Vítězem kategorie „kompaktní SUV“ se navíc stává model Sportage, a to již druhým rokem v řadě.
Do letošní studie, která je Německu organizována každoročně
– se zapojilo 14 tisíc majitelů vozů, kteří hodnotili 71 modelů od 24 různých výrobců s cílem určit nejspolehlivější vozy na trhu.
Ve studii spolehlivosti vozidel organizace J.D. Power
– posuzující dlouhodobou kvalitu produktů, se Sportage třetí generace vyznamenala nízkým počtem závad, který se v tomto případě udává počtem nahlášených problémů na 100 vozidel (jednotka PP100). Výsledek Sportage na úrovni 77 jednotek PP100 znamená nejen vítězství v segmentu kompaktních SUV, ale i celkové druhé místo ze 71 modelů od 24 různých výrobců. Sportage, nejlépe prodávaný evropský model značky Kia, si vydobyl sedmibodový náskok před vozem na druhé příčce v kategorii kompaktních SUV.
Vloni pak tento vůz rovněž prokázal svoji spolehlivost
– v dlouhodobých testech na 100 tisíc kilometrů německých motoristických časopisů Auto Bild a Auto Motor und Sport. Kia Sportage absolvovala oba testy bez jakýchkoli potíží – a dosáhla vůbec nejlepšího výsledku napříč všemi hodnocenými vozidly.
V letošní studii spolehlivosti vozidel dokázala Kia zvítězit
– i jako ‘nejlepší automobilová značka’ s nejnižším celkovým průměrným počtem závad v rámci všech hodnocených výrobců. Ze 24 značek zařazených do studie byla Kia jediným výrobcem, který dosáhl skóre pod 100 bodů, přičemž průměrný počet závad všech vozů hodnocených ve studii dosáhl hodnoty 151.
Steffen Cost, provozní ředitel (COO) společnosti Kia Motors Deutschland, komentuje:
„Na tento úspěch může být velmi hrdý celý tým reprezentující značku Kia, a možná tím spíše, že tento vynikající výsledek není verdiktem malé poroty, ale představuje názor tisíců odborníků, kteří své vozy velmi dobře znají. Kia je proslulá svojí sedmiletou tovární zárukou, kterou jsme uvedli před deseti lety s modelem cee’d – od roku 2010 se pak tato záruka vztahuje na všechny naše modely. Výsledky studie spolehlivosti vozidel opět prokázaly, že pro tento komplexní příslib kvality našim zákazníkům máme oprávněný důvod.“
Kia na vrcholu studie kvality nově pořízených vozů organizace J.D. Power
Kia ve Spojených státech nedávno vybojovala první příčku v letošní studii kvality nově pořízených vozů (IQS) organizace J.D. Power (publikované koncem června 2017) – čímž si zopakovala úspěch z roku 2016. Kia obsadila nejvyšší příčku v pěti z 26 kategorií hodnocených v rámci studie – to je více než kterýkoli další výrobce. V příslušných segmentech vévodily na prvních příčkách modely Soul, Niro a Sorento (to je třetí vítězství v řadě pro Soul), podobně jako modely Forte a Cadenza*. Druhé místo v příslušných kategoriích obsadily vozy Sportage a Optima, zatímco Cadenza dosáhla nejvyššího skóre v rámci celé studie zahrnující 243 modelů hodnocených více než 77 tisíci majiteli.
Studie spolehlivosti vozidel J.D. Power 2017
Globální poskytovatel marketingových informačních služeb J.D. Power, založený roku 1968 ve Spojených státech, je mezinárodně proslulý svými průzkumy zákaznické spokojenosti, které na německém trhu provádí již od roku 2002. Do nejnovější studie spolehlivosti se zapojilo přes 14 tisíc motoristů, kteří vyplňovali online dotazníky, v nichž podrobně uváděli zkušenosti se svým vozem, který v průměru vlastnili po dobu dvou let. Do průzkumu byly zařazeny pouze ty modely, u nichž organizátoři obdrželi alespoň 75 ohodnotitelných odpovědí. Výsledky studie spolehlivosti vozidel jsou rozděleny do kategorií Kvalita / Spolehlivost, Atraktivita a Provozní náklady. Všem odpovědím je přiřazena váha dle důležitosti a výsledky jsou zohledněny v konečném pořadí v závislosti na četnosti výskytu problémů. Od roku 2008 se průzkumy zákaznické spokojenosti organizace J.D. Power publikují v německém motoristickém časopisu AUTO TEST.
Více na:
# # #
KIA MOTORS CZECH – je výhradním dovozcem automobilů značky Kia do České republiky
– ve které působí od dubna roku 1994. Za dobu své existence prodala na českém trhu více než 80 000 vozů. Aktuálně prodává na 17 osobních automobilů včetně produktových derivátů. Kia má v České republice 61 autorizovaných prodejních a servisních míst a patří jí 8. místo na trhu. Úzce spolupracuje s Nadací Naše dítě, jejíž aktivity v roce 2014 rozšířila o projekt dárcovské samolepky „Já a Kia pomáháme dětem“, v hodnotě 50 korun za každý nově prodaný vůz. Od zahájení spolupráce v roce 2009 věnovala společnost KIA MOTORS CZECH Nadaci Naše dítě částku převyšující 1,5 milionu korun a podpořila více než 50 projektů na pomoc znevýhodněným dětem. Více informací o společnosti KIA MOTORS CZECH naleznete na stránkách www.kia.com.
Kia Motors Corporation
– výrobce celosvětově kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem, byla založena v roce 1944 a je nejstarší korejskou automobilkou. Kia vyrábí ročně více než 3 milionu automobilů v 14 výrobních a montážních závodech v 5 zemích světa. Ty jsou následně prodávány prostřednictvím sítě distributorů a dealerů ve 180 zemích celého světa. Kia celosvětově zaměstnává 49 000 zaměstnanců a vykazuje roční obrat téměř 45 miliard USD. Je hlavním partnerem tenisového grandslamového turnaje Australian Open a také oficiálním automobilovým partnerem fotbalové organizace FIFA – řídící orgán FIFA World CupTM.
KIA Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.
Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií