Nová kampaň poběží od 1. 8. do 30. 9., a to výhradně online.
Kampaň „Akční model COOL za 269 980 Kč“
Kampaň poběží výhradně online a bude nasazena především na nejnavštěvovanějších českých webech a na automotive a lifestylových webech, přičemž bude hojně využívat tzv. real time bidding (RTB), tedy nákup reklamy prostřednictvím aukce v reálném čase.
Pavel Skalský, Digital & Social Media Specialist KIA MOTORS CZECH, říká:
„V našem komunikačním mixu se dlouhodobě zaměřujeme především na digitální marketing, který nám umožňuje lepší cílení našich reklamních sdělení a větší zásah vybraných skupin potenciálních zákazníků. Nákup reklamy pomocí RTB je přitom jedním ze způsobů, který nám umožňuje efektivně pracovat s různými cílovými skupinami.“
Samotná kampaň přitom cílí na dvě různé skupiny zákazníků
– kterým se přizpůsobují také jednotlivé bannery a reklamní sdělení. První skupinu tvoří mladší lidé nespoutaní konvencemi, tzv. „Wild at heart“. Jde o lidi ve věku 25-40 let, kteří auto používají každý den, jsou aktivní, sledují nové trendy a mají středně vysoké příjmy a zájem o cestování. Druhou skupinu tvoří lidé mladí duchem, tzv. „Young at heart“. Jde o aktivní lidi ve věku od 50 do 65 let s podobnými charakterovými vlastnostmi, často o tzv. empty-nesters, tedy lidi, kteří si po osamostatnění dětí užívají života a které neopustil jejich cestovatelský duch.
Hlavním sdělením kampaně je kromě ceny také
– zajímavá výbava a moderní technologie, stejně jako spolehlivost a atraktivní nadčasový design. Kampaň přitom cílí podobně na muže i ženy, a to v poměru 45 % muži a 55 % ženy. „Kia Rio už svým názvem vybízí k cestování do širých dálek a poznávání neobvyklých prosluněných destinací. Akční model COOL přitom evokuje příjemné ochlazení v horkém slunném dni, stejně jako pohodu, která je s cestováním spojená,“ říká Kateřina Jouglíčková, PR Manager společnosti KIA MOTORS CZECH. Model COOL bude mimo jiné vybaven řadou pokročilých bezpečnostních funkcí, například asistentem průjezdu zatáčkou (CBC), systémem řízení stability vozidla (VSM) či směrovou stabilizací vozidla při brzdění (SLS).
Více na:
# # #
KIA MOTORS CZECH
– je výhradním dovozcem automobilů značky Kia do České republiky, ve které působí od dubna roku 1994. Za dobu své existence prodala na českém trhu více než 80 000 vozů. Aktuálně prodává na 17 osobních automobilů včetně produktových derivátů. Kia má v České republice 61 autorizovaných prodejních a servisních míst a patří jí 8. místo na trhu. Úzce spolupracuje s Nadací Naše dítě, jejíž aktivity v roce 2014 rozšířila o projekt dárcovské samolepky „Já a Kia pomáháme dětem“, v hodnotě 50 korun za každý nově prodaný vůz. Od zahájení spolupráce v roce 2009 věnovala společnost KIA MOTORS CZECH Nadaci Naše dítě částku převyšující 1,5 milionu korun a podpořila více než 50 projektů na pomoc znevýhodněným dětem. Více informací o společnosti KIA MOTORS CZECH naleznete na stránkách www.kia.com.
Kia Motors Corporation
– výrobce celosvětově kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem, byla založena v roce 1944 a je nejstarší korejskou automobilkou. Kia vyrábí ročně více než 3 milionu automobilů v 14 výrobních a montážních závodech v 5 zemích světa. Ty jsou následně prodávány prostřednictvím sítě distributorů a dealerů ve 180 zemích celého světa. Kia celosvětově zaměstnává okolo 49 000 zaměstnanců a vykazuje roční obrat téměř 45 miliard USD. Je hlavním partnerem tenisového grandslamového turnaje Australian Open a také oficiálním automobilovým partnerem fotbalové organizace FIFA – řídící orgán FIFA World CupTM.
KIA Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.
Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií