Mobilní výkup ojetin je stále populárnější, vloni ho využilo přes 10 000 zákazníků

Mobilní výkup poprvé nabídla společnost AAA AUTO v České republice již roku 1999. Od té doby se služba mobilních výkupčích rozrostla do všech zemí, kde společnost působí. Tímto způsobem je vykoupeno přibližně 25% z celkového počtu vykoupených vozů.

V současné době pracuje v terénu v průměru 30 specialistů, kteří týdně vykoupí až 250 aut. „Zákazníci pozitivně hodnotí možnost, kdy si nezávazně objednají výkupčího domů či do práce. Výkupčí přijede, auto během několika minut ocení, a pokud zákazník s cenou souhlasí, rovnou se vyřídí nezbytné dokumenty i vyplacení smluvené částky, a to v hotovosti, vkladem na účet či on-line převodem,“ říká vedoucí mobilního výkupu AAA AUTO Zdeněk Batěk. Zákazníci tak ušetří spoustu času spojenou s cestou na pobočku a zpět.

Výkup v terénu tvoří přibližně čtvrtinu z celkově vykoupených automobilů a zaměřuje se především na vozy s nižším nájezdem kilometrů a doloženou historií. Typickým vozem, který mobilní výkupčí koupí, je Škoda Fabia, následovaná vozy Hyundai i30 a VW Golf. Od roku 2010 takto AAA AUTO v Česku vykoupilo přes 70 000 automobilů. Nejdráže vykoupeným vozem v loňském roce bylo Porsche 911 za 1 770 000 korun. Mobilní výkupčí při své práci ročně najedou dohromady přes 1 300 000 kilometrů.

V České republice tvoří ze 70 % firemní zákazníci, každým rokem ale roste zájem také u soukromých osob, které si cení časové nenáročnosti obchodu. Službu často využívají firmy, které chtějí prodat větší počet aut a nemusí tak s každým vozem jezdit na pobočku. Zájem mají také vysoce postavení manažeři či lidé ze vzdálenějších koutů republiky, ale třeba i maminky na mateřské dovolené. „Jsme schopni za den prohlédnout až 100 aut a realizovat i prodej vozu na protiúčet v místě bydliště klienta. Zákazník si předem vybere automobil z naší nabídky, my mu ho dovezeme až domů. Následně novější vůz prodáme a starý vykoupíme bez nutnosti navštívit naši pobočku,“ doplnil Batěk. Mobilní výkup AAA AUTO postupně spustilo ve všech čtyřech zemích, kde působí, tedy kromě České republiky i na Slovensku, v Maďarsku a v Polsku. V celé skupině AAA AUTO v roce 2017 prohlédli mobilní výkupčí u zákazníků téměř 38000 aut. V Čechách a na Slovensku je nejvíce vykupovanou značkou tuzemská Škoda, v Polsku Suzuki a v Maďarsku Opel.

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový Lexus LBX a inovovaný UX se představují v národní premiéře

Nový Lexus LBX a inovovaný UX se...

Zbrusu nové SUV značky Lexus pod označením LBX a inovovaný model UX se zcela novým hybridním pohonem se v národní premiéře představily v luxusním prostředí resortu Chateau Mcely. Hlavní...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon

Nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon

Značka s rolí nekonvenčního vyzývatele odhalila nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon, které navážou na úspěchy svých předchůdců modernizovaným designem a mnoha vylepšeními. Nová CUPRA...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Jarní tipy na skrytá místa u Prahy s Toyotou Prius

Jarní tipy na skrytá místa u Prahy...

Pokud hledáte cíl pro první jarní výlety, nevynechejte čtyři úžasná místa, která se skrývají nedaleko hlavního města. Vyrazili jsme na ně se zbrusu novou Toyotou Prius s plug-in hybridním...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Range Rover Electric: Testován tak, aby byl lídrem

Range Rover Electric: Testován tak, aby...

Cíl je, aby se Range Rover Electric stal lídrem v oblasti elektrického pohonu, kultivovanosti a luxusního cestování. První prototypy se vydaly do několika lokalit s nejnáročnějšími podmínkami...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Výjimečné partnerství: Závodní tým formule 1 se bude nově jmenovat Scuderia Ferrari HP

Výjimečné partnerství: Závodní tým...

Globální spolupráce dvou předních značek HP a Ferrari zahrnuje společný závazek k inovacím, výkonu a důvěře. Logo HP se na formulích objeví již v nadcházejícím závodě F1 v Miami....