Město přijalo s otevřenou náručí obrovskou olympijskou rodinu s 30 000 dobrovolníky, kteří absolvovali školení společnosti SEAT.
Organizátoři stáli před náročnou logistickou výzvou
– zajišťovat každý den přepravu pro stovky sportovců, organizátorů a novinářů flotilou, čítající 2000 firemních vozů. Mezi nimi nechyběl SEAT Ibiza, největší ikona značky, která byla zvolena oficiálním vozem olympijských her. Následuje několik pozoruhodných skutečností o těchto modelech s olympijským duchem:
Olympijská Ibiza:
Speciální edice bílých vozů Ibiza, individualizovaných olympijskými kruhy a logem Barcelona ’92, se stala oficiálním vozem olympijských her. Olympijská Ibiza se zapsala do bohaté historie modelové řady SEAT Ibiza, která je v současnosti ikonou značky s více než 5,4 milionu prodaných vozů. V současné době se vyrábí již ve své páté generaci.
Toledo pro vítěze:
Bylo vyrobeno pouze 25 vozů této speciální edice modelu Toledo a značka SEAT je darovala všem 23 španělským sportovcům, kteří získali medaili. Tyto vozy měly karoserii v odstínu modrá Navy a exkluzivní detaily, jako například přenosný telefon v loketní opěrce a dřevěné ozdobné prvky na volantu.
V čele štafetového běhu s pochodní:
Organizátoři olympijských her požádali značku SEAT o specifický automobil, který měl doprovázet sportovce během štafetového běhu s pochodní a maratonského závodu. Výsledkem bylo elektrické Toledo se zásuvkou pro nabíjení za maskou chladiče a se sadou akumulátorů o hmotnosti 500 kilogramů, která umožňovala dojezd 65 kilometrů.
2000 vozů pro potřeby velké rodiny:
Za řízení flotily 2000 vozů Ibiza a Toledo v olympijské vesnici a jejím okolí zodpovídalo 400 dobrovolníků. Ve vozech byli mezi různými sportovišti během olympijských her přepravováni sportovci, delegáti a akreditovaní novináři.
„Sběratelské kousky“:
Historická kolekce značky SEAT zahrnuje dokonale zachovanou olympijskou verzi modelu Ibiza, elektrické Toledo a dva vozy edice Toledo Podium, které reprezentují živou historii značky SEAT.
SEAT Leon Cup Racer a Petr Fulín v ETCC 2017
SEAT a Petr Fulín, dvojnásobný mistr a dvojnásobný vicemistr evropského poháru cestovních vozů FIA ETCC, pokračují v úspěšné spolupráci, navázané v roce 2015. Jeden z nejtalentovanějších českých okruhových jezdců současnosti se umístil v ETCC 2015 a 2016 na druhém místě v celkovém pořadí s vozem SEAT Leon Cup Racer v barvách českého zastoupení značky SEAT. První závod ETCC 2017 se jel koncem dubna v italské Monze. Květen měl na programu dva závody, na maďarském Hungaroringu a německém Nürburgringu. Červnový závod na okruhu Vila Real v Portugalsku stanovil pořadí před letní přestávkou, v jehož čele stojí s třináctibodovým náskokem Petr Fulín a SEAT Leon Cup Racer. Závodníci se opět postaví na start v září v belgickém Zolderu. Finále ETCC 2017 budou sledovat diváci na Autodromu Most v České republice.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií