje se především na vozy s nižším nájezdem kilometrů a doloženou historií. Typickým vozem, který mobilní výkupčí koupí, je Škoda Fabia, následovaná vozy Hyundai i30 a VW Golf. Od roku 2010 takto AAA AUTO v Česku vykoupilo přes 70 000 automobilů. Nejdráže vykoupeným vozem v loňském roce bylo Porsche 911 za 1 770 000 korun. Mobilní výkupčí při své práci ročně najedou dohromady přes 1 300 000 kilometrů.

V České republice tvoří ze 70 % firemní zákazníci, každým rokem ale roste zájem také u soukromých osob, které si cení časové nenáročnosti obchodu. Službu často využívají firmy, které chtějí prodat větší počet aut a nemusí tak s každým vozem jezdit na pobočku. Zájem mají také vysoce postavení manažeři či lidé ze vzdálenějších koutů republiky, ale třeba i maminky na mateřské dovolené. „Jsme schopni za den prohlédnout až 100 aut a realizovat i prodej vozu na protiúčet v místě bydliště klienta. Zákazník si předem vybere automobil z naší nabídky, my mu ho dovezeme až domů. Následně novější vůz prodáme a starý vykoupíme bez nutnosti navštívit naši pobočku,“ doplnil Batěk. Mobilní výkup AAA AUTO postupně spustilo ve všech čtyřech zemích, kde působí, tedy kromě České republiky i na Slovensku, v Maďarsku a v Polsku. V celé skupině AAA AUTO v roce 2017 prohlédli mobilní výkupčí u zákazníků téměř 38000 aut. V Čechách a na Slovensku je nejvíce vykupovanou značkou tuzemská Škoda, v Polsku Suzuki a v Maďarsku Opel.

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Vlajková loď značky DS překonala 500 kilometrů po dálnici na jedno nabití

Vlajková loď značky DS překonala 500...

Nová DS N°8, stoprocentně elektrická vlajková loď značky DS Automobiles, potvrzuje svou výjimečnou efektivitu. V testech uskutečněných v několika evropských zemích zvládla po dálnicích...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Poloviční vsetínská radost

Poloviční vsetínská radost

Letošní ročník Carlson–PARTR Rally Vsetín uzavřel sezónu jednodenních soutěží v celkové klasifikaci Poháru 2+. Posádka týmu ACCR Lak Racing21 Vojtěch Štajf a František Rajnoha bohužel...

Přijíždí nový francouzský hatchback...

Značka DS znovu dokazovala, že automobil může být víc než jen dopravní prostředek. Nový model DS N°4 kombinuje tři typy elektrifikace, chytrou konektivitu a interiér navržený jako salón na...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Toyota testuje, jestli její auta správně voní/hqdefault.jpg">

Toyota testuje, jestli její auta...

Automobilka Toyota je známa svou precizností a důrazem na kvalitu. Své vozy podrobuje různým testům, které mají ověřit jejich bezpečnost, spolehlivost nebo uživatelský komfort, přesto asi...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Proč si pořídit nové auto na operativní leasing

Proč si pořídit nové auto na...

Operativní leasing se v posledních letech stal jednou z nejoblíbenějších cest, jak si pořídit nové auto bez nutnosti investovat vysokou částku na začátku. Nabízí flexibilitu, předvídatelné...