Tomáš Vaněk tak nahrazuje na této pozici Danu Bratánkovou.
V této funkci bude Tomáš Vaněk zodpovídat
– za činnosti v oblasti Public Relations související s obchodními aktivitami dealerské skupiny Auto Palace spadající do nizozemské skupiny AutoBinck.
Stanislav Perkner, marketingový ředitel skupiny Auto Palace říká:
“V osobě Tomáše Vaňka získáváme na pozici PR manažera zkušeného odborníka, který se v komunikaci s veřejností v automobilové branži pohybuje téměř dvě desítky let a má bohaté zkušenosti s touto činností také z prostředí významné zahraniční automobilky. Naše společnost úspěšně upevňuje svoji pozici na českém i slovenském trhu a tomu odpovídá i naše strategie v personální oblasti pro styk s veřejností a médii.”
Nový PR manažer Tomáš Vaněk řekl:
„Jsem nesmírně rád, že vedle úspěšně se rozvíjejících vlastních aktivit v PR mohu být rovněž součástí komunikačního týmu skupiny Auto Palace. Je to profesní výzva, kterou jsem se rozhodl přijmout a předat své dosud získané zkušenosti v Public Relations velmi významné společnosti na automobilovém trhu,”
Tomáš Vaněk
– začal svoji profesní kariéru po studiu v oboru automobilové výroby ve společnosti Škoda Auto v Mladé Boleslavi, krátce působil také v automobilce Saab ve švédském Trollhättanu, ale nejdelší část své profesní kariéry pracoval na pozici PR manažera ve společnosti Toyota Motor Czech. V současnosti řídí rovněž vlastní společnost VIZUS Communication.
***
O Auto Palace
Auto Palace Group je součástí nizozemské skupiny AutoBinck založené v roce 1907 v Haagu – jedné z nejstarších automobilových společností na světě. AutoBinck je zároveň jedním z největších nizozemských investorů v ČR. Hodnota investic za dobu působení firmy v ČR se odhaduje na 1,65 mld. Kč na Slovensku pak 19 mil. EUR. AutoBinck v současnosti působí v 8 zemích Evropy – v Nizozemí, České republice, Slovensku, Belgii, Maďarsku, Polsku, Rumunsku a Slovinsku. V roce 2016 dosáhla skupina AutoBinck obratu přes 1,2 mld. EUR. V současnosti je rozdělena do 4 divizí:
- Retail a distribuce vozidel (m.j. skupina Auto Palace)
- Leasing a financování (Business Lease)
- Distribuce náhradních dílů
- Smart mobility
Skupina Auto Palace zahájila svou činnost na našem území v roce 1991
– jako importér a prodejce automobilů značky Mazda a dnes patří mezi dva nejvýznamnější dealery na trhu. Za 26 let působení na českém a slovenském trhu skupina prodala 128 543 vozů. Svým zákazníkům nabízí ve svých dvou prodejních centrech v Praze a jednom v Brně, prodej automobilů celkem osmi značek – Ford, Mitsubishi, Mazda, Hyundai, Škoda, Opel, Volvo a Peugeot. Zároveň vlastní dvě pobočky v Bratislavě na Slovensku, kde je prodej a servis zaměřen na vozy značek BMW, Mazda, MINI a Mitsubishi. V současnosti je Auto Palace prodejcem č. 1 vozů Ford, Hyundai, Mazda a Mitsubishi. Společnost zaměstnává kolem 500 lidí ve svých 5 pobočkách v ČR a na Slovensku.
Auto Palace nabízí širokou škálu služeb na každé pobočce
Pod jednou střechou zde zákazníci naleznou zázemí pro výběr a servis nových vozů, prodej a nákup ojetin (AutoPoint), specializované servisní a prodejní místo užitkových vozidel Ford (FordTransit Centrum), servisní zázemí, karosárnu, prodej náhradních dílů a autopůjčovnu (RentPoint). Součástí všech prodejních center jsou autorizovaná servisní střediska vybavená nejmodernější opravárenskou a diagnostickou technologií. Auto Palace je rovněž ekologicky velmi zodpovědná, proto podporuje prodej elektromobilů a vlastní i dvě nabíjecí stanice.
Více na: