Pro své zákazníky mimo jiné připravila speciální akci, během níž mohou za koupi sady pneumatik značek Goodyear a Dunlop získat voucher na dodatečné služby.
Premio v současné době na území celé České republiky provozuje 40 servisních míst typu fast fit
– v nichž je možné využít nejen služeb pneuservisu, ale také servis klimatizace, výfukové a brzdové soustavy, nebo nechat vyměnit olej. Zkušení zaměstnanci sítě Premio pomohou i při prověření a úpravě geometrie kol a provedení systematických servisních prohlídek vozidel.
Vedle odborné obsluhy mohou zákazníci servisů Premio těžit z různých výhod
Například 20. března 2017 začíná akce, během níž mohou za koupi sady vybraných pneumatik dostat voucher v hodnotě 550 Kč. Akce se vztahuje na pneumatiky značek Goodyear a Dunlop v rozměrech od 16’’ a Fulda, Sava, Dębica o rozměru 17’’. Voucher budou moci využít na dodatečnou službu v servisu, v němž pneumatiky zakoupili.
Síť Premio je od začátku své existence spojena se společností Goodyear
Proto se na jejích servisních místech nabízí především pneumatiky značek, které patří do portfolia amerického koncernu ve všech cenových segmentech: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava a Dębica. Předností sítě Premio je vysoká kvalita obsluhy a krátká čekací doba.
Více informací o síti Premio pneu+autoservis na:
O síti Premio pneu+autoservis
Premio Pneuservis vstoupil na evropský trh jako skupina na služby orientovaných, specializovaných provozoven v roce 1996. Na svých moderních servisních pracovištích dnes Premio řidičům nabízí osobní přístup a poradenství v oblasti pneumatik, disků a podvozku vozidla a komplexní služby autoservisu. Premio Pneuservis jako koncept vyvinula společnost GD Handelssysteme GmbH & CO.KG (GDHS) pro uspokojování náročných požadavků řidičů očekávajících služby nejvyšší úrovně. Po úspěšném nástupu značky Quick Pneudiscount – prvního německého diskontního řetězce s pneumatikami v roce 1995 – GDHS zvýraznila svou pozici nejúspěšnějšího německého poskytovatele konceptů v maloobchodě s pneumatikami zavedením značky Premio.
GDHS je stoprocentní dceřiná společnost Goodyear GmbH & CO. KG. Goodyear je jedním z největších světových výrobců pneumatik. Společnost zaměstnává přibližně 66 000 pracovníků a své výrobky vyrábí ve 49 závodech ve 22 zemích světa. Její dvě inovační centra – Akron v Ohiu a Colmar-Berg v Lucembursku – usilují o rozvoj nejmodernějších výrobků a služeb, které stanovují technologické a výkonnostní standardy pro celé odvětví.
Základy maloobchodních řetězců orientovaných na zákazníka, jako je i Premio, Goodyear položil už v roce 1956, kdy založil svou první síť obchodů ve Spojených státech amerických.
Více informací o společnosti Goodyear a jejích produktech na